twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:24:48Ik ga even drie uur huilend onder de douche staan. De nieuwe Borsato gehoord... reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:29:10Blijft hilarisch, dat iemand die dit soort bij elkaar geplakte onzin maakt, anderen gaat vertellen dat ze niet toe zijn aan een zangcarrière reageer retweet
ik ga proberen hem actief te ontwijken de komende weken, bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wees blij, ik vind het tot nu toe echt één van de allerslechtste nummers die ik ooit heb gehoord. Elandenpoep, niets meer dan dat.
Idd, en ik mag het wel een hele prestatie noemen om dáár nog overheen te gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het nummer 'Rood' is minder erg dan dit vind ik...
mag ik over jou heen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Idd, en ik mag het wel een hele prestatie noemen om dáár nog overheen te gaan.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog niet gehoord en dat ben ik van plan zo te houden.
De raps en teksten zijn idd wel van hetzelfde niveau als het koningslied.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef pikinhand het volgende:
Ik was niet zo verbaasd want je weet van te voren al dat het rommel zou zijn. Het is gewoon een bij elkaar gegooid zootje, stuk langzaam, stukje house, een brallerige tekst die nergens over gaat maar puur probeert belangrijk te klinken, een stukje rap.
Als ik die omschrijving nog eens lees besef ik dat dat net zo goed op het Koningslied zou kunnen slaan, het zijn dan ook allebei overgeproduceerde bedachte producten, gemaakt met het idee ´dat vinden anderen vast goed´ in plaats van dat de makers het zelf goed vinden.
Ik denk dat ie gewoon het hele spoor bijster is. Niet weet hoe die opnieuw aansluiting kan krijgen met de betere artiesten in Nederland. Hij is me een partij afgegleden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Jivis het volgende:
Drie verschillende doelgroepen willen aanspreken door een ballad met dance en hiphop te mixen...Het is wel heel duidelijk dat Borsato zoveel mogelijk cash wil binnentrekken met dit nummer.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog niet gehoord en dat ben ik van plan zo te houden.
twitter:ngriffioen twitterde op maandag 14-10-2013 om 08:54:02#muziek verbindt, troost en is een uitlaatklep. @borsato wat een singel vol verschillende emoties. Weer een parel voor je muzikale erfenis reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ngriffioen twitterde op maandag 14-10-2013 om 08:54:02#muziek verbindt, troost en is een uitlaatklep. @borsato wat een singel vol verschillende emoties. Weer een parel voor je muzikale erfenis reageer retweet
Inderdaad!quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Idd, en ik mag het wel een hele prestatie noemen om dáár nog overheen te gaan.
Jep, en Ali B moet verboden worden 'muziek' te maken. Sowieso is er veel te veel aandacht voor die gast in de media!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De raps en teksten zijn idd wel van hetzelfde niveau als het koningslied.
Het is verschrikkelijk. Een steniging voor componist en uitvoerende artiesten is hier wel op zijn plaats.
John Mayer met Marco Borsato vergelijken, dat gaat er bij niet in...quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef Evertjan het volgende:
Uitstekende recensie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef Hexagon het volgende:
Wat een ellende weer dit. Marco begint onderhand steeds meer een soort karikatuur van zichzelf te worden. Hij probeert zichzelf na te doen door een soort doordrukje van Rood te maken. Daarbij kun je met een lijstje cliche's gaan zitten en die allemaal een voor een afstrepen. Het lijkt alsof Borsato in een soort parallel universum terecht is gekomen waar hij een soort formule voor perfecte muziek lijkt te hebben gevonden. Marco is de koning van de absolute kitsch en weet in ieder geval de schijn op te houden dat hij dat niet door heeft. Dat maakt het op een of andere manier ook ergens hilarisch.
Door dat laatste is het net wat minder erg vind dan Rood of het nog ergere Zij. Het klinkt raar. Maar op een of andere manier lijkt de fut er een beetje uit. Het nummer is intens kut maar de scherpste randjes zijn er vanaf. We hebben het allemaal wel eens eerder gehoord en Marco weet de grenzen van zijn eigen wansmaak nergens meer te verleggen, zoals hij daar in eerdere singles mee grossierde.
Het lijkt op het afzwakkende effect van terrorisme. Bij een bomaanslag raakt iedereen in paniek en bij twee ook. Maar na tig bomaanslagen raakt men er aan gewend en is het effect weg. Zo is dat ook met het muzikale terrorisme van Borsato en Ewbank.
Je kunt van John Mayer vinden wat je wil, maar hij heeft tenminste een eigen identiteit die hij niet laat bedoezelen door rare samenwerkingen aan te gaan met rappers en dj's (op zijn cd's althans).quote:
twitter:Kittytwitty73 twitterde op maandag 14-10-2013 om 15:15:25@AliBouali @Maaike77 @borsato @bag2bank @johnewbanknl @BaggiBegovic Wat een hit. Voor mij een echte nummer 1 #muziek reageer retweet
Nee dat mag niet, want dan ben je dom. Zoiets had Ali B toch een keer geopperd?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:22 schreef Luigi het volgende:
En je mag er niks van zeggen he.
Oh, wat zou je ze graag uitlachen met hun Voice, hun Barbie op de camping, hun Geer en Goor nivootje. Al die oppervlakkigheid, die zo uitgemolken is dat het gewoon zeer doet. Alles voor het 'waar is dat feestje!!1111' volk, want ach, het is zo gezellig en jongens doe nu gewoon mee WANT GVD HET IS TOCH GEWOON GEZELLIG JA TOCH!.
Ik wil niet zeggen dat dit soort 'artiesten' dood moeten maar als de revolutie komt, heb ik een lijstje.
Irriteer ik me ook wel eens aan. Komt er een artiest met een nieuwe cd, helemaal top, dit dat alles. Jaar later komt diezelfde artiest met weer een nieuw album, dan hoor je Giel ineens wel zeggen ja, want je vorige album was een beetje kut hè.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:20 schreef Merkie het volgende:
Echt verschrikkelijk idd. Beetje jammer dat Giel op de nooit kritisch z'n gasten aan de tand voelt.
Ja, nouja, dom, of een elitaire grachtengordel yup ofzo. Maar je zou dat hele Mediapark toch zo even te grazen willen nemen? En het volk dat dankbaar de reuzel die ze uitbraken oplikt, erbij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, want dan ben je dom. Zoiets had Ali B toch een keer geopperd?
En altijd die slaapverwekkende songwriters in de ochtend die er elke keer voor zorgen dat ik bijna in slaap val op de snelweg, het is allemaal geweldig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Irriteer ik me ook wel eens aan. Komt er een artiest met een nieuwe cd, helemaal top, dit dat alles. Jaar later komt diezelfde artiest met weer een nieuw album, dan hoor je Giel ineens wel zeggen ja, want je vorige album was een beetje kut hè.
Nu ook weer, maar ik kon deze keer toch wel merken dat Giel hem niet helemaal serieus nam, vooral die discussie of het house was of niet
Allemaal kippenvel momentjes. Nee echt hoor, wow, wát een emotie en het haar op m'n rug staat récht overeind, meid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
En altijd die slaapverwekkende songwriters in de ochtend die er elke keer voor zorgen dat ik bijna in slaap val op de snelweg, het is allemaal geweldig.
Met alle liefde. Het is een kliekje dat elkaar veren in de poepert stopt, tel daar een makke kudde mensen bij op (de soort die dit soort muziek dus ''tof'' vindt'') en je hebt een hit te pakken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, nouja, dom, of een elitaire grachtengordel yup ofzo. Maar je zou dat hele Mediapark toch zo even te grazen willen nemen? En het volk dat dankbaar de reuzel die ze uitbraken erbij?
En elke waardeloze cover is een Triggerfingertjequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Allemaal kippenvel momentjes. Nee echt hoor, wow, wát een emotie en het haar op m'n rug staat récht overeind, meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |