we hadden vandaag naar Utrecht gemoeten! de One Direction winkel is open!quote:
Dat haal ik niet! Als ik hun cd opzet onderweg rij ik weer jankend de vangrails inquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we hadden vandaag naar Utrecht gemoeten! de One Direction winkel is open!
ruitenwissers aan de binnenkant van je voorruit!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat haal ik niet! Als ik hun cd opzet onderweg rij ik weer jankend de vangrails in
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef F.Begbie het volgende:
Roar.![]()
Alleen het denken aan de titt'n van mevrouw Perry maakt het enigszins dragelijk.
Duncan? van ID&T? prachtige fotoquote:
Jup. Gejat van de FBpagina Mary Go WIld - 25 jaar dance in NLquote:
twitter:sjorspeter twitterde op zondag 13-10-2013 om 08:03:59rappersjorsboekingen@gmail.com Hierop is #rappersjors Nu Weer Te Boeken @Management #Team #GEME @Recordz reageer retweet
twitter:sjorspeter twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:21:25#Yes mu'n @Management stuurde mij net een boeking van @Pinkpop2013 door, Eindelijk mu'n Verdiende Loon! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:30:53Headliner maandag? RT @sjorspeter: #Yes mu'n @Management stuurde mij net een boeking van @Pinkpop2013 door, Eindelijk mu'n Verdiende Loon! reageer retweet
Laten we het hopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:33 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sjorspeter twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:21:25#Yes mu'n @Management stuurde mij net een boeking van @Pinkpop2013 door, Eindelijk mu'n Verdiende Loon! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 13-10-2013 om 09:30:53Headliner maandag? RT @sjorspeter: #Yes mu'n @Management stuurde mij net een boeking van @Pinkpop2013 door, Eindelijk mu'n Verdiende Loon! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Fixed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM
Eric Corton
Serious Request
Radio
wel jammer van die afschuwelijke zonnebril. maar dat zal wel mode zijn.quote:
opbellen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:46 schreef ddx het volgende:
Ehms wil ik de andere kant van het verhaal wel horen ?
Na dat soort spelletjes kan je haar toch gewoon zelf opbellen ?
ja dat is al een tijdje modequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel jammer van die afschuwelijke zonnebril. maar dat zal wel mode zijn.
Nee dat is geen mode.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel jammer van die afschuwelijke zonnebril. maar dat zal wel mode zijn.
ow, nja, weet ik veel. ik heb geen verstand van mode, laat staan van zonnebrillenmodequote:
je wordt er anders mee doodgegooidquote:
Dit model is anders ontzettend 2005.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wordt er anders mee doodgegooid
sindsdien ben ik ook niet meer buiten geweestquote:
Oh dat heb ik ook wel eens gedacht hoor, het is dat ik wist dat hij Sjors heette, maar die stemmen zijn echt 1 op 1.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast dacht dat Sjors, de producer bij Annemieke, dezelfde is als Wouter de nieuwslezer.
Vrouwen met zn tweeënquote:
Chickie gescoord?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen met zn tweeënvrouwen alleen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu
TV / DomienFM #1 Het station waar niemand naar luistert !
http://www.swijnenstal.nl/
Wat een topweektwitter:giel3fm twitterde op zondag 13-10-2013 om 21:50:02We gaan weer een Nederlands weekje tegemoet met @MrProbz @MissMontreal @jvdboom en @RonnieFIex Check: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Jeroen vd Boomquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat een topweektwitter:giel3fm twitterde op zondag 13-10-2013 om 21:50:02We gaan weer een Nederlands weekje tegemoet met @MrProbz @MissMontreal @jvdboom en @RonnieFIex Check: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je negeert mijn post, dus dan neem ik aan dat het een Ja is.
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inso schijnt jarig te zijn. Iets van gehoord?
Echt hequote:
twitter:ngriffioen twitterde op maandag 14-10-2013 om 08:54:02#muziek verbindt, troost en is een uitlaatklep. @borsato wat een singel vol verschillende emoties. Weer een parel voor je muzikale erfenis reageer retweet
Hier is de telefoon vooralsnog opvallend stil, terwijl er normaal gesproken altijd mensen bellen voor collega's die er op dat moment toevallig niet zijn (en de telefoon stil is als ze er wél zijn).quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus, wat is iedereen er vroeg bij vandaag
Al 3 keer telefoon hier op kantoor... meestal start die ellende op maandag pas na 10en
Wie is in godsnaam Ronnie Flex?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Godverquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:ngriffioen twitterde op maandag 14-10-2013 om 08:54:02#muziek verbindt, troost en is een uitlaatklep. @borsato wat een singel vol verschillende emoties. Weer een parel voor je muzikale erfenis reageer retweet
.
Baarden zijn voor bazenquote:
Razende apenaids.quote:
Wat een metaforen en stijlfigurenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er...
M'n schoenen zijn gejat maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Ik snap er geen anus van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een metaforen en stijlfiguren
Oh lieve hemel, dat ga ik maar even niet luisteren hier in Groningen.quote:
Die clipquote:
Afhaalrestaurantquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Die clip_________!
Met z'n allen patsen voor een gehuurde A6 die voor 18u weer teruggebracht moet worden
Songteksten zijn schaars tegenwoordig, het is crisisquote:
Broer een grunse koerier is naar je onderweg (de fax is stuk!)quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Songteksten zijn schaars tegenwoordig, het is crisis
Yeah rightquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Songteksten zijn schaars tegenwoordig, het is crisis
Tijd voor een nieuwe fax danquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Broer een grunse koerier is naar je onderweg (de fax is stuk!)
Een plastic verpakking in de fik gezetquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog domme dingen gedaan dit weekend?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een plastic verpakking in de fik gezet
Ik vind die plaat behalve de twee hits eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Midnight City vind ik wel fijner. Sowieso is Reunion minder voor de standaard van die plaat.
Dat zal wel smaak zijn. Maar ik vind die plaat, buiten misschien te lang, echt steengoed. Er is wel één nummer van die plaat die me doet denken aan Broken Wings van Mr. Mister.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind die plaat behalve de twee hits eigenlijk weinig aan.
Te veel bier gehad jongen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een plastic verpakking in de fik gezet
Nee, want ik drink nog altijd niet.quote:
Nummer 5, 8 en 9 zijn wel aardig ja, en die ene met dat kindjequote:Op maandag 14 oktober 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel smaak zijn. Maar ik vind die plaat, buiten misschien te lang, echt steengoed. Er is wel één nummer van die plaat die me doet denken aan Broken Wings van Mr. Mister.In dat blokje staan een paar mindere platen, en ik vind nummer 10 ook minder.
Titels op die plaat ben ik wel vrij kut in
Raconte-moi une histoire.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nummer 5, 8 en 9 zijn wel aardig ja, en die ene met dat kindjemaar er staan best veel korte instrumentale nummers op waar ik niet zoveel mee heb.
Wat had je gerookt of gespoten dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want ik drink nog altijd niet.
Niets, en ook niets geslikt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat had je gerookt of gespoten dan?
Wow. Jij kunt domme dingen doen zonder onder invloed te zijn. Jij baasquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets, en ook niets geslikt.
Zo rol ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wow. Jij kunt domme dingen doen zonder onder invloed te zijn. Jij baas
Wie zegt dat het dom was?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wow. Jij kunt domme dingen doen zonder onder invloed te zijn. Jij baas
Mex. Ik vroeg of iemand iets doms gedaan had dit weekend. En hij zegt dat hij plastic in de fik heeft gezet.quote:
Niet eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog domme dingen gedaan dit weekend?
Er werd gevraagd om domme dingen. Dus ik vond het dom.quote:
Eén John Mayer voor jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ha echt blij dat ik hem weer op 3FM heb gezet hier
Heerlijk.
Het is wachten tot iemand anders weer met z'n poten aan het ding zet en hem op SlamFM zet ofzo
En?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
John Mayer. Even vragen of hij er ook is hoor.
Dirty Dianaquote:
Tijgerbalsem!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef Lamabal het volgende:
Voel me net een oma met reuma
Wat helpt tegen spierpijn?
Warmte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef Lamabal het volgende:
Voel me net een oma met reuma
Wat helpt tegen spierpijn?
Bazennummer jaquote:
Een wat?quote:
Zolang het er niet uit ziet als dit, vind ik het wel prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Op Sky?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is al de 3e keer Royals vandaag. Royals sadness![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is al de 3e keer Royals vandaag. Royals sadness![]()
![]()
Ja.quote:
Oh, ik durf het wel aan, maar heb totaal geen behoefte erin te lopenquote:
Soberso ontdekt Sky plaatjes laat en draait ze dan helemaal dood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb 'm ook nog niet 5000 keer op 3fm gehoord. Sky heeft 'm eindelijk ontdekt. Dit is echt chanant en pijnlijk.
Ik nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:04 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ff dat nieuwe geval van Balzato en z'n knuffelmarokkaan aangehoord.....BAH.
Oneens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een non-nieuws over die jagers.
ik hoop dat het je luktquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik nog nietEn dat ga ik zo lang mogelijk zo houden.
Waarom vind jij het non-nieuws dan? Je zet er zelf ook geen argumenten bij, dus dan doe ik dat ook niet.quote:
Omdat ik hier geen natuurgerelateerde discussie ga voeren met mensen die er niet zoveel verstand van hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom vind jij het non-nieuws dan? Je zet er zelf ook geen argumenten bij, dus dan doe ik dat ook niet.
Volgens mij doen zij hun werk in het belang van de mensen die daar wonen omdat anders hele tuinen ondergeploegd worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hier geen natuurgerelateerde discussie ga voeren met mensen die er niet zoveel verstand van hebben.
En daarbij zijn jagers altijd aan het huilen.
Dan moet je maar in een appartement in de stad gaan wonen, heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij doen zij hun werk in het belang van de mensen die daar wonen omdat anders hele tuinen ondergeploegd worden.
Mensen moeten hun tuinen omheinen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij doen zij hun werk in het belang van de mensen die daar wonen omdat anders hele tuinen ondergeploegd worden.
Laatst eentje hier op FOK! die vanuit Leiderdorp naar Coevorden was gegaan en zei toen ie terugwas:quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je maar in een appartement in de stad gaan wonen, heb je daar ook geen last van.
Dat moet toch wel het slechtste nummer ooit zijn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef alors het volgende:
woohoooooooohoooooooooooowww
woooooohoooooooohoooooooooooowww
wooooohoooooooooooooowww
wooohooooooohoooohoooooooooowww
blabla care
wooooohoooooooooooooowww
blablacare
wooooohoooooooooooooowww
7 uur met het OV reizen speciaal om de FOK!stok te verplaatsen, je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst eentje hier op FOK! die vanuit Leiderdorp naar Coevorden was gegaan en zei toen ie terugwas:
"Terug in de bewoonde wereld, aka Holland"
Dát is pas royal sadness.
Ja dat is ook al royal sadness op zichzelf.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7 uur met het OV reizen speciaal om de FOK!stok te verplaatsen, je moet er maar zin in hebben.
Royals is het nieuwe Ho Heyquote:
Dus volgend jaar worden er nog meer afgeschotenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens daarbij dit jaar een mastjaar dus extra veel voedsel voor de zwijnen. Ik voorspel een voortplantingsexplosie van zwijnen in het voorjaar.
Muziek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Heeft Marco Borsato een nieuwe single? Helemaal gemist. Hoe heet die single.
Leuke grap.quote:
Oh het nummer heet muziek?quote:
Klopt.quote:
Jups. Dan doen de jagers (hoezo verstrengeling van belangen) samen met boswachters een inventarisatie van het wild. Dus nog meer afschieten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus volgend jaar worden er nog meer afgeschoten
Nooooooooooooooooooooitquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
Draaien ze Blurred lines wel eens op Sky?
Exclusieve 3-On-Stage sessiequote:
Afsluiter van de Mainstage op Maandagquote:
"In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op Nederland 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman."quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, komend weekend weer de nacht van de popmuziek
Daarom ook geen Live Request dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op Nederland 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman."
Topshow.
Dat is wel beter ja. Maar dat kijk ik toch niet meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom ook geen Live Request dus.
Ik kijk het altijd voor die ene opname. Die opname van Gigantic uit 1988quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja. Maar dat kijk ik toch niet meer.
Heb toch liever die van Icona Pop eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Internetlegendes?
Wolfje komt ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |