SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Er zijn busjes van CNN onderweg naar haar huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg net een notificatie van de NOS app... Deze onbekende artiest stopt!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft het kinderkoor afgemaakt? Door het op te eten zeker?
Die hadden ze niet in haar maatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Ze snapt in ieder geval dat horizontale strepen niet oké zijn.
FOX News heeft de buurman van een vriend van de bakker die haar wel eens heeft gesproken geinterviewd...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn busjes van CNN onderweg naar haar huis.
ja, dat. HEt wordt bijna tijd om die uit te schakelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die wordt echt bij elke poep en een scheet verstuurd
Di heeft ze wss ook opgegetenquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt op die ene die ook The Voice heeft gewonnen
mijn icetea vloog ook door de kamer!quote:
dit. Echt bruut irritant!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die wordt echt bij elke poep en een scheet verstuurd
ALs je de boot wil rocken dan werkt het.quote:
Ik denk niet dat ze genoeg eten voor haar hebben als ze in een gastgezin opgenomen wordtquote:
Oooh ik ben niet de enigequote:
Reclamemensen niet blij.quote:
Niet op gelet eigenlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Trijn nou weer een dierenprint aan? kan het niet zien.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Trijn nou weer een dierenprint aan? kan het niet zien.
Ilsequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh ik ben niet de enigeIk vind Ilse echt niets zo in zo'n show
ik vind dr sowieso niks, maar hier helemaal geforceerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh ik ben niet de enigeIk vind Ilse echt niets zo in zo'n show
Als ze haar mond houdt, of een O-vorm ermee maakt.quote:
Deze man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze haar mond houdt, of een O-vorm ermee maakt.
Dat zal bestquote:
Dat zijn wel allemaal, ooit.quote:
De strandjutter van de voisssss.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Trijntje natuurlijk. Die vist vandaag alle rommel binnen
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Een paar red bull en het moet helemaal goedkomen...
yep, het plastic in het visnetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Trijntje natuurlijk. Die vist vandaag alle rommel binnen
Ik zal even toelichten: Alle coaches hebben iedere uitzending dezelfde kleding aan. Dit is omdat alles door elkaar heen uitgezonden wordt.quote:
ja, ik ook. Toen ze nog niet bekend warenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
oo twarres.. die heb ik ooit nog live gezien.. de originele dan
John Williams heeft wel een kont.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Mannen hebben meestal geen kont m.u.v. Jort Kelder
Ik heb een enorme aars. Met haar, alles!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Mannen hebben meestal geen kont m.u.v. Jort Kelder
Bah, ga harsen ipv Fokkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een enorme aars. Met haar, alles!
Heb je het haar niet gedoneerd aan die mevrouw die niet door was, die Cacharelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen even langs de Gamma.quote:
We hebben het over billen niet over een gapend gat met haar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Luigi is tof!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Waarom nu nog reclame voor Luigi? Game is al tijden uit en Sinterklaas duurt nog wel even
3-0quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Ohw.... 2-0. Ook niet echt boeiende wedstrijd dus
Maar wel zelfspotquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef hexje het volgende:
Ach kijk deze graaier weer wat centen verdienen.
Niet, daarom game ik nu wat op de bankquote:
er moeten nog zeker 13 kandidaten voorbij komen in 1 uur>? O.oquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Trijntje heeft nog 4 vrije plekken
Ali B heeft nog 3 vrije plekken
Ilse heeft nog 4 vrije plekken
Marco heeft nog 2 vrije plekken
OP het laatst zullen ze er wel weer een race van makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er moeten nog zeker 13 kandidaten voorbij komen in 1 uur>? O.o
Da's niet aardig, dat komt door die agromekelie... of zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
Haar mond staat zo scheef als trijntje dr ogen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat we een zielig kutverhaal award moeten hebben
Open er een topic over! geef wel even wat kandidaten, want ik ben ze al kwijt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Of gewoon een programma genaamd The Zielig Kutverhaal Of Holland moeten krijgen. Maar een award is ook mooi. Topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Ditquote:
Zal wel ff kijken of ik het weekend wat in elkaar kan flansenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Of gewoon een programma genaamd The Zielig Kutverhaal Of Holland moeten krijgen. Maar een award is ook mooi. Topic
'Ik moet wat Ali ook moet!'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
Trijntje draait om met haar armen van "tja, ik moet wat"
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken of ik het weekend wat in elkaar kan flansen
truequote:
eigenlijk heb je wel gelijk, hij lult zo veel bullshit dat het juist daardoor weer hilarisch isquote:
Serieus? En we hebben nog 5 kwartier? Afraffelen wordt het danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
Trijntje heeft nog 4 vrije plekken
Ali B heeft nog 2 vrije plekken
Ilse heeft nog 4 vrije plekken
Marco heeft nog 2 vrije plekken
Raad eens wie volgend seizoen niet meer meedoet als jurylid omdat ze het 'te druk heeft'quote:
Die horen toch bij de voice?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh leuk, mislukt als zangeres en nog een klant mislopen ook
Oh zo bedoel je hahahahaquote:
ingekocht in the voicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, van der Valk. Die hebben toch geld zat.
idd, alsof dat wichie het zelf niet weetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier is jouw trotse oma... fijn dat je je ff voorstelt
Dat kreeg die missmuts van vorige week met haar "zakenpartner" ook en we weten hoe dat afliep.quote:
Ze is 30.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
beautiful days van Miss Montreal
Ze is echt jong...
Die zakenpartner jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kreeg die missmuts van vorige week met haar "zakenpartner" ook en we weten hoe dat afliep.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Beter dan Nikita dus ze mag door. 10 op de Schaal van Nikita.
Ze zei dat ze op het origineel stond te hakken toen ze 14 was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
beautiful days van Miss Montreal
Ze is echt jong...
dat maakt t niet beter..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei dat ze op het origineel stond te hakken toen ze 14 was.
Het origineel van Miss Montrealquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei dat ze op het origineel stond te hakken toen ze 14 was.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik vond hetv wel aardig vergeleken met heel veelanderen
Het is 'hurrywa' hoor ik net...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
why don't you come back pleaaaaaaase hurry!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |