quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Gezien model en kleur auto en plaats waar de auto was, heb ik wel een idee van wat voor soort persoon daar achter het stuur zat. Een zogeheten 'parel van de samenleving'.
- knip -
Doe even normaal ofzo..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Gezien model en kleur auto en plaats waar de auto was, heb ik wel een idee van wat voor soort persoon daar achter het stuur zat. Een zogeheten 'parel van de samenleving'.
- knip -
Dat was een per ongelukje geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft men eindelijk zijn mind upgemaked? Dit was al in Februari begonnen geloof ik, met die 2 advertenties naast elkaar ergens.
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Staat het complete NRC-artikel toevallig ergens online?
Een donkerblauwe vijfdeurs gezinsauto.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
- knip -
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
- knip -
Zal wel een vlaagje verstandsverbijstering geweest zijn he. Hebben we allemaal weleens last vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Een donkerblauwe vijfdeurs gezinsauto.
- weg -
Oh ja, zo'n voorlopig definitief voornemen tot kandidaat-besluit wat onder embargo in sensu lato beperkte kring voorwaardelijk naar buiten gebracht mocht worden.quote:
De voorpagina van vandaag over het NS/EC verhaal. Wat jij postte: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dse-overheid-aan-ns/quote:
Oh je hebt de bestuurder gesproken? Vraag even of hij een petje op hadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De motor van de auto was afgeslagen halverwege de overweg.
Dat stond in de Telegraaf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt de bestuurder gesproken? Vraag even of hij een petje op had
Betaald bij NRC op de site?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Staat het complete NRC-artikel toevallig ergens online?
proberen op de startmotor weg te rijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De motor van de auto was afgeslagen halverwege de overweg.
waarom zou je er een voorpagina bij nodig hebben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef Peter het volgende:
[..]
De voorpagina van vandaag over het NS/EC verhaal. Wat jij postte: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dse-overheid-aan-ns/
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef Peter het volgende:
[..]
De voorpagina van vandaag over het NS/EC verhaal. Wat jij postte: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dse-overheid-aan-ns/
Omdat niet het hele artikel online staat en ik wel benieuwd ben ( maar te cheap om 2 euro te dokken om 1 artikel te lezen..)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom zou je er een voorpagina bij nodig hebben?
Het is niet dat ik anti-NS ben, maar ik ben wel een beetje klaar met het jarenlange geblunder en de totale ambitieloosheid van die lui m.b.t. de HSL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Van jou had ik niets anders verwacht hoor
dan moet je iemand opsnorren die het NRC wel heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Omdat niet het hele artikel online staat en ik wel benieuwd ben ( maar te cheap om 2 euro te dokken om 1 artikel te lezen..)
Als de NS de toekomstige locomotieven idd dezelfde kleurstelling geeft als de 1700 word de traxx echt een soort kanarie volgens mij. De 1700 heeft nog wat grijs van de roosters, maar de traxx is dan echt helemaal geelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:09 schreef James1988 het volgende:
Reken er maar op dat dat allemaal geel/blauw gaat worden... (iemand toevallig zin om een gele Traxx te photoshoppen?)
precies. Dat geblunder moet maar eens afgelopen zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik anti-NS ben, maar ik ben wel een beetje klaar met het jarenlange geblunder en de totale ambitieloosheid van die lui m.b.t. de HSL.
Ik vind dat wel gaaf, zo'n groot logo op de zijkant! Doet me aan de 1500 denken, en die is ook tof. Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Als de NS de toekomstige locomotieven idd dezelfde kleurstelling geeft als de 1700 word de traxx echt een soort kanarie volgens mij. De 1700 heeft nog wat grijs van de roosters, maar de traxx is dan echt helemaal geel
Tevens heeft Piko al een gele traxx.
[ afbeelding ]
ik zou opteren voor wat meer blauw op de loc. Denk dat het er fraai uit kan komen te zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gaaf, zo'n groot logo op de zijkant! Doet me aan de 1500 denken, en die is ook tof. Ik zeg: doen.
Zou u mij niet willen quoten met dit soort licht debiele opmerkingen? Bvdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
- weg, dat gaat wat te ver -
Zoals dat rondrijdende schaakbord bedoel je? Lekker zinvol jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef James1988 het volgende:
Welnee joh, die ruimte kun je beter verhuren voor reclamedoeleinden, dat compenseert de verliezen tenminste een beetje
Dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef James1988 het volgende:
Welnee joh, die ruimte kun je beter verhuren voor reclamedoeleinden, dat compenseert de verliezen tenminste een beetje
Nah, dat is te klein. Ik dacht meer aan Werbeloksquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals dat rondrijdende schaakbord bedoel je? Lekker zinvol ja
Sorry.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Anne het volgende:
Dat van Driek gaat inderdaad te ver -> weg gehaald dus.
In onze FAQ staat duidelijk wat wel of niet mag.
een DSM-loc, een Philipsloc, eentje van de KLM, eentje van ProRailquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef James1988 het volgende:
Of met reclame voor dat ene Italiaanse bedrijf dat nog een beetje aan z'n imago moet werken...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een DSM-loc, een Philipsloc, eentje van de KLM, eentje van ProRail, etcetera
als ze genoeg betalen, waarom niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Of met reclame voor dat ene Italiaanse bedrijf dat nog een beetje aan z'n imago moet werken...
Op die vervolgpagina's staan wat interviews met achtergrondinformatie. Geen wereldschokkende dingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Omdat niet het hele artikel online staat en ik wel benieuwd ben ( maar te cheap om 2 euro te dokken om 1 artikel te lezen..)
Nooit begrepen waarom dat niet op grotere schaal gebeurt, misschien is er geen bedrijf te vinden dat geassocieerd wil worden met de NS?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
sowieso mag er in de hele ov-keten wel wat meer reclame gemaakt worden op de voertuigen
Vroegah was dat toch vrij gebruikelijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
sowieso mag er in de hele ov-keten wel wat meer reclame gemaakt worden op de voertuigen
Precies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroegah was dat toch vrij gebruikelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele Londense, Parijse, New Yorkse metro hangt er vol mee, en hier weer niet. Zijn ze hier nou echt zo onintelligent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom dat niet op grotere schaal gebeurt, misschien is er geen bedrijf te vinden dat geassocieerd wil worden met de NS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |