Maar wel goed dus?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist dat ie niet op maps te vinden wasMaar deze is weer een beetje jammer
(daar is ie nog niet beklad)
Jup. dat stopbord vond ik een aardige hint, sinds er maar één van is.quote:
Blij dat mijn trucje toch nog heeft gewerkt bij iemandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:21 schreef m1st1g het volgende:
Daar heb ik net ook lopen zoeken maar omdat ik geen bord zag, ging ik er vanuit dat ik het fout had.
Morgen even kijken of ik tijd heb.
Mooie misleiding idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn trucje toch nog heeft gewerkt bij iemand
Ik weet nog wel dat ik toen was verdwaald op het industrieterrein en de wijk erachter om daar te komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn trucje toch nog heeft gewerkt bij iemand
Ja, waaronder ikzelfquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ligt ie nou niet op een plek waar veel mensen langskomen?
Ik heb gedronken dus vanavond kan ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, waaronder ikzelf
Dus snel weghalen
Ik kan vanavond helaas niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, waaronder ikzelf
Dus snel weghalen
En dan de new destination: Staphorst.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet.Morgen heb ik wel tijd, als niemand me voor is.
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet.Morgen heb ik wel tijd, als niemand me voor is.
Mag ik daar weer naartoequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan de new destination: Staphorst.
dat kan ook. 't hoeft niet steeds een mega eind te zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?
Nee niet Staphorst... dan ben ik verplicht om bij iemand op visite te gaan en dan word ik geheid dronken en kan ik niet naar huis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik was sowieso niet van plan een erg lange verplaatsing te doen. Dus zal wel Haaglanden of omgeving worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als we nou eens een paar snelle korte verplaatsingen achter elkaar doen ?
En dan luid toeterend erdoorheen rijden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan lijk je dus precies op de kennis die ik daar heb wonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan luid toeterend erdoorheen rijden.
Dat ging snel...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
We zitten al bijna aan het volgende topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |