Oh ja, dat moment dat ik me weer besef waarom ik een hekel aan musicals hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef kwakz0r het volgende:
De original cast (eerst de 2008 cast, daarna die van 1996, incl. een paar bekende hoofden)die kennen jullie vast wel al, maar toch
Als ze Santana en Kurt meenemen en het wat volwassener dan Glee wordt kan dit nog best leuk worden.quote:'Lea Michele krijgt spin-off van Glee'
Glee-bedenker Ryan Murphy is bezig met een spin-off van de muzikale serie voor Lea Michele.
"Het wordt binnenkort naar buiten gebracht", zegt een ingewijde tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online.
Volgens de bron wordt momenteel druk onderhandeld en verhuizen verschillende Glee-acteurs mee naar de serie van Michele. Of Glee en het nieuwe programma naast elkaar blijven bestaan, is niet duidelijk.
De serie verloor eerder dit jaar een hoofdrolspeler. Cory Monteith, de vriend van Michele in zowel de serie als het echte leven, overleed in juli aan een combinatie van heroïne en alcoholgebruik.
Ik ben benieuwd of het dan wel dezelfde personages blijven!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Als ze Santana en Kurt meenemen en het wat volwassener dan Glee wordt kan dit nog best leuk worden.
Dat sowieso, anders zou het geen spin-off zijn (serie die in hetzelfde universum afspeelt als het origineel).quote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het dan wel dezelfde personages blijven!
JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Maraca het volgende:
Komt Jesse St. James dan ook weer terug?
[ afbeelding ]
Supervaag inderdaad!quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ughhhh wtf Marley suspended for a week omdat ze niet bloot wildeWTF Shue.
Deze pas net gezien. Adam Lambert als guest star, was natuurlijk helemaal geweldigquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Promo voor de volgende aflevering dan maar. Ik ga denk ik alleen het NYC gedeelte kijken.
Het is Demi, geen Dani. Demi Lovato. Momenteel weer judge in de X-factor USA.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Die Dani ziet er gezond uit:
[ afbeelding ]
En een heel goede serie, hoewel ik seizoen 1 wel een heel stuk beter vond dan nu seizoen 2. Katharine McPhee, die als Karen Cartwright een van de hoofdrollen speelt, is afkomstig uit de American Idol stal, Ze werd tweede tijdens het 5e seizoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een serie over musicalsterren in New York
[ afbeelding ]
[..]
Haar personage in Glee heet Dani, dus het is (ook) Dani.quote:[b]Op zaterdag 9 november 2013 19:19 schreef ElizabethR
Het is Demi, geen Dani. Demi Lovato. Momenteel weer judge in de X-factor USA
Oops, dat had ik niet eens meegekregen. Sorry.quote:Op zondag 10 november 2013 01:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Haar personage in Glee heet Dani, dus het is (ook) Dani.
Ow ik vond hem echt rukquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:02 schreef Zeester het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering echt fijn! Hele fijne liedjes, die ik allemaal graag een x in Glee wilde zien, en gewoon leuke opbouw en variatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |