abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133395368
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook toen ik aflevering 1 keek tot het te belachelijk voor woorden werd
Walking dead vind ik een stuk belachelijker.... Zombies :{w
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:48:18 #77
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133403075
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Walking dead vind ik een stuk belachelijker.... Zombies :{w
Het zou me niks verbazen als the Walking Dead realistischer is dan Revolution. Al was het maar vanwege het feit dat in Revolution iedereen dood neer had moeten vallen toen de nanobugs geactiveerd werden. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133407117
:D Dat gevoel had ik nou ook.

Ik weet het nog niet bij Revolution. Ik heb nu de eerste afleveringen laten bezinken en ik wik en weeg nog tussen "volgen of niet-volgen"te meer de verhaallijn en bijbehorend vermaak(spanning) nou niet je-van-het is dat je vol verwachting naar de volgende aflevering wilt kijken.

Misschien is het de verhaallijn, de actie-scenes,decor e.d. I.i.g. niet het gevoel van "benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren" wat ik wel na de eerste aflevering had van Under the Dome of Walking Dead.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 12:09:47 ]
pi_133444418
Net 2 afleveringen gezien, maar het verhaal staat me iets teveel tegen.

Ok dat de electriciteit verdwijnt en je zenuwen en hersens blijven werk kan ik nog wel hebben. Dat diesels tot in de jaren 90 gewoon blijven werken zonder stroom wil ik ook vergeten. Zelfs een 747 is grotendeels werkend te maken als je wil, laten we voor wat het is.

Maar dat wapens opeens schaars zijn en soldaten met musketten moeten schieten? De US ligt vol assault rifles, shotguns en pistolen. Die leveren ze echt niet in, zeker niet in zo;n situatie. Kogels zijn zelfs met de hand te maken als je wil.

Concepten als banken en fabrieken blijven ook wel bestaan zonder stroom, de ontdekkingsreis van Columbus was al gefinancierd door banken.

En zo wordt het verhaal een heel stuk onlogischer. Ze nemen niet 1 feit en borduren de rest erop voort. Ze fantaseren gewoon zaken, om het schrijven van het verhaal makkelijker te maken en dat stoort.
.
pi_133445158
Details :') mierenneuker die daar op let :{w
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:10:18 #81
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133447726
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar afleveringen aan heb gezet maar dat ik meer met andere zaken bezig was. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben. Misschien over een paar weken eens een paar eps achter elkaar er doorheen jagen, gewoon om te kijken hoeveel erger het is geworden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 21 november 2013 @ 05:04:28 #82
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_133473616
Deze serie is echt van epische proporties geworden _O_

Het heeft alles wat je maar wil:

-Futurama
-Skynet
-Jezus
-Batman
-X-Files
-Lost
-En een bodycount van 3x de geslashde zombies uit Walking Dead

Ik ben benieuwd wanneer de Vulcans First Contact gaan maken en NanobotSkynet gelijk de Borg assimileert ipv andersom zodat President Nixon weer in het witte huis kan zitten

Deze serie slaat echt nergens meer op maar wel vermaak van een belachelijk niveau 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door Prowl op 21-11-2013 05:59:10 ]
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_133476827
eindelijk mezelf ertoe kunnen verzetten om te beginnen met seizoen 2. En ik vind aflevering 1 en 2 eigenlijk een stuk beter overkomen.

Maar om nu zeggen dat ik aan buis gekluisterd zit, nee. Blijft een prima serie om tussendoor met je telefoon te spelen :P
  donderdag 21 november 2013 @ 18:32:25 #85
19297 stinkie
pi_133490315
Midseason nu al? Of cancelled?
pi_133492526
Ze worden wel steeds creatiever. Aaron die met de nanobugs kan praten :D.

Ik ben wel benieuwd wat Tom en zijn vrouw aan het bekokstoven zijn. Blijkbaar hadden ze al een plan of zo...

En dit was de midseasonfinale las ik. Dan wordt seizoen 2 dus korter dan seizoen 1, als dit echt halverwege is :P.
pi_133502504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef DaMart het volgende:
Ik word alleen een beetje moe van Aaron. Die gast is heel intelligent, maar doet alleen maar domme dingen. Ipv dat ie effe uitlegt dat menselijke emoties nu eenmaal niet altijd logisch zijn.
'Leave me alone' :')
Fuck, hij kan over de wereld heersen. Echt, zooo onlogisch :N
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 21 november 2013 @ 23:49:43 #88
19297 stinkie
pi_133502554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef DaMart het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat Tom en zijn vrouw aan het bekokstoven zijn. Blijkbaar hadden ze al een plan of zo...

En dit was de midseasonfinale las ik. Dan wordt seizoen 2 dus korter dan seizoen 1, als dit echt halverwege is :P.
er zijn toch 22 eps besteld. Maar mss dat eea ingetrokken is
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 07:40:13 #89
42184 crew  DaMart
pi_133506129
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:49 schreef stinkie het volgende:

[..]

er zijn toch 22 eps besteld. Maar mss dat eea ingetrokken is
Of er komen volgend jaar nog 13 afleveringen, dat kan ook ;).
pi_133539326
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik word alleen een beetje moe van Aaron. Die gast is heel intelligent, maar doet alleen maar domme dingen. Ipv dat ie effe uitlegt dat menselijke emoties nu eenmaal niet altijd logisch zijn.
'Leave me alone' :')
Fuck, hij kan over de wereld heersen. Echt, zooo onlogisch :N
Ik moest aan dit denken toen hij ging praten met dat joch

:P
pi_133622598
Nanobugs? Really?! :')

Ach, veel beters heb ik niet te doen op de maandagavond.
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 18:49:15 #92
42184 crew  DaMart
pi_135283456
Zo vader, zo zoon, die Monroes :D. En Grace leeft dus blijkbaar ook nog.

De vaart zat er in ieder geval goed in, in de nieuwe aflevering.
pi_136042335
rustig hier, blijkbaar ben ik niet de enige die deze serie met steeds meer moeite kijkt. Heb tm de helft van aflevering 11 (s2) gezien maar al die zijverhalen zoals met de zoon van Monroe kunnen me totaal niet boeien, en over elektriciteit gaat het al helemaal niet meer, wel over een figuur die soort van magische krachten heeft doordat er geen stroom meer is. Wie bedenkt die onzin :')
pi_136042359
Oh, ik kijk nog wel! En vind 't ook deels stom :') maar het zit in m'n systeem :') ofzo.
Ja doei.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:53:00 #96
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_136068844
Vorig jaar aan de serie begonnen, en ondanks dat het SF is en mijn vrouw daar niks mee heeft boeit het ons allebei. En ja, sommige zijverhalen lijken af te leiden maar komen uiteindelijk toch weer terug in het grotere plot.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_136077183
Wat een tyfus serie is dit geworden zeg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136080138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik kijk nog wel! En vind 't ook deels stom :') maar het zit in m'n systeem :') ofzo.
Hier hetzelfde. Ik ben geen pseudo masochist oid, maar op de een of andere manier blijf ik het kijken, ook nadat we hier niet iedere week de laatste aflevering lopen neer te sabelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat een tyfus serie is dit geworden zeg.
Man, het was altijd een kutserie. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nu beter dan eerst.

Dat gedoe met de electriciteit was een leuk concept, maar ze wisten totaal niet wat ze ermee moesten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136082184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Man, het was altijd een kutserie. Als ik eerlijk moet zijn vind ik het nu beter dan eerst.

Dat gedoe met de electriciteit was een leuk concept, maar ze wisten totaal niet wat ze ermee moesten.
was een woordgrapje vanwege de tyfus uitbraak :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136089472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Ik ben geen pseudo masochist oid, maar op de een of andere manier blijf ik het kijken, ook nadat we hier niet iedere week de laatste aflevering lopen neer te sabelen.

[..]

Ik vind het nog veel slechter geworden. Eerst was er een doel, nu totaal niet meer.
De USA is gewoon slecht om het slecht zijn. Alles wat ze doen laat zien hoe evil ze zijn.

Charlie is nu opeens heel stoer geworden, wat nog belachelijker is. Praat ze met zware stem en steekt der tieten steeds naar voren.

Bij het begin waren wapens schaars. Nu letterlijk overal machine guns. Geen enkel karakter boeit me meer.

Ze hadden meer a la Walking Dead gewoon af en toe mensen dood moeten laten gaan (van de hoofdcast) en erbij moeten laten komen. Een verhaal wat ging over hoe het overleven zonder electriciteit of hoe ze het proberen te fixen. Nu is het een debiel verhaal wat alle kanten op gaat.

Laatste aflevering nog niet gezien omdat ikh et niet meer aan kan. :P
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')