Mooie misleiding idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn trucje toch nog heeft gewerkt bij iemand
Ik weet nog wel dat ik toen was verdwaald op het industrieterrein en de wijk erachter om daar te komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn trucje toch nog heeft gewerkt bij iemand
Ja, waaronder ikzelfquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ligt ie nou niet op een plek waar veel mensen langskomen?
Ik heb gedronken dus vanavond kan ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, waaronder ikzelf
Dus snel weghalen
Ik kan vanavond helaas niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, waaronder ikzelf
Dus snel weghalen
En dan de new destination: Staphorst.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet.Morgen heb ik wel tijd, als niemand me voor is.
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet.Morgen heb ik wel tijd, als niemand me voor is.
Mag ik daar weer naartoequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan de new destination: Staphorst.
dat kan ook. 't hoeft niet steeds een mega eind te zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?
Nee niet Staphorst... dan ben ik verplicht om bij iemand op visite te gaan en dan word ik geheid dronken en kan ik niet naar huis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik was sowieso niet van plan een erg lange verplaatsing te doen. Dus zal wel Haaglanden of omgeving worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?
En dan luid toeterend erdoorheen rijden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan lijk je dus precies op de kennis die ik daar heb wonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan luid toeterend erdoorheen rijden.
Dat ging snel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
We zitten al bijna aan het volgende topic.
Als ik hem haal gaat die zuidelijkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:41 schreef nofxtbr het volgende:
Hmm misschien kan ik hem morgen wel verplaatsen.. Of brengt iemand hem eerst nog ietsjes noordelijker
"Als"quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik hem haal gaat die zuidelijker
Zwolle is niet klein, en zelfs Dalfsen, Ommen, Coevorden en Hardenberg voldoen niet aan 'kleine dorpjes'. Marienberg daarentegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo
Veel weilanden en ik heb een paar kleine dorpjes gezien
Heb ik ook even opgezocht, vond het al zo raar dat al die stations in the middle of nowhere stonden. Verder is Zwolle de enige stad die ik heb gezien, Coevorden is niet veel groter dan Leiderdorpquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zwolle is niet klein, en zelfs Dalfsen, Ommen, Coevorden en Hardenberg voldoen niet aan 'kleine dorpjes'. Marienberg daarentegen
n.b. De stationnetjes van Dalfsen en Ommen liggen buiten de bebouwde kom, aan de andere kant van de Vecht, dus je rijd niet echt door beide plaatsen heen.
Veel plezier, je moet wel sneller zijn dan 2 anderen die ook op pad willenquote:
14 Euro, excl. lunch in Zwolle. Ik vind het juist mooi dat ie nu weer gelijk weg gaat, dat is het doel van dit spel. En gisteren een leuk uitstapje gemaakt naar het noorden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
he Nattekat even een oprechte vraag: hoe voelt het nu dat je "avontuur" een paar tientjes heb gekost en mischien vandaag de stok alweer weg is?
Haha neuh ik laat het dit keer schietenquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel plezier, je moet wel sneller zijn dan 2 anderen die ook op pad willen
Voor mij ook niet vandaag. Als ie er dinsdag nog ligt is ie weg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha neuh ik laat het dit keer schieten
Meegenomen door een toevallige voorbijganger?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:52 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Voor mij ook niet vandaag. Als ie er dinsdag nog ligt is ie weg.
Ik weet van niks.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meegenomen door een toevallige voorbijganger?
Dit dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef m1st1g het volgende:
Met dit weer was het vanmorgen geen optie om Stokje op te halen.
Het plan was om in de Amsterdamse waterleidingduinen te gaan wandelen en op de heenweg Stokje mee te nemen naar Zandvoort.quote:
Liever niet, hij moet binnen 24u op locatie liggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef ursel het volgende:
waterleidingduinen is gaaf
Ik kijk morgen-avond nog wel of die er ligt. Dan kom ik er een soort van langs.
Dan kan ik hem woensdag-ochtend droppen. Dat mag toch nog wel toch?
Jammer dat je plan niet doorging, dat hadden twee verplaatsingen op één dag kunnen wordenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het plan was om in de Amsterdamse waterleidingduinen te gaan wandelen en op de heenweg Stokje mee te nemen naar Zandvoort.
Kun je checken of hij er nog steeds ligt... Is wel te hopen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat ik morgenochtend de stok weer kan begroeten
Hij zit stevig aan een plaatsnaambord vast met een sleutel 10m verderop, die ligt er nog wel, tenzij iemand hem heeft opgehaald.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je checken of hij er nog steeds ligt... Is wel te hopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |