SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Wat kinderachtig. Godverdommequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe eens normaal Wesley! Man man man
Plaats die twee teams is rooie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
De 2 teams die ik in gedachte heb kosten samen 2,2 miljoen coins
Heb ik nog veel over om eventueel te upgrade met IF's tegen die tijd.
Je bent wel geil met je 540 shadows of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
De 2 teams die ik in gedachte heb kosten samen 2,2 miljoen coins
Heb ik nog veel over om eventueel te upgrade met IF's tegen die tijd.
Eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Plaats die twee teams is rooie.
samenvatting van het filmpje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso uitproberen op wintersport dit jaar...
Een soort rolstoel op rupsbanden voor in de bergenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
samenvatting van het filmpje?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een soort rolstoel op rupsbanden voor in de bergen
Beetje opvoeren en de piste op en af scheuren
Nou nou nouquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Plaats die twee teams is rooie.
Mij ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
dat lijkt me echt fucking vet
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
Waarom heb je de Sciglio?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
Waarom haal je niet gewoon Ronaldoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ik
quote:
Dit zijn de teams die hij wil gaan maken, hij heeft ze nog niet ....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waarom haal je niet gewoon Ronaldo
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
Dit zijn de teams die hij wil gaan maken, hij heeft ze nog niet ....
Ik niet. Die is echt niet zo goed als iedereen hier denktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekocht
Hij is een baasquote:
Die mag ik toch van iemand anders lenen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waarom haal je niet gewoon Ronaldo
Ik heb ze nog niet gedumptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ik
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekocht
Jammer anders had ik je met liefde even ingemaakt met een 'pauper' teamquote:
Het ligt ook niet aan jou hoor jongeman maar Ronaldo is gewoonquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer anders had ik je met liefde even ingemaakt met een 'pauper' team
mooiboy lover. zeker ook nog pelle fanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan jou hoor jongeman maar Ronaldo is gewoon![]()
Nee Riberyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooiboy lover. zeker ook nog pelle fan
Jij haat echt alleen maarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooiboy lover. zeker ook nog pelle fan
ik haat nooitquote:
Jij bent een beetje het "kom dan 1 op 1 quickscope"-ventje van dit topic hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer anders had ik je met liefde even ingemaakt met een 'pauper' team
Oh, shit just got seriousquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij bent een beetje het "kom dan 1 op 1 quickscope"-ventje van dit topic he
Zapata en Handanovicquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kijk. Kat! Hahahawaha
[ afbeelding ]
heb je gomes van doel gehaaldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Ik hou het gewoon op basicquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:04 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al die illusie dat die chemistry kaartjes daadwerkelijk spelers beter maken?
wat zal jij een kopgoals makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn serie A team. Maar heb nu in mijn BPL team wel Fellaini gehaald
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keeper zonder Handschoen is geen keeperquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat Handschoen veel beter is
Zo maakte je mij gekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zal jij een kopgoals makengewoon die bob ross opzoeken met de corners.
Ik heb speciaal voor jou KAT (quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat Handschoen veel beter is
Waarom is die vertaling zo kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo maakte je mij gek
[..]
Ik heb speciaal voor jou KAT () gedaan. Maar je lacht er niet meer om
Dat was vooral Kevin toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo maakte je mij gek
[..]
Ik heb speciaal voor jou KAT () gedaan. Maar je lacht er niet meer om
Hoi! In de bus vandaag ook nog een IF Cabellaquote:
JE VEROORDEELT MIJ OM MIJN SMAAK VAN GRAPPEN HET DOET PIJNquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb vooral Grandesco kapot zien gaan om die "grap"
en Groningen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:20 schreef Kiid het volgende:
En de rest van Nederland lacht dan weer om Limburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keuze voor voorlopig tussen teams
Welke is beter denken jullie ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Altidore voetbalt niet meer bij AZquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Net de finale gespeeld, tegenstander had Ajax shirts. Het was net een normale Ajax - AZ zo. Het werd 0-3, 3x Altidore
Blinde paniek hier zegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk, het is alweer goed
Nou, ook niet bij Ajaxquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Altidore voetbalt niet meer bij AZ
vorige ajax az van je werd 2-2 verlies door penalty'squote:
Ik heb zelden zoveel waardeloze kaarten bij elkaar gezien. Helaas zijn er ook geen sites waar je het zelf even kunt kijken.quote:
Ehhhhh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorige ajax az van je werd 2-2 verlies door penalty's![]()
hele kut altidore niet gezien
Linkje? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Maver24 het volgende:
ik heb me toch een lekker team gemaakt zeg. speelt echt fantastisch en het is 4141 formatie
ultra defensive ? komt geen bal door heen denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Maver24 het volgende:
ik heb me toch een lekker team gemaakt zeg. speelt echt fantastisch en het is 4141 formatie
twitter:futheadsite twitterde op donderdag 10-10-2013 om 16:36:57In case you missed it - you can now add players to a squad builder tab straight from a different player search tab! http://t.co/SKLzgla2kG reageer retweet
twitterbeef!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]twitter:futheadsite twitterde op donderdag 10-10-2013 om 16:36:57In case you missed it - you can now add players to a squad builder tab straight from a different player search tab! http://t.co/SKLzgla2kG reageer retweet
Wtfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Iemand probeert Jese te fixen naar 200k
Ze gaan nu rond de 80-90k heel veel staan er op onder de 200k een stuk of 14quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Erop zetten voor 100k misschien verkoopt hij wel heb je alsnog dikke winst
Niet met 3-5-2, ik speel 4-5-1 (2) en eerder 4-1-4-1.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:02 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2, ik maak nu een 3-5-2 MLS bronze squad, heb je dr al ervaring mee in 14?
Op xbox gaat hij voor 50Kquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze gaan nu rond de 80-90k heel veel staan er op onder de 200k een stuk of 14
Beter dat jullie dan even allemaal mijn comment liken zodat Itani hem gaat reviewenquote:
Ik zie je reactie niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dat jullie dan even allemaal mijn comment liken zodat Itani hem gaat reviewen![]()
Gefeliquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:04 schreef BDIL het volgende:
Jaja vrijstelling voor 4 vakken is binnen5e afwachten
3x5 vakken in een jaar dus dat zal wel nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeli
Wat houdt dat in? Dat je een half jaar vrij hebt?
Pfoeh, goed teampje hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het team. Hummels is echt een beest achterin. Schweinsteiger is gewoon de man die alles afpakt en goed de ball naar de middenvelders toespeelt . Benzema is gewoon een zeer goede spits en de flanken lekker snel. Schurrle voor het schot en Di Maria voor de passing
Oh wij hebben 2x5.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
3x5 vakken in een jaar dus dat zal wel niet
Bedrijfskundige vaardigheden, wiskunde, statistiek, marketing. Financiële processen nog afwachten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
3x5 vakken in een jaar dus dat zal wel niet
Of nja dat klopt ook niet helemaal want sommige vakken zitten in 2 blokken.
Ga je dan ook filmen hoe je controllers kapot gooit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik zou alleen al zo'n elgato willen halen om jullie te laten zien wat ik voor EAIDS ik krijg.
Dat doe ik niet, daarvoor moet je bij die vogel zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je dan ook filmen hoe je controllers kapot gooit?
Geen problemen met de workrates dus? Ziet er nogal aanvallend uit op deze manierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het team. Hummels is echt een beest achterin. Schweinsteiger is gewoon de man die alles afpakt en goed de ball naar de middenvelders toespeelt . Benzema is gewoon een zeer goede spits en de flanken lekker snel. Schurrle voor het schot en Di Maria voor de passing
Die feature stond al een jaar op de planning hoor, niet zo gemeen tegen het brein achter de squad builders.quote:
Niet altijd je Elgato aan hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:17 schreef Djeetje het volgende:
Ik had vandaag een zieke lijn redding van De Sciglio.
Tegenstander kopte van de punt van het 5 meter gebied in open doel en De Sciglio kwam aanrennen en haalde de bal met een omhaal nog van de lijn
Helaas had ik me elgato niet aan staan
Ik had Twitter al 10 jaar geleden bedacht, alleen uitvoering was niet zo snelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die feature stond al een jaar op de planning hoor, niet zo gemeen tegen het brein achter de squad builders.
Na de patch is het alleen maar meer aids geworden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef Topiek het volgende:
Hebben jullie ook dat als je tegen nonrares speelt dat je een partij aids over je heen krijgt?
Johquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet altijd je Elgato aan hebbenDie dingen zijn er juist om dit soort onverwachte momenten op te slaan.
Ja behalve als je ze elf hebt dan krijg je een dikke Afrikaanse in je kont.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef Topiek het volgende:
Hebben jullie ook dat als je tegen nonrares speelt dat je een partij aids over je heen krijgt?
Minder tegen Trapz spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja behalve als je ze elf hebt dan krijg je een dikke Afrikaanse in je kont.
Waarom moet ik altijd 2x mijn gegevens invoeren om in te loggen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die feature stond al een jaar op de planning hoor, niet zo gemeen tegen het brein achter de squad builders.
Is de patch er?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds de patch speelt het echt als dikke stront
En waarom blijven de prijzen maar zakken
Het was een Roy-tribute man...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uit welk blik kom jij nu we...
[ afbeelding ]
Ohh
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uit welk blik kom jij nu we...
[ afbeelding ]
Ohh
Ja en ik weet niet wat het is maar het loopt voor geen meter meer. Bij zowel mij als mijn tegenstander gaan er alleen nog kopballen de goal in.quote:
quote:
Hee Toefquote:
En morgen Vette vrijdag. Gisteren Worstenbroodjes Woensdag. Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef DuTank het volgende:
Dikzakken Donderdag. Ik ga iets ongezond eten vandaag. Wat zal ik gaan halen?
Mathijs? VDM?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef DuTank het volgende:
Dikzakken Donderdag. Ik ga iets ongezond eten vandaag. Wat zal ik gaan halen?
Het zal weer eens niet zo zijn: In het begin goed, maar divisie 4 zijn ze te goed. Verdedigen is echt heel, heel erg kut deze fifaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee ToefHoe bevalt deze Fifa jou?
Het begon goed voor me maar zit nu een beetje vast in Divisie 4
Net de titel gewonnen in divisie 4quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet zo zijn: In het begin goed, maar divisie 4 zijn ze te goed. Verdedigen is echt heel, heel erg kut deze fifa
Nu je coins hebt ja dikzakquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opdonderen hugh, ik rape jou met fifa.
Ik kreeg 250 coinsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Niemand anders een gratis kookpakket voor Tortilla's gekregen?
Vooral de random voorzetten spammers waar zon Gomez dan tegen aanloopt zijn erg vervelendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet zo zijn: In het begin goed, maar divisie 4 zijn ze te goed. Verdedigen is echt heel, heel erg kut deze fifa
Hoe kom jij nou weer aan veel coinsquote:
Had Ronaldo uit een packquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan veel coins?
Hahah ja Vrijdag Frietdag is het altijd. Maar dus sowieso niks van de snackbar vandaag. Ik dacht aan durum ofzo. Er zit hier een goede Turk in de buurt. Hoewel ik zeker weet dat het geen Turken zijn, maar welke nationaliteit ze dan wel hebben, geen idee. Best knap vrouwtje werkt daar ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En morgen Vette vrijdag. Gisteren Worstenbroodjes Woensdag. Zo ken ik er nog wel een paar
Ja, dat is echt heel erg, mensen die dat doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral de random voorzetten spammers waar zon Gomez dan tegen aanloopt zijn erg vervelendMaar jij ook Div 4 dus, toevallig
Squadbuilden is ook niet meer wat het geweest is met die nieuwe links
Haha nice, congratzquote:
Jij dus?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel erg, mensen die dat doen
Toen ik hem verkocht 1,6 miljoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha nice, congratzWat was die eigenlijk waard dan?
[..]
Jij dus?
Is ie nog steeds, xbox dan hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen ik hem verkocht 1,6 miljoen
2,2 toch op PS3? Of hebben we 't over Xbox?quote:
Lekker man, jij bent klaar deze fifaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen ik hem verkocht 1,6 miljoen
Ja sindsdien met Ronaldo, Ibra, Messi gespeeld... speelde allemaal kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker man, jij bent klaar deze fifa
De achterlijn halen, voorzetten is altijd al een beetje mijn speelstijl geweest. Ik doe het voornamelijk met Altidore trouwensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha nice, congratzWat was die eigenlijk waard dan?
[..]
Jij dus?
Het was een scam volgens mij want iemand is nu zijn Rolando kwijtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie heeft eigenlijk die Torres-verloting gewonnen onder de Wefut volgers?
Pascal natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het was een scam volgens mij want iemand is nu zijn Rolando kwijt
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
#Rijketataquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:38 schreef Blistering het volgende:
Zo, alle spelers binnen m'n club verkocht. 1,7 miljoen coins om wat leuks mee te doen nu
Nog altijd niet genoeg voor Ronaldo helaasch, maar kan er genoeg toffe teams mee maken
Messi was vorige Fifa al kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja sindsdien met Ronaldo, Ibra, Messi gespeeld... speelde allemaal kut
Nu heb ik iets met Robben+Ribery enzo .. dat gaat tot nu toe wel goed.
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De achterlijn halen, voorzetten is altijd al een beetje mijn speelstijl geweest. Ik doe het voornamelijk met Altidore trouwens
Hij is ook te kleinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi was vorige Fifa al kut![]()
Wel chill man, had ik dat maar. Ik krijg weer alleen zaad uit packs
[..]
Dat bedoel ik nietVoorzetten geven is deze fifa gewoon doeltreffender dan vorige dat kan. Achterlijn halen en voorgeven is ook gewoon normaal voetbal. Echter kom ik tegen allemaal kneusjes die vanaf het hele veld lopen te LB Yen en te X en en springen verdedigers als een Sneijder mee
En waar ik helemaal slecht tegenkan is dat IF Campagnaro gewoon daalt in prijs. Een fucking week 1 IF met 87 defending en 70 pace die daalt en sowieso maar 40k kostMoet niet gekker worden
Ohjee, veel in geinvesteerd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi was vorige Fifa al kut![]()
Wel chill man, had ik dat maar. Ik krijg weer alleen zaad uit packs
[..]
Dat bedoel ik nietVoorzetten geven is deze fifa gewoon doeltreffender dan vorige dat kan. Achterlijn halen en voorgeven is ook gewoon normaal voetbal. Echter kom ik tegen allemaal kneusjes die vanaf het hele veld lopen te LB Yen en te X en en springen verdedigers als een Sneijder mee
En waar ik helemaal slecht tegenkan is dat IF Campagnaro gewoon daalt in prijs. Een fucking week 1 IF met 87 defending en 70 pace die daalt en sowieso maar 40k kostMoet niet gekker worden
Die stats zijn echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:44 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil IF Totti trouwens weerMaar kan hem niet betalen
Hij doet het meer dan prima bij mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is ook te kleinIk zou er niet mee willen spelen.
Ja, maar wel toen ie 26k was dus het is geen ramp, maar had me er wat meer van voorgesteldquote:
Ik merk er eerlijk gezegd helemaal niks vanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
dag moppies
Weinig positieve reacties over de patch dus
Als je van in de regen spelen houdt is de patch wel gunstig. Of ik moet de pech hebben gehad dat 6 van mijn 7 potjes in de regen waren vandaagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
dag moppies
Weinig positieve reacties over de patch dus
Dat had ik gisteren ook. En daarvoor ook. Net alsof ze zoiets hadden van hey de zomer is voorbij, laten we het weer er maar op aanpassen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je van in de regen spelen houdt is de patch wel gunstig. Of ik moet de pech hebben gehad dat 6 van mijn 7 potjes in de regen waren vandaag
Koop de Arena of dat king fahd stadion ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je van in de regen spelen houdt is de patch wel gunstig. Of ik moet de pech hebben gehad dat 6 van mijn 7 potjes in de regen waren vandaag
Oh thanks, zal ik doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop de Arena of dat king fahd stadion ofzo
Daar is nooit regen
Jammer dat veel van die droge stadions weer irritante schaduwen hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar is nooit regen
Dit zijn alle droge stadions:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh thanks, zal ik doen
Nu ben ik weer pleite, viel spass homies
Het is ook nooit goed he....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van die droge stadions weer irritante schaduwen hebben.
Klopt EA kan nooit eens een keer wat goed doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van die droge stadions weer irritante schaduwen hebben.
King Fahd inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar is nooit regen
Niet gespeeld, kom net thuis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt EA kan nooit eens een keer wat goed doen![]()
Hoe bevalt die patch of nog niet fifa gedaan vandaag
Willian is dan ook veel fijnerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen hier met Schürrle gespeeld? Die kan er echt he-le-maal niks van bij mij
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen hier met Schürrle gespeeld? Die is echt baas bij mij
Wou hem vanavond even uitproberenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen hier met Schürrle gespeeld? Die kan er echt he-le-maal niks van bij mij
Was ook stront hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal echt zwaar slecht spelen, dat weet je nu al
Goede teams spelen altijd slechter dan slechte teams ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Serieuze vraag overigens. Vanwege de work rates?
Tja wie dan op linksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Ook mixed reviews van wat ik zo zie. Denk dat ik hem maar ga hybridden of gewoon Hazard in 2 teams gebruik. Die is echt 964x beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willian is dan ook veel fijner
4-2-3-1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:58 schreef Jorwol het volgende:
Snap niet dat die 442(2) zo gehyped werd/wordt. Ben toch meer van tactieken met een CAM, nu maar 41212 proberen
Logisch..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede teams spelen altijd slechter dan slechte teams ...
ff ruilen. Mag jij mijn podol krijg ik jouw schurrlequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook mixed reviews van wat ik zo zie. Denk dat ik hem maar ga hybridden of gewoon Hazard in 2 teams gebruik. Die is echt 964x beter.
Zit er aan te denken om Reus LW en Schmelzer LB te zetten (en dan mijn CB+CDM om te draaien met de andere CB+CDM ivm chem. Maar zoals het nu staat achterin durf ik bijna niks aan te passen omdat het gewoon echt perfect staat. Cech is ook echt goed bij mij.
[ afbeelding ]
Schurrle op de tp.
Ik gebruik toch 4-3-3 momenteel dus dan hoef ik niet zo te letten op verdedigende kwaliteiten. Schurrle verliest bij mij echt ieder duel, verneukt alle kansen behalve intikkers en ik kom er geen man mee voorbij..en ook nog weinig assists in verhouding. Over Ox ben ik ook niet tevreden, maar die heeft nog wel wat assists.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja wie dan op linksIn bijv 352.
@mensen met patch, zijn die lb-y ballen gefixed?
Hmm Schurrle leek me juist sterker dan een andere LW/LMquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik toch 4-3-3 momenteel dus dan hoef ik niet zo te letten op verdedigende kwaliteiten. Schurrle verliest bij mij echt ieder duel, verneukt alle kansen behalve intikkers en ik kom er geen man mee voorbij..en ook nog weinig assists in verhouding. Over Ox ben ik ook niet tevreden, maar die heeft nog wel wat assists.
Noob, wanneer gaan wij weer een potje spelen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik toch 4-3-3 momenteel dus dan hoef ik niet zo te letten op verdedigende kwaliteiten. Schurrle verliest bij mij echt ieder duel, verneukt alle kansen behalve intikkers en ik kom er geen man mee voorbij..en ook nog weinig assists in verhouding. Over Ox ben ik ook niet tevreden, maar die heeft nog wel wat assists.
Maar geen IF Neymar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:02 schreef Maver24 het volgende:
Zojuist weer 100k aan packs geopend. geluk is nog steeds aanwezig
Schweinsteiger
El Sharaaway
David Luiz
Pedro
geen verlies geleden
quote:
Gebruik Willian, je zult geen spijt hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook mixed reviews van wat ik zo zie. Denk dat ik hem maar ga hybridden of gewoon Hazard in 2 teams gebruik. Die is echt 964x beter.
Zit er aan te denken om Reus LW en Schmelzer LB te zetten (en dan mijn CB+CDM om te draaien met de andere CB+CDM ivm chem. Maar zoals het nu staat achterin durf ik bijna niks aan te passen omdat het gewoon echt perfect staat. Cech is ook echt goed bij mij.
[ afbeelding ]
Schurrle op de tp.
Ik wil Reus, maar die is nog te duur. Had jij trouwens nou al met Johnson gespeeld? Ik pas 1 potje, maar damnnnn wat is hij goed. Bizar sterk, mega wendbaar, dodelijk voor het doel en dan ook nog 4*/4*. Dets inseeeeeeenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ff ruilen. Mag jij mijn podol krijg ik jouw schurrle
Dit dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebruik Willian, je zult geen spijt hebben
Komende dagen tijd genoegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Noob, wanneer gaan wij weer een potje spelen?
Nee heb ik niet. Heb nog amper met silvers gespeeld. Binnenkort even BPL teampje proberen. Wally heeft ook nog maar 4 potjes gespeeld. En IF Kruse 2 ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil Reus, maar die is nog te duur. Had jij trouwens nou al met Johnson gespeeld? Ik pas 1 potje, maar damnnnn wat is hij goed. Bizar sterk, mega wendbaar, dodelijk voor het doel en dan ook nog 4*/4*. Dets inseeeeeeen
Meteen 4 goals in de semi van de silver cup![]()
![]()
Ik verlies heel weinig kopduelsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
En nog steeds wordt gewoon de verkeerde speler geselecteerd bij een kopbal
Coins wel waar dus? Die man is best duur zie ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebruik Willian, je zult geen spijt hebben
Ik ook, maar ik kan ze niet winnen als ik een andere speler krijg die niet eens in de buurt staat.quote:
Ik had vorige FIFA de neiging vaak van teams en spelers te wisselen. Bij hem het ik geen 1 seconde getwijfeld. Snel genoeg, Finesse OP en zijn balroll is een enkelbrekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coins wel waar dus? Die man is best duur zie ik
Ik heb echt moeite om mensen in de silver cup te vinden..zeker op die brakke tijden wanneer ik online ben. Irritant is dat. Nog erger dan vorig jaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Heb nog amper met silvers gespeeld. Binnenkort even BPL teampje proberen. Wally heeft ook nog maar 4 potjes gespeeld. En IF Kruse 2 ofzo
Heb nu denk ik 5 silver cups, afwisselend met mijn Brasilver en Eredivisie silvers. Best easy hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om mensen in de silver cup te vinden..zeker op die brakke tijden wanneer ik online ben. Irritant is dat. Nog erger dan vorig jaar.
Ligt ook aan mij. Speel vaak na 12u en restricted NAT..dan vallen er veel potentiële tegenstanders af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb nu denk ik 5 silver cups, afwisselend met mijn Brasilver en Eredivisie silvers. Best easy hoor
Zo gek duur is ie toch niet?quote:
8k duurderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo gek duur is ie toch niet?
Op de Xbox dan denk ik, want op de PS3 zat ie toch al tijden rond de 16-18k?quote:
Goeie vraag! Wil het ook wel weten want ik heb heel veel van die EASFC coins en ben niveau 91 dus genoeg coinboosts de komende tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Zijn die coin boosts nou eigenlijk terug met die patch?
Ik zal zo even kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Goeie vraag! Wil het ook wel weten want ik heb heel veel van die EASFC coins en ben niveau 91 dus genoeg coinboosts de komende tijd
Internetkabel in je PS3 stoppen en al je problemen zijn weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:17 schreef Grandesco het volgende:
Iemand tips waarom ik steeds van de EA servers blijf disconnecten? Mijn Xbox heeft een statisch IP, het werkt voor 15-20 minuten en dan DC
Heb nu al 8 losses gehaald in de laatste 2 dagen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Internetkabel in je PS3 stoppen en al je problemen zijn weg.
442 (2) Aguero - Gomezquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:24 schreef Blistering het volgende:
Nou de enige speler die tot nu toe vast staat in de opstelling die ik wil is Aguero IF. Maar er zijn weinig spitsen die goed samen gaan met hem denk ik, dus misschien dan maar een formatie doen met 1 spits.
Ik geef het toe, ik moest er ook enorm om lachen.quote:
Jij lacht overal om. Overal zet jij deze smileys:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik moest er ook enorm om lachen.![]()
Gomez ja?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
442 (2) Aguero - Gomez
Rest is te makkelijk om af te maken
flikkertje wat zit je nu weer dwarsquote:
even #quotenalsThyequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Jij lacht overal om. Overal zet jij deze smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
442 (2) Aguero - Gomez
Rest is te makkelijk om af te maken
doe dat en post het resultaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar even de patch downloaden en kijken of ik verschil merk in de gameplay.
ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar even de patch downloaden en kijken of ik verschil merk in de gameplay.
Arda lijkt me niet best en Romelu is beter op links.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
Naast Lukaku heb ik nog 200k over. Moet ik zeker redden.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Jij lacht overal om. Overal zet jij deze smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat aan Villa te denken maar die turk had ik nog in mijn clubquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Arda lijkt me niet best en Romelu is beter op links.
Gewoon korte hoek nog steeds, hij is niet zo flexibel dus vanaf rechts naar het linkerbeen draaien gaat niet altijd goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zat aan Villa te denken maar die turk had ik nog in mijn club
Dacht juist dat de rechterspits wel fijn voor hem was omdat hij links is.
Even laten weten dat ze niet met me kunnen sollen.quote:
Guardado op linksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zat aan Villa te denken maar die turk had ik nog in mijn club
Dacht juist dat de rechterspits wel fijn voor hem was omdat hij links is.
Ik moest ze wel een beetje samenknijpenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt godverdomme goede ogen op je oude dag.
futheadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
Ik zie net dat Wefut even een discussie met Futhead heeft gehad op twitter.
Wie heeft gewonnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
Discussie wil ik het niet noemen. Meer het heen en weer smijten van verwijtingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
Dat plusje wat ze nu ook naast de player names hebben, dat was er bij wefut echt veel eerder en dan ook doen alsof hun squad builder de eerste was van allemaal.quote:
Zij moeten gewoon dood. klaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Discussie wil ik het niet noemen. Meer het heen en weer smijten van verwijten.
Stond al een jaar op de planning hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat plusje wat ze nu ook naast de player names hebben, dat was er bij wefut echt veel eerder en dan ook doen alsof hun squad builder de eerste was van allemaal.
Ja, kut voor ze.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stond al een jaar op de planning hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |