SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Wat kinderachtig. Godverdommequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe eens normaal Wesley! Man man man
Plaats die twee teams is rooie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
De 2 teams die ik in gedachte heb kosten samen 2,2 miljoen coins
Heb ik nog veel over om eventueel te upgrade met IF's tegen die tijd.
Je bent wel geil met je 540 shadows of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
De 2 teams die ik in gedachte heb kosten samen 2,2 miljoen coins
Heb ik nog veel over om eventueel te upgrade met IF's tegen die tijd.
Eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Plaats die twee teams is rooie.
samenvatting van het filmpje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso uitproberen op wintersport dit jaar...
Een soort rolstoel op rupsbanden voor in de bergenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
samenvatting van het filmpje?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een soort rolstoel op rupsbanden voor in de bergen
Beetje opvoeren en de piste op en af scheuren
Nou nou nouquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Plaats die twee teams is rooie.
Mij ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
dat lijkt me echt fucking vet
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
Waarom heb je de Sciglio?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
Waarom haal je niet gewoon Ronaldoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier worstenkind
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ik
quote:
Dit zijn de teams die hij wil gaan maken, hij heeft ze nog niet ....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waarom haal je niet gewoon Ronaldo
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
Dit zijn de teams die hij wil gaan maken, hij heeft ze nog niet ....
Ik niet. Die is echt niet zo goed als iedereen hier denktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekocht
Hij is een baasquote:
Die mag ik toch van iemand anders lenen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waarom haal je niet gewoon Ronaldo
Ik heb ze nog niet gedumptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er heeft in iedergeval al iemand zijn chemstyle's gedumpt om 2 teams te kunnen betalen zie ik
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in plaats van die pauper teams had ik Ronaldo gekocht
Jammer anders had ik je met liefde even ingemaakt met een 'pauper' teamquote:
Het ligt ook niet aan jou hoor jongeman maar Ronaldo is gewoonquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer anders had ik je met liefde even ingemaakt met een 'pauper' team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |