zwart is geen kleur, poepbruin welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zwart is ook een kleur. We hebben dus al gekleurde Pieten. Mensen die blackface-geobsedeerd zijn hebben issues en moeten maar gauw een psych opzoeken, dat zijn verkapte racisten volgens mij.
Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Scorpie het volgende:
schoensmeer is zo lastig verwijderen, wij gebruikte verbrande kurkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef sp3c het volgende:
komt gewoon van de schoorsteen
daarom zijn hiet niet allemaal negers maar allemaal mensen met schoensmeer op hun gezicht
nou je dacht kennelijk dat een aantal populaire gekleurde voetballers hebben, een mooi tegenwicht is voor het vieren van een semi-racistisch kinderfeestje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, wat is alles ?
Gullit is beste maatjes met Mandela. Maakt dat Apartheid goed ?
Ik las eerst turk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
schoensmeer is zo lastig verwijderen, wij gebruikte verbrande kurk
Waren iig geen semi-profs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou je dacht kennelijk dat een aantal populaire gekleurde voetballers hebben, een mooi tegenwicht is voor het vieren van een semi-racistisch kinderfeestje.
het is geen semi-racistisch kinderfeestje en het aantal gekleurde BN'ers beperkt zich bepaald niet tot de voetballerijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou je dacht kennelijk dat een aantal populaire gekleurde voetballers hebben, een mooi tegenwicht is voor het vieren van een semi-racistisch kinderfeestje.
Hedwigus had zich nooit moeten laten schaken door Malaga.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef sp3c het volgende:
naja nu niet meer natuurlijk, ik weet er van 1 en die is gefusileerd
George Maduro (van Madurodam ja) was wel blank maar vooral ook een Antilliaan ... just saying
ware verhalen zo op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hedwigus had zich nooit moeten laten schaken door Malaga.
goed puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Is schaken ook niet racistisch? zwarte stukken tegen wittestukken?
Rassenoorlogquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Is schaken ook niet racistisch? zwarte stukken tegen wittestukken?
Dat heb ik helemaal niet beweerd. Over 5 jaar is Zwarte Piet er niet meer als in Zwarte, dat dit aangepast gaat worden naar andere kleurtjes wellicht. Het Sinterklaasfeest blijft gevierd worden zelfs over 20 jaar nog alleen in een andere vorm. Snappie, begrijpend lezen enzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo ingewikkeld is dit helemaal niet
in je eerste reactie had je het over 5 jaar
[..]
half uur later heb je het over 20 jaar
[..]
over een uur ben je het ermee eens dat het waarschijnlijk niet gaat veranderen
Ja ik bedoel maar , als zwarte piet vervangen zou worden door een chinees krijg je daar weer een discussie over , is even racistich als wat het was!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed punt
de witte mag altijd eerst!
dat dit nog kan
De gekleurde pieten waren inderdaad een groot succesquote:Over 5 jaar is Zwarte Piet er niet meer als in Zwarte, dat dit aangepast gaat worden naar andere kleurtjes wellicht.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze zullen moeten wennen dat de zwarte meesters bij elk weerwoord met "is racisme" zullen komen. Buigen witman, buigen voor de zonden van 100 jaar geleden!
Maak er dan ook meteen een negerin van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Naja als we dan toch gaan aanpassen naar de huidige tijd dan vind ik dat in de toekomst de Sint ook best eens aan een verandering toe is. Maken we er een vrouwelijke Sint van, Sintklazien alvast een gebaar naar de vrouwenbeweging voordat die gaan klagen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maak er dan ook meteen een lesbische negerin van.
En zo kunnen we tot in het extreem absurde doorgaan....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Maak er dan ook meteen een gehandicapte lesbische negerin van.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maak er dan ook meteen een blinde, gehandicapte, lesbische, ADHD-hebbende en lijdend aan PDD-NOS, dwergnegerin van.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
En zo kunnen we tot in het extreem absurde doorgaan....
quote:
Mijn moeder is ooit ingevallen als officiële Sint bij een intocht (niet eens zo'n hele kleine gemeente), dus oud nieuws.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Maken we er een vrouwelijke Sint van, Sintklazien alvast een gebaar naar de vrouwenbeweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |