SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik er wel nog leuk aan vind is het hele nanobug gebeuren. Maar al die zogenaamde geweldscenes beginnen me de keel uit te hangen.Resistance is futile.
seizoen 1 staat wel op netflix dus die zullen de rechten vast ook wel overnemen voor het 2de seizoenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef stinkie het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)nu-via.3048563.lynkx
Zat me net af te vragen of het nog op tv was. Nee dus. Of je moet er 2.99 voor over hebben.
Ik kijk nog steeds en ep18 wordt volgende week donderdag pas uitgezonden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef Fer het volgende:
Niemand kijkt meer volgens mij, maar waarom kan ik S02E18 nergens vinden. Nu kan ik ook niet kijken.
Zie je wel vaker gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef Fer het volgende:
Ok.
Op de piratenbaai wordt telkens een bestand gezet dat je verzoekt om een xvid codec te downloaden, maar verwijst naar een stuk malware.
Ik had een buffer van 4 afleveringen opebouwd de afgelopen weken, gisteren een aflevering gestart en na 2 minuten heb ik alle 4 de afleveringen in de trash gedonderd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Fer het volgende:
Hmmm volgens mij kijkt niemand meer. Maar Charly is nog meer badass geworden met echt bloed op haar gezicht. Helaas veranderd haar moeder nu in een zeikerig kutwijf. WTF...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op donderdag 3 april 2014 19:27 schreef jogy het volgende:
Zie je. Zodra er een aflevering langs komt die eigenlijk gewoon goed in elkaar steekt blijft iedereen weg. Ik had Jason niet verwacht.
ik snap het wel, het grootste deel is onlogisch, matige geacteerd, slecht geschreven en na afloop denk je: wat heb ik nu weer voor onzin bekekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef YoloZwerver het volgende:
Ik vrees alleen wel voor het ergste.
Laten we hopen dat er een 3e seizoen komt in plaats van dat ze een eind breien aan het verhaal en het met seizoen 2 afsluiten.
Ik snap niet dat het programma zo weinig kijkcijfers oplevert. Vind het aardig vergelijkbaar met Lost en die haalde ook de 6 geplande seizoenen.
Dan delen wij die mening niet. Na elke aflevering kan ik niet tot de volgende wachten hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik snap het wel, het grootste deel is onlogisch, matige geacteerd, slecht geschreven en na afloop denk je: wat heb ik nu weer voor onzin bekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |