SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hou je bek dicht, kut ventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
Waarom gebruiken jullie wefut ipv futhead dan?
ben eigenlijk best tevreden over futhead
Probeer wefut maar eens, ik vind het veel soepeler. Tevens is wefut gemaakt door 2 mensen van hier; Pascal en Reemi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
Bam!quote:
hebben jullie serieus volgers gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stond al een jaar op de planning hoor
Omdat wefut 100x beter is dan futhead. Daarnaast: support your localsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Downstar het volgende:
kut vent..quote:
hou je bek dicht over hugo kutventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
klinkt een beetje nichterig ..
jij zal half 9 wel hebben reserveert voor Geer en die goorling ofniet![]()
ik zal wefut is proberen dan als iedereen daar zo positief over is
Ik hoor graag je mening.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
ik zal wefut is proberen dan als iedereen daar zo positief over is
dacht zelf al wel dat wefut iets met dit topic te maken had
Die kutvent kon toch niet weten dat wefut door mensen van hier gemaakt is, kutvent?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hou je bek dicht over hugo kutvent
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hou je bek dicht over hugo kutvent
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut vent..
Ik ben het met Reemi eens.quote:
Gewoon die van mij maken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
echt cancer/konko. Ik kom niet uit het maken van mijn team
Laat is zien meidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
echt cancer/konko. Ik kom niet uit het maken van mijn team
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?quote:
Fraternité.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?
Ja, nee.... nee... Laat maarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier alles konden bespreken? Wat is dit voor broederschap?
Kut van een Thye.quote:
Vive la révolution!quote:
Welke is dat dan? of bedoel je die met Danny konkogay hoesen?quote:
Ik ben geen meidquote:
Valt me vies tegen dit.quote:
Toch bijna 7,5k winstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop ook een keer een pakje (L)
ja! Die!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke is dat dan? of bedoel je die met Danny konkogay hoesen?
[..]
Ik ben geen meid![]()
Heb eigenlijk alleen maar IF Lukaku en ik dacht aan een 4-4-2 (2)
---IF Lukaku -- ????
Schurlle - Fellaini -- ??? -- ???
?? -- Kompany? - IF Miranda - ??
----------Courtois--------------
Ik heb alleen maar 180k voor de rest naast Lukaku
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop ook een keer een pakje (L)
Oh, ik ga eens even de tv aanzettenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
Toefjes, is een van die twee vrouwtjes niks voor jou? Lingo. Die Nora bijvoorbeeld.
Roos zou ik zelf wel raken.
Allemaal volgers uit Spanje en zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hebben jullie serieus volgers gekocht
Een echt Wefut land hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Allemaal volgers uit Spanje en zo.
Roos, godverdomme wat lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
Toefjes, is een van die twee vrouwtjes niks voor jou? Lingo. Die Nora bijvoorbeeld.
Roos zou ik zelf wel raken.
Hahaha je hebt echt iets grappigs gemistquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik ga eens even de tv aanzetten
Dit is helemaal geen probleem ik wil nog steeds met je omgaan.quote:
Maar is Nora niet wat meer jouw leeftijd?quote:
Knuffelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen probleem ik wil nog steeds met je omgaan.
Ik weiger er aan toe te geven. De laatste 2 dames die ik betast heb, waren 26quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is Nora niet wat meer jouw leeftijd?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weiger er aan toe te geven. De laatste 2 dames die ik betast heb, waren 26
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren die er zelf ook van op de hoogte?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
24 is de bodem voor mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
als je maar niet richting de 16 gaat
Stiekem betast dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waren die er zelf ook van op de hoogte?
Veel kutter vind je ze niet inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, zal wel kut spelen. Is om Isco heen gemaakt
</3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Veel kutter vind je ze niet inderdaad.
Deathmatch vind ik tot nu toe wel het leukste.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef wieisboos het volgende:
wrm kan ik alleen maar join mission doen op GTAO? Kan deathmatch/race etc niet selecteren
Nee manquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deathmatch vind ik tot nu toe wel het leukste.
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee manals ik dat wil doen ga ik wel cod doen
Zo goedkoop en dan is Ibra opeens een miljoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Thiago Silva wordt steeds goedkoper. 2 weken geleden nog een paar dagen 90k en nu gaat hij voor 65k weg
gaat wel weer stijgen...ik heb een glazen bolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Thiago Silva wordt steeds goedkoper. 2 weken geleden nog een paar dagen 90k en nu gaat hij voor 65k weg
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
gaat wel weer stijgen...ik heb een glazen bol
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waar
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en ik ben goed in Fifa. Beide zijn niet waar
Was het maar zo. Dan had ik een vader gehad die mijn traktement had overgemaakt in FUT coinsquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan had ik een vader gehad die mijn traktement had overgemaakt in FUT coins
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef DuTank het volgende:
Is Fischer door een bekende YouTuber gebruikt ofzo?
Gewoon diegene pakken die de leukste Nederlandse vertaling heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mij nog niet verdiept in chemkaartjes. Geen idee welke ik moet gebruiken.
Op xbox?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.
Nja, hij was gisteren 2k en nu is de laagste BIN 6k (maar er staan er 3 voor 4.1k op)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar Depay wel. Daardoor kon ik die van mij vanmiddag voor bijna 20k verkopen.
Jager.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon diegene pakken die de leukste Nederlandse vertaling heeft
Snelle, alle pace spelertjes inkopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf EA
Die patch is toch wel zo verneukt ipv het gevoel te hebben daadwerkelijk een nieuwe FIFA te spelen zijn ze weer terug gegaan naar FIFA 13 met wat andere menu's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |