Scratchen is nogal overbodig, maar verder vind ik wel een o.k. remix eigenlijkquote:
Die beat voegt echt wat toe hierquote:
Moet altijd denken aan de aflevering waarin hij dit gedicht bracht:quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef brooklyndodger het volgende:
*geen zin in al dat gewinkel voor de feestdagen*
Hah ja prachtig, deze quote van Faust ook:quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef Mark het volgende:
Das Angenehme dieser Welt hab' ich genossen,
Die Jugendstunden sind, wie lang! wie lang! verflossen,
April und Mai und Julius sind ferne,
Ich bin nichts mehr, ich lebe nicht mehr gerne!
Nietquote:
Alfred J Kwak is niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nietmijn wereldbeeld wat doe je..... straks ga je nog vertellen dat alfred j. kwak ook niet echt is
Wat heb ik dan zitten kijken als kind zijndequote:
Zou erg tof zijn op Roadburn ja. Maudlin of the Well-reunie zou zo mogelijk nog beter zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
De nieuwe kayo dot is erg fijn trouwens
Die bestaan toch nogquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zou erg tof zijn op Roadburn ja. Maudlin of the Well-reunie zou zo mogelijk nog beter zijn.
Op het werk nooit, maar thuis eigenlijk altijd tenzij ik een telefonisch overleg hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Nog mensen hier die thuis op of op werk nu met muziek op de achtergrond werken of is dat laatste tegenwoordig verboden in sommige functies?
tijdens avond en nachtdiensten zwaai ik de scepter over het lab en staat er ten aller tijden muziek op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Nog mensen hier die thuis op of op werk nu met muziek op de achtergrond werken of is dat laatste tegenwoordig verboden in sommige functies?
Op het werk met koptelefoon op zodat niemand er last van heeft...Thuis staat eigenlijk meestal wel gewoon muziek aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Bij je 'echte' werk mag je zeker genieten van sky radio of 8fmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:29 schreef Darkestrah het volgende:
edit: 'het werk'.Daar waar ik een paar dagen in de week ben.
538.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Bij je 'echte' werk mag je zeker genieten van sky radio of 8fm
Ik mis een eilandje (Vlieland?), is dat compleet van de kaart?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
het heeft stevig gewaaid
SkyRadio op je werk, puur genot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Bij je 'echte' werk mag je zeker genieten van sky radio of 8fm
Mijn vorige bijbaantje was dat wel, er is maar zoveel Michael Bublé dat een man aankan. Namelijk 1 liedje in 100 jaar...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
radio of 8fm
SkyRadio op je werk, puur genot.
Dan nog liever 538
0.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Mijn vorige bijbaantje was dat wel, er is maar zoveel Michael Bublé dat een man aankan. Namelijk 1 liedje in 100 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |