Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ze nog steeds vrijwilligerswerk doen bij de oudjes, nu de camera's en aandacht weg zijn
Nou ja, als je anderen loopt aan te spreken op de morele verplichting vreemde bejaarden te helpen, is het wel zo sjiek dat ook zelf te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.
De moeder van Geer is er nogquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou idd tof zijn, maar ik zou het ze eerlijk gezegd niet eens echt heel erg kwalijk nemen als het niet zo was. Als je ergens de aandacht op vestigt op deze manier hoef je je er wmb niet levenslang aan te verbinden.
En als er twee waren die altijd heel goed voor hun eigen moedertjes hebben gezorgd....![]()
(En dan niet alleen met geld, maar ook met aandacht en bezoek.)
quote:do 10 okt 2013, 21:30
Moeder Gerard Joling gewond
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gerard Joling geeft dit weekeinde zijn Lekker-concerten in de Ziggo Dome, maar het is nog de vraag of zijn moedertje daarbij zal zijn.
Geers moeder Jannie, die in de tachtig is, fietste terug naar huis na een stevig robbertje bridge maar knalde onder een tunnel tegen de stoep. Daardoor kwam ze ten val, haalde haar been open en kneusde drie ribben, zo laat hij weten.
Gerard hoopt dat ze toch zijn concerten bij kan wonen, maar het is nog even afwachten hoe ze zich vrijdag voelt.
quote:za 12 okt 2013, 18:27
Woedende Patricia Paay ziet af van concert Gerard Joling
van onze redactie
AMSTERDAM -
Patricia Paay gaat niet naar het tweede Lekker-concert van Gerard Joling.
Foto: Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media B.V., Amsterdam
Een grap die Geer aan het begin van zijn Lekker-concert vrijdagavond maakte, is haar in het verkeerde keelgat geschoten. "Ik zei: de zusjes Maywood waren nog lastiger bij elkaar te brengen dan de benen van Patricia Paay", vertelt Gerard. "Ze is nu zo boos dat ze niet is geweest."
"Ik begrijp er niets van", gaat Gerard verder. "Patries vertelt zelf overal dat ze zo gek op seks is, dat ze het veel en graag doet omdat het haar jong houdt, dat ze zo’n liefhebber is. En dan mag ik zo’n geintje niet maken? Ik had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan. Maar ik heb de grap natuurlijk wel zelf verteld, dus ik trek mijn handen er niet vanaf. Wel vind ik het jammer dat Patries het zo opvat, want ze is een lieve vriendin van me."
Ondanks het ontbreken van Patricia werd Gerard omringd door tal van vakvrienden, die wel naar Ziggo Dome waren gekomen. "Een hoop collega’s onder wie Karin Bloemen, Patty Brard en Ruth Jacott zijn geweest. Ik ben er trots op dat ik ze mijn eigen show, met daarin een decor met internationale allure dat acht ton kostte kon laten zien. Voor mij is Lekker absoluut geslaagd."
Goed topicquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:10 schreef static het volgende:
[..]
SHO / La Paay en Geer zijn geen vriendjes meer
Ohhhohohoh wat een valse slang, ohhhhoh sekreet wat vreselijk.quote:
Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja.quote:
Dat is eigenlijk wel jammer... en Patries moet niet zeiken inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:51 schreef Ole het volgende:
Kinderachtig hoor...
[quote]k had de grap trouwens niet zelf bedacht hoor, dat heeft Sara Kroos voor me gedaan.
Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebbenquote:
Blijkbaar gaat Geer ondanks zijn drukke schema toch iedere week bij zijn moedertje langs,quote:MOEDER JANNIE VIERT 80STE VERJAARDAG!
Het was zondag groot feest aan het strand van Callantsoog.
De moeder van Gerard vierde samen vrienden en familie haar tachtigste verjaardag.
Bij aankomst zag strandtent' De Schreeuw er al bijzonder feestelijk uit.
Met een heleboel ballonnen zag je al van ver waar het feest was.
Trots zegt hij: Ik heb een T-shirt met een vraagteken aangetrokken omdat ik mij afvraag of mijn moeder wel tachtig is geworden. Als je het mij vraagt is ze nog maar vijfenzestig. Gerards moeder, Jannie, wilde deze bijzondere dag klein vieren. Gerard houd normaal wel van flink uitmakken maar het was het feestje van zijn moeder.
Al met al waren er toch nog honderdvijfentwintig genodigde.
Er zijn zelfs wat broers en zusters uit Canada overgevlogen, dus voor zijn moeder is het feest compleet.
Een gezellige middag aan het strand met aansluitend een heerlijk diner.
Toen de schermer inviel barste het feest pas echt los.' Zijn' broer Willem en zijn zus Gerdi zongen als verrassing het nummer Mother How are You Today.
Gerard vertelde dat het heel bijzonder was, want zij houden er niet zo van om in de belangstelling te staan. Ze zongen werkelijk prachtig. Gerard stond er werkelijk versteld van en kreeg er kippenvel van. Moeder Jannie en vriend Cor waren zichtbaar ontroerd door het prachtige duet. Uiteraard kon Gerard niet achterblijven en zonder voor zong voor zijn jarige moeder haar favoriete liedjes. Hij sloot af met het toepasselijke Terug naar de kust!
Moeder Jannie kreeg van Gerard tachtig rozen.
Gerard koopt iedere week wel een bloemetje of een make-upje voor haar.'
De vader van Gerard is vijftien jaar geleden overleden en zijn moeder heeft hij nog.
Dus ik wil hij haar graag laten zien hoe blij jij met haar is.' Gerard hoopt dat deze verjaardag onvergetelijk voor haar is.
Mooie woordkeuzequote:Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben
Zijn maar 2 afleveringen geweestquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond de herhaling gezien en dat was wel een van de leukste ja.
Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 05:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook dat en Geer zal het druk genoeg hebben, terwijl er zat mensen zijn die geen flikker te doen hebben
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vindenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Druk genoeg? Serieus? Heb de indruk dat hij dat zelf heel erg van harte denkt (hij zei ook zoiets in de show), maar volgens mij is zijn perspectief best een beetje stuk...
Nee, dat interesseert me eigenlijk weinig. Maar Geer doet een moreel appel op mensen om vrijwilligerswerk te gaan doen, dat is het hele doel van deze show!!! Ik merk dat me dat buitengewoon tegen de borst stuit van mensen die zelf nog niet eens in staat zijn om het verschil te zien tussen een waterkoker en een fluitketel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, als je iets zoekt om te te bitchen zoekt valt er altij wel iets te vinden![]()
Jij wil dat Geer iedere dag bij zijn moedertje op de koffie gaat? Doe jij dat ook?
Nee, ik vind dat niet 'dus'. Maar het moreel appel dat gedaan wordt door twee ontzettend luie heren die nog te stom zijn om een wasmachine vast te houden schiet bij mij echt he-le-maal verkeerd. Misschien juist wel omdat ze zichzelf zo leuk, grappig en fantastisch vinden. Dan denk ik: ga dit maar eens doen voor een stel chagrijnige oudjes (want laten we wel wezen, het zijn niet de gezellige luitjes uit het programma die je van je sokken rijden met hun karretje) op een troosteloze maandagmiddag. Het doet me een beetje denken aan Mark Rutte die mensen vooral oproept om geld uit te geven aan huizen en auto's, terwijl 'ie zelf een hypotheekje heeft van nog geen ton en een oude auto rijdt. Maar ik behoor kennelijk overduidelijk niet tot de doelgroep, dus ik zal het topic wel ontvolgen, hebben jullie geen last meer van mequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Dus jij vindt dat als bv (ik noem maar iemand) Chantal Janzen een inzameling voor een goed doel op tv presenteert, dat zij zich daarna daar ook elke dag mee bezig moet houden 'want ja, ze doet een beroep op ons om iets te doen maar zelf...'?
En BN-ers die meewerken aan een spotje op tv (Xander de B etc) die een beroep op ons doen om geld te storten voor kankeronderzoek, dat die daar ook de rest van hun leven ambassadeur voor moeten blijven?
Je kunt zeggen van G&G wat je wilt, maar het zijn in elk geval geen personen die nooit naar hun eigen oude moedertjes omkeken, integendeel. Daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen tegenwoordig. En ik denk dat dit programma best een aantal vrijwilligers op zal leveren, elke is er eentje toch?Of ze na die maand nou wel of niet zelf elke week de ramen gaan lappen van het bejaardenhuis.
Weten wij veel wat ze nog doen. Weten wij veel wat ze aan geld hebben overgemaakt voor de oudjes met wie ze gewerkt hebben. Weten wij veel hoeveel gratis optredens ze doen (want dat doen ze...) voor bejaardenhuizen e.d. om die mensen plezier te bezorgen.
Een van de leukste grappen bedoelde ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn maar 2 afleveringen geweest
Verkeerd gelezen door mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Een van de leukste grappen bedoelde ik.
En dat vind je goed of juist niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef W00fer het volgende:
Geer die politieke statements maakt op zijn website. Zal best dat hij een VVD stemmer is maar ik kan weinig andere artiesten erop betrappen dat zij zich zo uitlaten over het wel en wee in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |