quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben is de beste voetballer ooit.
KingRoland is het eens.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
We worden wereldkampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij verwachtte dat het doel zou krimpen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
De keeper ziet de bal naar de hoek gaan. "Laat ik bukken"
Dan had dat al lang al ingestort moeten zijn lul.quote:
Heb jij toevallig statistieken van zijn assists? Ben wel benieuwd ernaar..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Hoewel Kluivert inderdaad wel meer scoorde toen ze samen in Oranje speelde, voetballend sterker was, fysiek, en ook sneller. De tactische inbreng van Bergkamp was echter subliem.
[..]
Barca? Was gewoon aangever van Figo en Rivaldo en heeft ook een zeer goed doelmoyenne. Bij Ajax en Milan deed hij het ook niet verkeerd, maar was hij jong. Bij Milan stond hij trouwens ook vooral op de flank. Pas toen hij geblesseerd raakte aan zijn knie was het over, maar wist hij het puur op talent nog een paar jaar vol te houden. Bij Newcastle heeft hij alleen even een aardige periode gehad, maar was verre van de Kluivert die hij ooit was.
Waarom beter dan Van Persie? Van Persie heeft gewoon niet het fysiek, de balvastheid, het voetballend vermogen en de inzicht die een Bergkamp of Kluivert. Van Persie is gewoon een heel goede spits, maar verder niet bijzonder. Geen allure; verberg zijn gezicht, en je weet niet dat hij het is wanneer hij speelt. Niet voor niets een jongen die je verder ook niet meer terug zal zien in grote reclames. Maar als Van Persie het op het WK goed doet en scoort tegen grote tegenstanders, schaal ik hem wellicht hoger in.
Misschien niet, maar als ie voor de vorm (haha, vorm) tenminste ff z'n arm had uitgestoken leek t nog wat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Kenju het volgende:
Ik vind dat het keep niet eens veel te verwijten valt...
Laatste wapenfeit voor Oranje en dan terug naar het oude nest aan de kust.quote:
Smaken verschillen. Ik raad iedereen aan om het niet te luisteren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Een Barkie - De Jeugd van Tegenwoordig.
Aanrader voor iedereen.
Dan ben je reddeloos verloren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik raad iedereen aan om het niet te luisteren.
Laten we Kenju toch niet zo serieus nemen. Die vind ook dat we Quinsy moeten begrijpen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb jij toevallig statistieken van zijn assists? Ben wel benieuwd ernaar..
Voor een spits was zijn doelpuntengemiddelde erg matig vind ik.
Van Persie niet het fysiek, de balvastheid, het voetballend vermogen en het inzicht van Kluivert?
Kijk jij weleens wedstrijden van Man Utd of heb je weleens wedstrijden van Arsenal gezien? Niets voor niets dat hij niet in de spits is begonnen. Kijk alleen al naar zijn loopacties..
Ik geloof dat we een behoorlijk verschil van mening hebben
Koolere wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ronald Koeman vindt het echt onzinnig dat er 3 minuten bijkomen.
Misschien kan dit je overtuigen:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik raad iedereen aan om het niet te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |