Ze zaten midden in de wave, dat onderbreek je niet voor een strafschop. Net als Sierd de Vos eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Wat een kansloos publiek hebben we toch ook
Wat een racist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
Robben gaat eindelijk een keer het duel aan, is het met eentje van dezelfde kleur.
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Nicki Minaj is een fake slet. #kijkmijeensflinkedingetjesdurvendoen
Laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Nicki Minaj is een fake slet. #kijkmijeensflinkedingetjesdurvendoen
Onzin bal naar hand geen penalty.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof dat relevant is..
als de bal van richting wordt veranderd is het gewoon een penal
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
Tering die Bruna heeft ook niet op het gymnasium gezeten of wel.
Jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
Tering die Bruna heeft ook niet op het gymnasium gezeten of wel.
Regels kloppen niet of worden verkeerd toegepast.quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Onzin bal naar hand geen penalty.
Een echte kenkster.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gymnasium, de schaakclub.
Volgens mij hebben we hier met een bad-ass te maken.
Schaakclub? Nee joh. Dat zou niet goed zijn voor mijn streetcred. Daarbij heb ik het te druk met voetballen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gymnasium, de schaakclub.
Volgens mij hebben we hier met een bad-ass te maken.
Gemaakt vooral. Daar zat niks natuurlijks aan met zijn scharenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Julian Jenner, was best een talent maar dat is dus ook niks meer.
Je verslaat niet zo maar koning Knut de IJsbeer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schaakclub? Nee joh. Dat zou niet goed zijn voor mijn streetcred. Daarbij heb ik het te druk met voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |