twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:24:48Ik ga even drie uur huilend onder de douche staan. De nieuwe Borsato gehoord... reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:29:10Blijft hilarisch, dat iemand die dit soort bij elkaar geplakte onzin maakt, anderen gaat vertellen dat ze niet toe zijn aan een zangcarrière reageer retweet
ik ga proberen hem actief te ontwijken de komende weken, bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wees blij, ik vind het tot nu toe echt één van de allerslechtste nummers die ik ooit heb gehoord. Elandenpoep, niets meer dan dat.
Idd, en ik mag het wel een hele prestatie noemen om dáár nog overheen te gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het nummer 'Rood' is minder erg dan dit vind ik...
mag ik over jou heen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Idd, en ik mag het wel een hele prestatie noemen om dáár nog overheen te gaan.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog niet gehoord en dat ben ik van plan zo te houden.
De raps en teksten zijn idd wel van hetzelfde niveau als het koningslied.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef pikinhand het volgende:
Ik was niet zo verbaasd want je weet van te voren al dat het rommel zou zijn. Het is gewoon een bij elkaar gegooid zootje, stuk langzaam, stukje house, een brallerige tekst die nergens over gaat maar puur probeert belangrijk te klinken, een stukje rap.
Als ik die omschrijving nog eens lees besef ik dat dat net zo goed op het Koningslied zou kunnen slaan, het zijn dan ook allebei overgeproduceerde bedachte producten, gemaakt met het idee ´dat vinden anderen vast goed´ in plaats van dat de makers het zelf goed vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |