wat hebbie gegeten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:49 schreef Qunix het volgende:
Zo dat was super lekker
Weer een eigen recept erbij!
datgene waar ze zooi op flikkeren tijdens Uit het Raamquote:
hoppetee! ik ben niet zo van de ketjap, maar blij dat het gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort van ketjap hotpot!
heb je weer gefonduet met Red Bull?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Het is wel druk hier op de vrijdagavond...
Jup. Ze dragen het niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stenders zou toch shirts regelen voor de band bij DWDD?
Nee, met Vodka.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je weer gefonduet met Red Bull?
En als toetje:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppetee! ik ben niet zo van de ketjap, maar blij dat het gesmaakt heeft
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Qunix het volgende:
Ik heb cantuccini gemaakt, maar met mijn eigen mix. Verplaats rietsuiker heb ik kristalsuiker gebruikt uit een pot met vanille = vanillesuiker.
Ook heb ik alleen pistachenoten gebruikt met vlokken (wat je op je boterham doet). Het resultaat:
Na 30 minuten bakken, moet je het snijden en nogmaals 10 minuten bakken (drogen).
Ik heb dit al een keer eerder gemaakt en met succes. Het is zó lekker dat ik het nog een keer doe
Is 't ook responsive gedesigned?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"kijk eens wat een mooi stukje html5 ik heb gefabriceerd"
weet ik veel! heb er gewoon een geile css overheen ge-WYSIWYGquote:
*splut*quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik veel! heb er gewoon een geile css overheen ge-WYSIWYG
kijk, en daarom hebbie tissues nodig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |