Ze zaten midden in de wave, dat onderbreek je niet voor een strafschop. Net als Sierd de Vos eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Wat een kansloos publiek hebben we toch ook
Wat een racist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
Robben gaat eindelijk een keer het duel aan, is het met eentje van dezelfde kleur.
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Nicki Minaj is een fake slet. #kijkmijeensflinkedingetjesdurvendoen
Laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Nicki Minaj is een fake slet. #kijkmijeensflinkedingetjesdurvendoen
Onzin bal naar hand geen penalty.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof dat relevant is..
als de bal van richting wordt veranderd is het gewoon een penal
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
Tering die Bruna heeft ook niet op het gymnasium gezeten of wel.
Jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
Tering die Bruna heeft ook niet op het gymnasium gezeten of wel.
Regels kloppen niet of worden verkeerd toegepast.quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Onzin bal naar hand geen penalty.
Een echte kenkster.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gymnasium, de schaakclub.
Volgens mij hebben we hier met een bad-ass te maken.
Schaakclub? Nee joh. Dat zou niet goed zijn voor mijn streetcred. Daarbij heb ik het te druk met voetballen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gymnasium, de schaakclub.
Volgens mij hebben we hier met een bad-ass te maken.
Gemaakt vooral. Daar zat niks natuurlijks aan met zijn scharenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Julian Jenner, was best een talent maar dat is dus ook niks meer.
Je verslaat niet zo maar koning Knut de IJsbeer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schaakclub? Nee joh. Dat zou niet goed zijn voor mijn streetcred. Daarbij heb ik het te druk met voetballen.
Eliaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe maar Elia, Depay en Maher erin. Deze wedstrijd is gespeeld.
Christus, die tanden, geweldig eng.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuijt kan het niet geloven al die doelpunten.
[ afbeelding ]
Oh tering.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dirk en zijn familie houden alleen van Fener, niet van Oranjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit keer ik terug bij Fererbahce!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dirk en zijn familie houden alleen van Fener, niet van Oranje
Het is wel een massaverkrachter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
En toch blijft Kluivert de betere spits. Die deed het ook op grote toernooien, Van Persie alleen tegen de lamme en de blinden van Schotland.
klopt. Zonde dat zo'n speler deze titel pakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
En toch blijft Kluivert de betere spits. Die deed het ook op grote toernooien, Van Persie alleen tegen de lamme en de blinden van Schotland.
Nounounouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel een massaverkrachter.
Kluivert was zelfs topscoorder van een eindtoernooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Maar beter dan dat Huntelaar het wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
klopt. Zonde dat zo'n speler deze titel pakt.
Nee niet bewezen wel iets met een autoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel een massaverkrachter.
Mooie docu over deze legende.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
True, true.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar beter dan dat Huntelaar het wordt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar beter dan dat Huntelaar het wordt.
Lospelen en schietenquote:
*ergerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef Groby het volgende:
als rasechte fokautist irriteer ik me aan die 1 op het scorebord man kut dzuzdzak (?)
Die dikke kop van derksenquote:
*Ergerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef Groby het volgende:
als rasechte fokautist irriteer ik me aan die 1 op het scorebord man kut dzuzdzak (?)
Ok, thnx. Van Persie is 30. En we moeten nog afwachten of Van Persie het tegen Argentinië en Brazilië ook doet. Maar goed, dit is niet de Van Persie die we in Zuid Afrika of Polen en Oekraīne hadden. Aan de andere kant zullen weinig mensen beweren dat Van Persie aan de klasse van Kluivert komt. Of Bergkamp for that matter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens wikipedia maakte ie zijn laatste interlandgoal op 11-10-2003 tegen Moldavie. Toen was ie 27.
(?)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef Groby het volgende:
Keihard interview met deze legende:quote:
Hierom vind ik het heerlijk dat v Persie nu 41 doelpuntjes heeftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Vertel dat tegen Gerd Müllerquote:
Goedkoop scoren, effectbejag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Keihard interview met deze legende:
De Jong - Kluivert 3 - 0.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
De Vrij kijkt nog steeds uit z'n ogen alsof iemand z'n lolly heeft afgepakt.
Ja, viel me ook op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Persie, wat een lapzwans. Hij heeft zijn doelpunten van Robben gekregen en stopt nu met lopen
Egocentrische hond.
poephumor, Van der Sar, ik hoop dat het dubbeltje nog valt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem. Als rasechte Groninger baalt hij van elke neger op het veld.
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem. Als rasechte Groninger baalt hij van elke neger op het veld.
De doping van ManU doet wonderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Toch mooi dat Van Persie zich op zijn 30e nog enorm heeft weten te ontwikkelen. Zie je niet vaak.
Ik ga niet zover om Vorm met een drol te vergelijken. Jammer dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
poephumor, Van der Sar, ik hoop dat het dubbeltje nog valt.
Rickazio heeft nogal een indruk achter gelaten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij?
Net vroeg ik het ook al maar toen liet je ineens niks meer horen
wat een kolder xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet zover om Vorm met een drol te vergelijken. Jammer dit.
Hij verwart je met Rickazio (RIP)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik liep laatst nog in Groningen en ik voelde me net Donald Jones want ik was de enige neger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rickazio was van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio heeft nogal een indruk achter gelaten.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio heeft nogal een indruk achter gelaten.
Dat zal het inderdaad zijn, ik schrok al.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Persie heeft op alle aanvallende plekjes gestaan. Pas sinds 2010 in de spits! Dat maakt het extra knap.
Kluivert was op zijn 30ste al klaar met voetballen.
Bij het laatste offensief van Neo Nazi Groningen in Delfzijl zijn er helaas vele slachtoffers gevallen.quote:
Ik haat Nicki Minaj ook. Proceed towards my person.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn walging voor Nicki Minaj (Letterlijke walging) sprak voor mij boekdelen.
Nou ik heb er vanmiddag toch nog een heel stel gezien anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik liep laatst nog in Groningen en ik voelde me net Donald Jones want ik was de enige neger.
heeft 1 goed seizoen gehad bij arsenal, rest daar was ook kut op de goal tegen barca naquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De doping van ManU doet wonderen.
Inderdaad en Sneijder erin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
kuytLaat dan VDV als hangende spits spelen.
Heel Katwijk komt klaar.quote:
+1 note.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik haat Nicki Minaj ook. Proceed towards my person.
Waren ze well endowed?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik heb er vanmiddag toch nog een heel stel gezien anders.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het laatste offensief van Neo Nazi Groningen in Delfzijl zijn er helaas vele slachtoffers gevallen.
Ben je haar broer ofzo dat je zo op je pik getrapt bent?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn walging voor Nicki Minaj (Letterlijke walging) sprak voor mij boekdelen.
Wat? houd het even Nederlands a.u.b. Niet iedereen kan zo goed schaken als jij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik haat Nicki Minaj ook. Proceed towards my person.
Ja, maar Huntelaar speelt niet omdat hij er geen reet van kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je Huntelaar nog 20 wedstrijden geeft in de basis van Oranje (RVP heeft 80 interlands, KJH 60 interlands), dan gaat hij ruim over de 41 heen.
Dat is een classy vorm van 'Come at me'. Ik had wel verwacht dat jij dit zou begrijpen, maar je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? houd het even Nederlands a.u.b. Niet iedereen kan zo goed schaken als jij.
Tsja, ik win ook overal in van een kleuter, vind je dat knap? Dit is waar De Jong de pseudopsycholoog, wat mij betreft door de mand viel, met de eenzijdige en laffe en manipulatieve benadering van Kluivert hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Keihard interview met deze legende:
De Jong - Kluivert 3 - 0.
gewoon tweelingbroertje van van persie hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef Kirov het volgende:
Jezus wat heeft die Strootman een vertiefde kop zeg
Dat komt omdat er vanavond geen VI was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hadden hun kleren nog aan helaas.
Als mijn tante een lul had was het mijn oom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je Huntelaar nog 20 wedstrijden geeft in de basis van Oranje (RVP heeft 80 interlands, KJH 60 interlands), dan gaat hij ruim over de 41 heen.
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, thnx. Van Persie is 30. En we moeten nog afwachten of Van Persie het tegen Argentinië en Brazilië ook doet. Maar goed, dit is niet de Van Persie die we in Zuid Afrika of Polen en Oekraīne hadden. Aan de andere kant zullen weinig mensen beweren dat Van Persie aan de klasse van Kluivert komt. Of Bergkamp for that matter.
Toch mooi dat Van Persie zich op zijn 30e nog enorm heeft weten te ontwikkelen. Zie je niet vaak.
Och, Barcelona.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?
PSVquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Utrechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan geeft Kuyt hem terug aan Feyenoord, ongetwijfeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |