SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hou je bek dicht, kut ventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
Waarom gebruiken jullie wefut ipv futhead dan?
ben eigenlijk best tevreden over futhead
Probeer wefut maar eens, ik vind het veel soepeler. Tevens is wefut gemaakt door 2 mensen van hier; Pascal en Reemi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
Bam!quote:
hebben jullie serieus volgers gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stond al een jaar op de planning hoor
Omdat wefut 100x beter is dan futhead. Daarnaast: support your localsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
kut vent..quote:
hou je bek dicht over hugo kutventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
klinkt een beetje nichterig ..
jij zal half 9 wel hebben reserveert voor Geer en die goorling ofniet![]()
ik zal wefut is proberen dan als iedereen daar zo positief over is
Ik hoor graag je mening.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
ik zal wefut is proberen dan als iedereen daar zo positief over is
dacht zelf al wel dat wefut iets met dit topic te maken had
Die kutvent kon toch niet weten dat wefut door mensen van hier gemaakt is, kutvent?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hou je bek dicht over hugo kutvent
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hou je bek dicht over hugo kutvent
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
Ik ben het met Reemi eens.quote:
Gewoon die van mij maken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
echt cancer/konko. Ik kom niet uit het maken van mijn team
Laat is zien meidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
echt cancer/konko. Ik kom niet uit het maken van mijn team
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?quote:
Fraternité.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?
Ja, nee.... nee... Laat maarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?
Kut van een Thye.quote:
Vive la révolution!quote:
Welke is dat dan? of bedoel je die met Danny konkogay hoesen?quote:
Ik ben geen meidquote:
Valt me vies tegen dit.quote:
Toch bijna 7,5k winstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop ook een keer een pakje (L)
ja! Die!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke is dat dan? of bedoel je die met Danny konkogay hoesen?
[..]
Ik ben geen meid![]()
Heb eigenlijk alleen maar IF Lukaku en ik dacht aan een 4-4-2 (2)
---IF Lukaku -- ????
Schurlle - Fellaini -- ??? -- ???
?? -- Kompany? - IF Miranda - ??
----------Courtois--------------
Ik heb alleen maar 180k voor de rest naast Lukaku
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop ook een keer een pakje (L)
Oh, ik ga eens even de tv aanzettenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
Toefjes, is een van die twee vrouwtjes niks voor jou? Lingo. Die Nora bijvoorbeeld.
Roos zou ik zelf wel raken.
Allemaal volgers uit Spanje en zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hebben jullie serieus volgers gekocht
Een echt Wefut land hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Allemaal volgers uit Spanje en zo.
Roos, godverdomme wat lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
Toefjes, is een van die twee vrouwtjes niks voor jou? Lingo. Die Nora bijvoorbeeld.
Roos zou ik zelf wel raken.
Hahaha je hebt echt iets grappigs gemistquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik ga eens even de tv aanzetten
Dit is helemaal geen probleem ik wil nog steeds met je omgaan.quote:
Maar is Nora niet wat meer jouw leeftijd?quote:
Knuffelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen probleem ik wil nog steeds met je omgaan.
Ik weiger er aan toe te geven. De laatste 2 dames die ik betast heb, waren 26quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is Nora niet wat meer jouw leeftijd?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weiger er aan toe te geven. De laatste 2 dames die ik betast heb, waren 26
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren die er zelf ook van op de hoogte?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
24 is de bodem voor mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
als je maar niet richting de 16 gaat
Stiekem betast dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waren die er zelf ook van op de hoogte?
Veel kutter vind je ze niet inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, zal wel kut spelen. Is om Isco heen gemaakt
</3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Veel kutter vind je ze niet inderdaad.
Deathmatch vind ik tot nu toe wel het leukste.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef wieisboos het volgende:
wrm kan ik alleen maar join mission doen op GTAO? Kan deathmatch/race etc niet selecteren
Nee manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deathmatch vind ik tot nu toe wel het leukste.
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee manals ik dat wil doen ga ik wel cod doen
Zo goedkoop en dan is Ibra opeens een miljoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Thiago Silva wordt steeds goedkoper. 2 weken geleden nog een paar dagen 90k en nu gaat hij voor 65k weg
gaat wel weer stijgen...ik heb een glazen bolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Thiago Silva wordt steeds goedkoper. 2 weken geleden nog een paar dagen 90k en nu gaat hij voor 65k weg
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
gaat wel weer stijgen...ik heb een glazen bol
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waar
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waar
Was het maar zo. Dan had ik een vader gehad die mijn traktement had overgemaakt in FUT coinsquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan had ik een vader gehad die mijn traktement had overgemaakt in FUT coins
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef DuTank het volgende:
Is Fischer door een bekende YouTuber gebruikt ofzo?
Gewoon diegene pakken die de leukste Nederlandse vertaling heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mij nog niet verdiept in chemkaartjes. Geen idee welke ik moet gebruiken.
Op xbox?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.
Nja, hij was gisteren 2k en nu is de laagste BIN 6k (maar er staan er 3 voor 4.1k op)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.
Jager.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon diegene pakken die de leukste Nederlandse vertaling heeft
Snelle, alle pace spelertjes inkopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf EA
Die patch is toch wel zo verneukt ipv het gevoel te hebben daadwerkelijk een nieuwe FIFA te spelen zijn ze weer terug gegaan naar FIFA 13 met wat andere menu's
Denken dat Serero dat niet kan in deze Fifaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Lastpost het volgende:
David Villa is weer geniaal goed net als in 13, 86 positioning op een vleugelspeler is heerlijk zeg en met die beesten uit La Liga op het middenveld is een steekbal zo gegeven vanaf eigen helft.![]()
Met dat team haal ik weinig voordeel uit de huidige 'issues' met de game, alleen Benzema voorin die een beetje kan koppen maar de rest faalt in dat opzicht door hun 1.60.![]()
Complete voorhoede loopt 1 op 1 en allemaal praktisch evenveel assists naar elkaar want het middenveld scoort amper, krijg IF Rakitic maar sporadisch in stelling gebracht.
Thulaniquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denken dat Serero dat niet kan in deze Fifa
Klein beetje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest tegen een Nigeriaans bronze/silver team met Ikeme op doel. Ik merk nog niet heel veel van de nieuwe patch, misschien gaat het draaien enzo wel makkelijker maar dat gaat dan maar een klein beetje beter.
Verbaast me weinig, maar met Pirlo (!), Marchisio en Vidal kreeg ik het niet eens voor elkaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denken dat Serero dat niet kan in deze Fifa
Snap je het nu? kut ventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:06 schreef Downstar het volgende:
Oke, ik moet toegeven
wefut werkt op dit moment al beter dan futhead in de afgelopen weken..
player database filtering is een stuk relaxter
Goed te horen, thanksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:06 schreef Downstar het volgende:
Oke, ik moet toegeven
wefut werkt op dit moment al beter dan futhead in de afgelopen weken..
player database filtering is een stuk relaxter
Ik vergeet dat steedsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sterkte aan mensen met een ps3 ja. ik niet gelukkig
Heb je fifa al?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sterkte aan mensen met een ps3 ja. ik niet gelukkig
Hoe zijn kopballen nu?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het na de patch echt fjiner... alles gewonnen tot nu toe
Slim met het tentamen dat voor de deur staat? 1,5 week toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt morgen binnen als het goed is![]()
kloptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Slim met het tentamen dat voor de deur staat? 1,5 week toch?
Wacht dan nog 1,5 week? Heb je echt een mooi cadeautje dan voor jezelf..quote:
geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wacht dan nog 1,5 week? Heb je echt een mooi cadeautje dan voor jezelf..
Als je gewoon elke week alles hebt bijgehouden dan moet dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Slim met het tentamen dat voor de deur staat? 1,5 week toch?
Niet iedereen is zo slim als jij natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Maoist het volgende:
[..]
Als je gewoon elke week alles hebt bijgehouden dan moet dat geen probleem zijn.
ik kom je pakkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
In mijn boeken gaat het nu over pricefixing. Kan ik toch nog iets in het echt toepassen.
Hmm dat vind ik vies tegen vallen. Ik heb 3 tentamens over 1.5 week en ik moet echt bizar veel weten. En ik heb het redelijk bij gehouden..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Maoist het volgende:
[..]
Als je gewoon elke week alles hebt bijgehouden dan moet dat geen probleem zijn.
Had ik hier al verteld dat een vriendin van mij naast haar woont?quote:
Als ze niet gigantische tieten had was ze helemaal niet zo bijzonder geweest. En zonder make-up is het alweer een tegenvallerquote:
En dan zijn ze nog niet eens echt ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Maoist het volgende:
[..]
Als ze niet gigantische tieten had was ze helemaal niet zo bijzonder geweest. En zonder make-up is het alweer een tegenvaller
Wat? Waar precies?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had ik hier al verteld dat een vriendin van mij naast haar woont?![]()
Jij best zeker best vaak bij die vriendin?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had ik hier al verteld dat een vriendin van mij naast haar woont?![]()
Komt omdat ze ongelijk waren. Maar is niet veel aan gedaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan zijn ze nog niet eens echt ook niet.
Hoop dat de rest ook zo goed is. Die eerste twee waren echt slechtquote:
Nee, 1x geweest. Maar ze woont er pas net. Zimra kwam wel gewoon langs bij een buurtfeest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij best zeker best vaak bij die vriendin?
Alle borsten zijn ongelijk. Niet veel, maar wel wat is nog steeds neptietenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:37 schreef Maoist het volgende:
[..]
Komt omdat ze ongelijk waren. Maar is niet veel aan gedaan.
[..]
Damn, laat me wat weten als er weer een buurtfeest isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, 2x geweest. Maar ze woont er pas net. Zimra kwam wel gewoon langs bij een buurtfeest.
Dan ga jij haar even bonken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Damn, laat me wat weten als er weer een buurtfeest is
waarquote:
Ze is bezetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan ga jij haar even bonken? [ afbeelding ]
Bezetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ze is bezet![]()
Maar ik kan haar tenminste al eens ontmoeten en op de kaart zetten
Voor sommige mensen wel toefquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BezetAlsof dat iets zegt tegenwoordig.
3 minuten van station, 3 minuten van centrum.quote:
waarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
3 minuten van station, 3 minuten van centrum.
Joh, ga eens een willekeurig restaurant in. En dan naar de WC. Die kan bezet zijn. Ga 5 minuten later nog eens. Dan is het toilet hoogstwaarschijnlijk weer vrij.quote:
Ik weet niet precies het adresquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet niet precies het adres
Luiz is wel echt heel goed, maar ik zou eerder dan gewoon Jovetic en Diakite kopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic kopen of David Luiz voor Coloccini?
Ik wil het wel voor je vragen.quote:
Ja opzich is Coloccini niet zo slecht. Maar ik weet niet voor wie ik Jovetic moet vervangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz is wel echt heel goed, maar ik zou eerder dan gewoon Jovetic en Diakite kopen
Dan dring ik haar huis binnen en hang ik wat camera's op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je vragen.Zelfde vraag, ga je haar dan bonken?
Zeker niet die met grote tettenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:45 schreef Maoist het volgende:
[..]
Bij blonde Nederlandse vrouwen niet
Tim 4 president.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan dring ik haar huis binnen en hang ik wat camera's op.
Mag ik dan de beelden kopen? Of doe je livestreamen hier?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan dring ik haar huis binnen en hang ik wat camera's op.
Ik ga dan voor een payperfap format denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mag ik dan de beelden kopen? Of doe je livestreamen hier?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga dan voor een payperfap format denk ik
Het is vast geen Eddie motherfucking Johnsonquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Veel geld, maar wat een stats
Kaboul manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic kopen of David Luiz voor Coloccini?
Het lijkt wel sneller te gaan maar ik heb nog steeds moeite om onder de druk uit te komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kaboul man
Eerste potje met patch: Die zaad aannames lijken weg. Steekbal door de lucht is zeker minder OP. Ik ben blij(nu nog iig)
De snelheid is idd omhoog, vind het zo veel leuker. Headers lijken hetzelfde, heb er al 3 in liggen (2 corners en 1 voorzet in 2 matches).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt wel sneller te gaan maar ik heb nog steeds moeite om onder de druk uit te komen
Kut, ik vond die headers (lees: keepers bij headers) vooral ergernis nummer 1.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De snelheid is idd omhoog, vind het zo veel leuker. Headers lijken hetzelfde, heb er al 3 in liggen (2 corners en 1 voorzet in 2 matches).
4-0 na 25 min -> ragequitTorres 3 goals
De shooting stats van Eddie zijn in ieder geval niet zo goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is vast geen Eddie motherfucking Johnson
Merk je niks van. Riascos ernaastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De shooting stats van Eddie zijn in ieder geval niet zo goed.
Ik had nooit zo'n moeite ze te verdedigen. Ik heb veel potjes met Distin als CCB gespeeld. Echt een god is dat voor dat soort ballen, enige nadeel is dat hij met uitverdedigen etc een risico is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut, ik vond die headers (lees: keepers bij headers) vooral ergernis nummer 1.
Riascos is echt geniaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILER: Expeditie RobinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ik ook niet, maar als je een keer een duel verliest dan gaat hij er altijd in. Of het nou van 2 meter of van 10 meter is, of het nou door het midden of in de hoek is. Zo debiel. Tegen een cross abuser verlies je echt wel 1 of 2 keer het kopduel van die tig crosses.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had nooit zo'n moeite ze te verdedigen. Ik heb veel potjes met Distin als CCB gespeeld. Echt een god is dat voor dat soort ballen, enige nadeel is dat hij met uitverdedigen etc een risico is.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Is toch wel realistisch? Tenminste als ze bijv. met Benteke in de spits spelen. Als Messi er 2 tegen me inkopt ga ik ragenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je een keer een duel verliest dan gaat hij er altijd in. Of het nou van 2 meter of van 10 meter is, of het nou door het midden of in de hoek is. Zo debiel. Tegen een cross abuser verlies je echt wel 1 of 2 keer het kopduel van die tig crosses.
Is die nu al op dvdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet erg bijzonder, maar ook vast wel vermakelijk
Lees je net mijn twitter?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
over fifa soundtrack gesproken, hoe bevalt de muziek dit jaar?
geen idee heb altijd het geluid uitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Op het verkeerde moment gekocht. Morgen is hij misschien wel weer 20k goedkoeperquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Veel geld, maar wat een stats
Aids is lief vergeleken bij de Fifa muziek dit jaar vind ik. Niks zeggende prutswerkjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet dat de keeper als een achterlijke dolfijn langs de bal duikt steeds.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is toch wel realistisch? Tenminste als ze bijv. met Benteke in de spits spelen. Als Messi er 2 tegen me inkopt ga ik ragen
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees je net mijn twitter?
jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Doet http://www.ultimateteamtrading.net/ het wel bij jullie?
quote:
Maikon Leite kopte er net 1 in. Ik vond Quintero gisteren niet zo goed maar nu scoort hij ineens erop los, net nog 4 tegen een BraSilver team met Maikon Leite en Wallyson voorinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is toch wel realistisch? Tenminste als ze bijv. met Benteke in de spits spelen. Als Messi er 2 tegen me inkopt ga ik ragen
/care, ik wil vandaag spelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment gekocht. Morgen is hij misschien wel weer 20k goedkoeper
Fifa 09 en Fifa 11.quote:
Die commentaren zijn wel grappig om te lezen vind ik. Nuttig zijn ze echter niet, maar redelijk tijdverdrijf als je echt niets anders te doen hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef Maoist het volgende:
Hoe zijn Higuain en Tevez? Vorig jaar stonden er nog wel handige opmerkingen over spelers op futhead maar nu staat er allemaal van die 9gag achtige onzin
De player reviews zijn er ook nog, maar ook daar kan je verder weinig waarde aan hechten. Bij IF's is het al helemaal kansloos. Staat er een uurtje na release van de IF een review die zegt dat hij zo geweldig is in die 10 wedstrijden die hij al gespeeld zou hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had niet eens door dat Riascos net een rabona deed, die werd weggekopt en toen maakte Quintero zijn 3e. Zijn 4e goal was ook mooi, hij speelde de bal ver vooruit waardoor Kanu er helemaal naast zat en toen kon hij doorlopen en scoren.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet dat de keeper als een achterlijke dolfijn langs de bal duikt steeds.
IRL verliezen verdedigers heel vaak het duel, maar maak je het de spits gewoon zo moeilijk mogelijk waardoor hij toch niet kan scoren. Er zijn tig situaties waarbij de spits wel kan koppen, maar never nooit kan scoren..of omdat er geen kracht achter de bal kan worden gezet, of omdat de hoek te moeilijk is, omdat het te ver van het doel is etc.
Quintero vond ik al goed, nu na de patch lijkt hij me nog beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maikon Leite kopte er net 1 in. Ik vond Quintero gisteren niet zo goed maar nu scoort hij ineens erop los, net nog 4 tegen een BraSilver team met Maikon Leite en Wallyson voorinRaphael Martinho op CB in 3-5-2
Waarom Gomez 7 chem ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Goh, dan kan je nog zoveel coins hebben en een super goed team, als je gewoon geen reet bakt van Fifa dan word je alsog ingemaakt door teams die 5x slechter zijn
Of het nou komt door het feit dat ik vrijwel niet kan tricken, of dat ik gewoon te langzaam ben, maar m'n tegenstanders zijn me altijd een stap voor, zowel offensief als defensief
[ afbeelding ] is m'n team, zal waarschijnlijk ook gewoon wel niet goed zijn. Maar het is wel typerend dat ik van de mat getikt word door een 78 team omdat ik zelf gewoon de skills niet heb om m'n spelers to the max te gebruiken.
Merk ook wel absoluut dat het deels komt omdat ik Fifa 13 nooit heb gedaan. In Fifa 12 kon ik prima meekomen online, maar met name het verdedigen krijg ik maar niet onder de knie nu. Ik word eigenlijk continu geowned door perfect gegeven steekballen over de grond en door de lucht, waar de tegenstander achteraan kan pacen om 't klusje simpel af te maken.
Ik scoorde eerder vandaag ook een hattrick met hem terwijl ik gisteren bijna niet met hem kon scoren. Mijn team is trouwens Liga MX met een Porto rechterkant (Fucile-Herrera-Kelvin)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Quintero vond ik al goed, nu na de patch lijkt hij me nog beter
Oefening baart kunst. Als je FIFA 13 nooit hebt gespeeld heb je gewoon een achterstand tov de rest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Goh, dan kan je nog zoveel coins hebben en een super goed team, als je gewoon geen reet bakt van Fifa dan word je alsog ingemaakt door teams die 5x slechter zijn
Of het nou komt door het feit dat ik vrijwel niet kan tricken, of dat ik gewoon te langzaam ben, maar m'n tegenstanders zijn me altijd een stap voor, zowel offensief als defensief
[ afbeelding ] is m'n team, zal waarschijnlijk ook gewoon wel niet goed zijn. Maar het is wel typerend dat ik van de mat getikt word door een 78 team omdat ik zelf gewoon de skills niet heb om m'n spelers to the max te gebruiken.
Merk ook wel absoluut dat het deels komt omdat ik Fifa 13 nooit heb gedaan. In Fifa 12 kon ik prima meekomen online, maar met name het verdedigen krijg ik maar niet onder de knie nu. Ik word eigenlijk continu geowned door perfect gegeven steekballen over de grond en door de lucht, waar de tegenstander achteraan kan pacen om 't klusje simpel af te maken.
In het echt kan Stoke City ook van Manchester City winnen. Maar goed, in Fifa 13 noemden we dit handicap. Het verdedigen is deze fifa slechter dan ooit. Dus dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Linkje? Ik ken de helft van die knakkers nietquote:
Tim, ik heb je hoog zitten, maar hier ben ik het mee oneens. We moeten allemaal vreselijk wennen aan dit verdedigen. Of het gebrek aan verdedigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Als je FIFA 13 nooit hebt gespeeld heb je gewoon een achterstand tov de rest.
En misschien een andere formatie proberen als het niet loopt?
Verdedigen slecht? Lol ik vind het beter zo. Containen weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het echt kan Stoke City ook van Manchester City winnen. Maar goed, in Fifa 13 noemden we dit handicap. Het verdedigen is deze fifa slechter dan ooit. Dus dat ligt niet aan jou.
Weet ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom Gomez 7 chem ?
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page probeer dit eens
http://wefut.com/en/squad/1030quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linkje? Ik ken de helft van die knakkers niet
Met meer dan 2 spelers boven de 85 rating krijg je instant een handicap van -30quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Toefjes, vorig jaar werd tactical defending ingevoerd, of ben je dat alweer vergeten? Als je alleen de oude manier kent (legacy defending heet dat nu, kan alleen offline) dan is dat gewoon flink wennen. Staat los van de veranderingen tussen FIFA 13 en 14.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, ik heb je hoog zitten, maar hier ben ik het mee oneens. We moeten allemaal vreselijk wennen aan dit verdedigen. Of het gebrek aan verdedigen.
Ik heb nu weinig meer aan de kennis die ik vorig jaar heb opgedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toefjes, vorig jaar werd tactical defending ingevoerd, of ben je dat alweer vergeten? Als je alleen de oude manier kent (legacy defending heet dat nu, kan alleen offline) dan is dat gewoon flink wennen. Staat los van de veranderingen tussen FIFA 13 en 14.
Nice, ziet er goed uit. Jammer dat er maar 2 4* skillers bij zitten. Vooral op de flank mis je dat wel. Ik tenminstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/1030
Vind je die tactiek echt zo fijn Djeetje? Heb 'm een paar keer gebruikt, maar kan echt niet wennen aan die zee van ruimte tussen je middenveld en de aanvallers. En dat met Di Natale en Gomez in de spits..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom Gomez 7 chem ?
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page probeer dit eens
http://wefut.com/en/squad/1148\quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
En ga dat eens lezen, merci.
Dat klopt inderdaad. Legacy defending ging me altijd wel prima af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toefjes, vorig jaar werd tactical defending ingevoerd, of ben je dat alweer vergeten? Als je alleen de oude manier kent (legacy defending heet dat nu, kan alleen offline) dan is dat gewoon flink wennen. Staat los van de veranderingen tussen FIFA 13 en 14.
Trust me, als je vorig jaar niet had gespeeld en dat er ook nog bij had moeten leren dan had je veeeeeeel meer verlorenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu weinig meer aan de kennis die ik vorig jaar heb opgedaan![]()
Maar dat kan ook de Alzheimer zijn
Gewoon goedkope OP spelers kopen man. Geld maakt geld, dus ga traden/investeren en dan rond februari/maart je coins verkopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Blistering het volgende:
Dat jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Lastpost het volgende:
Van handicap merk ik nu overigens echt niets, 5 man boven de 85 rating en 5 82 of hoger. Dat had ik in 13 niet moeten proberen want dan raakte ik echt niets meer.
Ik merk er zo weinig van dat ik er eigenlijk nog niet eens mee bezig ben geweest.quote:
Gaten dichtlopen en anticiperen op (steek)passes is wel extreem belangrijk ja, maar dat komt wel goed met wat oefeningquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Legacy defending ging me altijd wel prima af.
Maar ik merk dat ik nu vaak aan het containen en jockeyen tegelijk ben met sprint ingedrukt, en dat werkt gewoon nietEn dan soms nog met r1 een andere speler laten chasen, waardoor er weer een gat valt = lobbed through ball = Blistering 1-0 achter
![]()
Heb al wat video's bekeken op YouTube, en ik moet echt proberen om meer tussen de linies te gaan lopen met de speler die ik bestuur, en dan de CPU gewoon de tegenstander die aan de bal is te laten chasen.
Als je druk naar voor toe zet voorkom je die ballen al eigenlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaten dichtlopen en anticiperen op (steek)passes is wel extreem belangrijk ja, maar dat komt wel goed met wat oefening
Goeie opstelling, en stukje goedkoper ook nog, thanksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/1148\
Dit team zal ik er trouwens van maken
Zelf speel ik met een nog goedkopere versie divisie 5 met 7-0-2 gewonnen en meteen daarna divisie 4 gewonnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goeie opstelling, en stukje goedkoper ook nog, thanks
Ik had vooraf het plan om vooral met silvers en silver/gold mix teams te gaan spelen, maar na een paar potjes was ik er al achter dat zoiets dit jaar veeeeeeel minder effectief is. Betere spelers zijn gewoon beter. Natuurlijk wegen bepaalde key attributes nog steeds zwaarder waardoor ook spelers met een lagere rating goed zijn, maar het is niet zoals vorig jaar en er is echt geen handicap te merken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik merk er zo weinig van dat ik er eigenlijk nog niet eens mee bezig ben geweest.
Dit ja ik had ook al veel ideeën voor mix teams.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vooraf het plan om vooral met silvers en silver/gold mix teams te gaan spelen, maar na een paar potjes was ik er al achter dat zoiets dit jaar veeeeeeel minder effectief is. Betere spelers zijn gewoon beter. Natuurlijk wegen bepaalde key attributes nog steeds zwaarder waardoor ook spelers met een lagere rating goed zijn, maar het is niet zoals vorig jaar en er is echt geen handicap te merken.
En van die Anna Alicia ofzoiets ookquote:
Waar kan ik zien in welke divisie mijn oud-tegenstanders spelen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De player reviews zijn er ook nog, maar ook daar kan je verder weinig waarde aan hechten. Bij IF's is het al helemaal kansloos. Staat er een uurtje na release van de IF een review die zegt dat hij zo geweldig is in die 10 wedstrijden die hij al gespeeld zou hebben
Tactical defending werd niet vorig jaar, maar twee jaar geleden ingevoerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
My profile -->match historyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waar kan ik zien in welke divisie mijn oud-tegenstanders spelen?
oh serieus? Dan zit ik ernaastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tactical defending werd niet vorig jaar, maar twee jaar geleden ingevoerd.
hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh serieus? Dan zit ik ernaast
Zou zweren dat het vorig jaar was
Ach, heb ik die ene keer per jaar dat ik het fout heb alvast gehadquote:
Hmm dat valt toch tegen, ze komen bijna allemaal uit divisie 5 terwijl ik moet strijden voor elk balbezit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh serieus? Dan zit ik ernaast
Zou zweren dat het vorig jaar was
Tja, ik skill niet dus mis het ook niet dan. Wel hoge dribbling voor veel spelers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ziet er goed uit. Jammer dat er maar 2 4* skillers bij zitten. Vooral op de flank mis je dat wel. Ik tenminste
Alleen zijn ze niet origineel meer maar allemaal van vorig jaar of van twitter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die commentaren zijn wel grappig om te lezen vind ik. Nuttig zijn ze echter niet, maar redelijk tijdverdrijf als je echt niets anders te doen hebt.
experimenteren met formaties.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word nog steeds niet goed van dit spel. Ik krijg in de 5e minuut de 1-0 tegen en daarna lukte het gewoon niet om de 1-1 te maken terwijl ik zoveel kansen had. Waarom word ik nou nooit beloond voor mijn goede spel
Mooi, dus ik kan Gomez en Altidore gewoon houden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Maoist het volgende:
[..]
Alleen zijn ze niet origineel meer maar allemaal van vorig jaar of van twitter.
Spel speelt trouwens heerlijk sinds de patch gelijk al een ragequit in mijn eerste match![]()
Koppen is volgens mij nog precies hetzelfde alleen heb je niet meer die kopballen waarbij je verdedigers echt compleet stilstaan en iemand als defoe hem er dan in kopt
Defoe, de man die liggend kan scoren uit een kopgoalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Maoist het volgende:
[..]
Alleen zijn ze niet origineel meer maar allemaal van vorig jaar of van twitter.
Spel speelt trouwens heerlijk sinds de patch gelijk al een ragequit in mijn eerste match![]()
Koppen is volgens mij nog precies hetzelfde alleen heb je niet meer die kopballen waarbij je verdedigers echt compleet stilstaan en iemand als defoe hem er dan in kopt
Ja, speel zelf ook met Gomez en hij kopt nog steeds zo makkelijk er alles inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, dus ik kan Gomez en Altidore gewoon houden?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ja, speel zelf ook met Gomez en hij kopt nog steeds zo makkelijk er alles in
wat loop je je post 5x te edittenquote:
leer gewoon eens fatsoenlijk te verdedigen jongequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef wonton het volgende:
Vandaag 4 potjes gespeeld en 4 verloren. Nu alles op de TP zetten en de coins verkopen/
Gomez 5 chemquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bundesliga/team..
Niet echt top dus, maargoed ben niet ervaren wat betreft fut
zoek nog leuke buitenspelers die in dit team passen,ipv Danny heb ik soms driesje mertens staan
leuke voetballer en heeft connectie met gomez ( beide serie 1) maar ik ben nu dus meer op zoek naar beter passende voetballers
heb maaar 13k te besteden xD..
Suggesties?
meestal driesje mertens > gomez 8 chemquote:
Hee Toefjes, jij zit toch op ps3?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
RoyPSV knalt wel door de seizoenen heen, al 13 seizoenen gespeeld
Kroos ipvquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
meestal driesje mertens > gomez 8 chem
en ebert (RM>RW)
[ afbeelding ]
maar inderdaad weinig, daarom zoek ik leuke buiten spelers passend in deze formatie
Zelfkennisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Nou ik ben na de patch net zo slecht als er voor. Ik kan HELEMAAL niks. Team omgebouwd naar 4222 maar het ging net zo slecht zo niet slechter als in 4231.
Net weer 7-1 (!!!!) verloren van een Nederlander met een simpel goedkoop BPL teampje![]()
Ik ga maar alles wat goud is verkopen en met mijn silvers op n00bs zonder chemistry hunten in single matches, want dat is letterlijk de enige manier waarop ik nog wedstrijden kan winnen en zelfs dan verlies ik nog minstens 1 op de 3 keer
Ik moet echt wel de slechtste FUT speler van de wereld zijn met zoveel ervaring.
Wtf is ditquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bundesliga/team..
Niet echt top dus, maargoed ben niet ervaren wat betreft fut
zoek nog leuke buitenspelers die in dit team passen,ipv Danny en Narsingh ()
ik heb soms driesje mertens staan op de buiten posities,leuke voetballer en heeft connectie met gomez ( beide serie 1) maar ik ben nu dus meer op zoek naar beter passende voetballers
heb maaar 13k te besteden xD..
Suggesties?
9 uur 's avonds ben ik net weg denkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom morgen maar ik ben er 9 uur
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan zo'n echte jongen van de streek als vormer gebruiken
Sowieso staat LEGI- OEN een beetje dom.quote:
Dat hele jack staat een beetje domquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso staat LEGI- OEN een beetje dom.
Kan je beter klagen over Schaken..dat is een Amsterdammerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan zo'n echte jongen van de streek als vormer gebruiken
Ik heb nu lambrusco op, dat is geen goede combi met fifa ben ik net achter gekomen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hee Toefjes, jij zit toch op ps3?
Ik heb nog nooit tegen jou gespeeld
Ze wouden dat Pelle het ging dragen maar die zei dat ze de tyfus konden krijgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hele jack staat een beetje dom
Woudenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ze wouden dat Pelle het ging dragen maar die zei dat ze de tyfus konden krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |