Wie is 'wij'? Het is gewoon een matige serie. Het is nu beter, maar er zijn series die veel beter waren die uiteindelijk toch gecancelled zijn. Revolution verdient het om gecancelled te worden. Ze hebben een flink budget gehad, en de serie is relatief crap. Het is puur het aantal kijkers dat het kan redden, maar kennelijk is dat gegeven eveneens beperkt, hetgeen zeer begrijpelijk is gezien het eerste seizoen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Dan delen wij die mening niet. Na elke aflevering kan ik niet tot de volgende wachten hoor.
Oh echt? Jammer. Bleef hopen dat het goed zou komenquote:
quote:BY ERIC GOLDMANUpdate: While NBC and Warner Bros. said it wasn't official briefly... it's now official and Revolution is over.
Original story follows:
Revolution has come to an end. NBC has cancelled the series, from executive producers J.J. Abrams, Eric Kripke and Jon Favreau, and it will not be back for a third season.
The series had debuted to very strong ratings in its first season, but lost steam as it progressed. A move to Wednesdays this season, away from its great lead-in on Monday, The Voice, unfortunately proved the show hadn't developed a very large fanbase of its own.
Revolution came into the 2012-2013 season with a lot of high expectations, given who was producing it, but then received a lot of criticisms throughout its first season. I was among those who felt it has greatly improved in Season 2, becoming a much better-paced, fun and witty show, with more likable characters. Unfortunately though, the viewership never rebounded, leading to it coming to an end.
Update: Per TVLine, NBC have also cancelled Crisis, Believe and Growing Up Fisher. Believe was another J.J. Abrams-produced series. The cancellation of Revolution, Believe and FOX's Almost Human suddenly takes the number of Abrams/Bad Robot shows from four to one, with only CBS' Person of Interest renewed.
Of course, the biggest cancellation of the day, for NBC or any network, is the decision to end Community.
Aangezien het gecanceld is kan je voortaan beide ogen dicht doen. Welterusten!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb deze aflevering minder dan met een half oog bekeken. Iemand een moraal van dit verhaal?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef DaMart het volgende:
Anders eindigen ze even met een behoorlijke cliffhanger.
Ik vond de serie best vermakelijk en als er een normaal einde was geweest, had ik het best gevonden dat het was afgelopen. Maar nu hoop ik dat er toch nog een zender is die de serie een nieuwe kans wil geven, al is het maar voor een paar afleveringen om het verhaal toch normaal af te kunnen ronden.
Waar kunnen de dozen met pinda's naartoe gestuurd worden?.
Ik stuur ze wel wat dode firefliesquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef DaMart het volgende:
Anders eindigen ze even met een behoorlijke cliffhanger.
Ik vond de serie best vermakelijk en als er een normaal einde was geweest, had ik het best gevonden dat het was afgelopen. Maar nu hoop ik dat er toch nog een zender is die de serie een nieuwe kans wil geven, al is het maar voor een paar afleveringen om het verhaal toch normaal af te kunnen ronden.
Waar kunnen de dozen met pinda's naartoe gestuurd worden?.
Series worden gecancelled omdat er geen hond naar kijkt, zodat ze de reclametijd niet voor de hoofdprijs kunnen verkopen. Je kan dan wel in 1x een complete serie maken en hopen dat er geld binnenkomt, maar dat lijkt me financieel niet haalbaar met zo'n groot risico.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:10 schreef Odaiba het volgende:
Jammer dat de serie gecanceld is. Was een interessante serie.
Helaas is de Amerikaanse televisie business een harde business. Zoveel series met potentie, maar zenders schamen zich er niet voor om de trouwe fans keihard te straffen door na 1 of 2 seizoenen keihard de duur dicht te gooien. Misschien is het daarom een goede ontwikkeling dat on-demand steeds meer groeit en series in zijn geheel online gezet worden.
Alles is allang opgenomen idd. Voordat bekend werd dat het gecancelled werd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat een raar einde.
Het is al maanden semi-bekend dat de serie gecancelled ging worden. Zijn die afleveringen dan zo lang geleden al geschoten, dat ze er geen goed einde aan konden maken?
Ik vond een einde dat de nano dood gaat door die bug wel een mooi einde eigenlijk![]()
Vond ik wel meevallen, maar wat je er ook van vindt er zat iig een einde aan. Nu is het hetzelfde verhaal als bv. Heroes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Lost heeft alle seizoenen afgemaakt, en toch hadden ook zij een ongelofelijke tyfuseinde.
Ik vond het niet meevallen. 6 (???) seizoenen lang meesterlijke verhalen (Vliegtuigcrash overleven, tijdreizen, kind met gaven, mensen die overleden zijn tegenkomen, een vreemde timer met alarm als de tijd bijna zero is, EMP explosie, alternatieve tijdlijn, van eiland afzeilen kan wel, terugkomen met helikopter is superingewikkeld, enz enz), andere onbekende bewoners die er al wonen, en pas in allerlaatste aflevering:quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, maar wat je er ook van vindt er zat iig een einde aan. Nu is het hetzelfde verhaal als bv. Heroes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien weet ik als mijnheer Abrams ergens writer van is dat ik een mongoleneinde zonder enig creativiteit die de hele serie doorsuist, kan verwachten.
By the way, is Abrams ook writer van deze serie, verklaart wel een hoop eigenlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kloonhommel op 28-05-2014 16:42:39 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Kloonhommel het volgende:
EEEEY, ik ben Lost op dit moment aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien weet ik als mijnheer Abrams ergens writer van is dat ik een mongoleneinde zonder enig creativiteit die de hele serie doorsuist, kan verwachten.
By the way, is Abrams ook writer van deze serie, verklaart wel een hoop eigenlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 28-05-2014 18:01:14 ]
ja en?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
EEEEY, ik ben Lost op dit moment aan het kijken.
Halverwege seizoen 2 was het al semi-publiekelijke dat de serie werd gecancelled... lijkt me dat toen nog niet alles opgenomen was....quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles is allang opgenomen idd. Voordat bekend werd dat het gecancelled werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |