Zou ook niet begrijpen waarom. Voor de gewone burger is hij geen groot gevaar. Niet meer dan iedere andere willekeurige Piet of Henk tenminste. Ik zou me niet bedreigd voelen als hij naast mij zou komen wonen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:55 schreef Disana het volgende:
'Mogelijke maatschappelijke onrust.'
Dat is inderdaad nog maar de vraag. Vooralsnog is er weinig van te merken.

Ik denk ook niet dat we iets te vrezen hebben. Ook niet van figuren die hem willen pakken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef Kola het volgende:
[..]
Zou ook niet begrijpen waarom. Voor de gewone burger is hij geen groot gevaar. Niet meer dan iedere andere willekeurige Piet of Henk tenminste. Ik zou me niet bedreigd voelen als hij naast mij zou komen wonen.

Succes met dat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vermoed van niet. Zo erg leeft het niet meer.

Welk opleidingsniveau heb jij genoten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
bij vrijlating? omdat ze je tijdens proefverlof al vermoord / bestolen hebben?

Iemand die een politicus doorzeeft met kogels wil jij naast je hebben ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef Kola het volgende:
[..]
Zou ook niet begrijpen waarom. Voor de gewone burger is hij geen groot gevaar. Niet meer dan iedere andere willekeurige Piet of Henk tenminste. Ik zou me niet bedreigd voelen als hij naast mij zou komen wonen.

In wat voor universum boeit het wie Kola naast zich wil hebben? Is het de prinses? Als de wet je niet bevalt moet je op mensen stemmen die de wet willen veranderen, en voor bestaande gevallen moet gewoon de bestaande wetgeving gelden. Fuck een land waar nazi-honden als Teeven zelfstandig uitmaken wie er opgesloten wordt en vrij komt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Iemand die een politicus doorzeeft met kogels wil jij naast je hebben ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |