Toine van Pepernoten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn dom. Die grap ging niet over mij. Ik leg het wel even uit.
Ik had eerder vandaag een grap gemaakt over Tem's geaardheid. Omdat hij homo is en zo. Dus dit was een terugkoppeling daar op. In plaats van pepernoten, PEUNERNOTEN voor Tem. Want homo
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, er kan nog van alles veranderen. Vandaag weer een triest college aangehoord over (frontotemporale) dementie, daar word je niet blij van
Is hetzelfdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is een foto in JPEG hetzelfde formaat als JPG? Zo nee, hoe kun je het omzetten?
Pic opkomst!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is een foto in JPEG hetzelfde formaat als JPG? Zo nee, hoe kun je het omzetten?
Okee, dankje!quote:
Is een foto van mijn hoofd, voor mijn studentenkaart. Ga ik niet posten dusquote:
Sommige programma's pakken de extensie jpeg niet dan gewoon hernoemen naar jpg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zijn het gewoon twee termen voor hetzelfde, zal ooit wel een verschil in gezeten hebben maar mweh
anders gewoon converten met Gimp ofzo
Oja kut, ik heb ook nog geen studentenkaart. En die moet ik wel hebben voor het tentamen over 3 weken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is een foto van mijn hoofd, voor mijn studentenkaart. Ga ik niet posten dus
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja kut, ik heb ook nog geen studentenkaart. En die moet ik wel hebben voor het tentamen over 3 weken...
moeilijkdoendingetjesologiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?
Spiegologie?
Master psychologie, richting gezondheidszorg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke studie deed je nou, met je frontotemporale dementie?
Spiegologie?
Oja, dat had je al verteldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Master psychologie, richting gezondheidszorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |