Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Waarom de fuck ga je dan in Schagen stappen als je in Amsterdam woont
Ja daar waren ze, ik herkende al mijn oude kroegenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Schagen (daar waren ze toch?) naar Amsterdam valt het me nog mee gek genoeg.
Hadden ze beter met de auto kunnen gaan en bij Geer zijn moeder blijven slapenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Gerard komt daar vandaan. Maar de vraag blijft.
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar voor een programma als dit....
Sounds familiarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, maar het ging me alleen even om het bedrag voor de taxi. Ik was laatst 20 euro kwijt voor heel klein stukje naar mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |