quote:Het programma FOX Voetbal van Toine van Peperstraten en Jan van Halst geeft de concurrentiestrijd met Voetbal International op. Vanaf volgende week maandag staat ze niet langer tegenover de kijkcijferhit van RTL 7. Dat heeft tv-zender FOX vandaag laten weten. FOX Voetbal ging in augustus hoogmoedig van start door de Eredivisiebeelden af te pakken van Voetbal International en recht tegenover de RTL 7-hit te gaan staan. De nieuwe titel is echter volstrekt kansloos gebleken.
Waar de kijkcijfers van de mannen van Voetbal International torenhoog bleven, behaalde FOX Voetbal marginale cijfers. Zo keken er vorige week maandag 786.000 mensen naar VI en 47.000 mensen naar FOX Voetbal.
FOX Voetbal blijft op de maandagavond staan. Vanaf volgende week trapt ze echter pas af om 22.00 uur, in plaats van 20.30 uur. Dan is VI net afgelopen.
Volkomen logisch ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=161388
[..]
[ afbeelding ]
twitter:VI_nl twitterde op maandag 14-10-2013 om 15:17:51Wim Kieft vervangt vanavond in #VITV de zieke Willem van Hanegem. Verder zijn Wilfred, Johan en René er ook. Uitzending begint om 20.30u reageer retweet
Hahaha, mooi die arrogantie afgestraft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt dit wisten we nog nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 14-10-2013 om 15:17:51Wim Kieft vervangt vanavond in #VITV de zieke Willem van Hanegem. Verder zijn Wilfred, Johan en René er ook. Uitzending begint om 20.30u reageer retweet
http://www.spitsnieuws.nl(...)-ziekenhuisonderzoekquote:Man blijkt vrouw na ziekenhuisonderzoek
Een Amerikaan ging voor een niersteenonderzoek naar het ziekenhuis. Na een bizarre ontdekking, stapte hij het hospitaal uit als vrouw. Dokters vonden tijdens het onderzoek vrouwelijke geslachtdelen in het lichaam van Steve Crecelius. Dat meldt de Huffington Post.
De vader van 6 kinderen maakte een afspraak bij het ziekenhuis, omdat hij last van een niersteen. Toen de resultaten van de echografie binnenliepen, werd de vader verteld dat hij in feite 'interseksueel' is, wat zoveel betekent als geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken.
Nu gaat Steve trouwens als Stevie door het leven. Debbie Crecelius, Stevie's vrouw, geeft toe dat het tijd vergt om te wennen aan de situatie. "Hier heb ik niet voor getekend, maar wie uitendelijk wel?", merkt ze op. "Binnenin is ze nog steeds dezelfde persoon als toen ze nog een man was." Ook de kinderen staan open voor Stevie's geslachtswijziging.
Buiten het feit dat jij een partij gifjes verzameld hebt waar een paard de hik van krijgt voeg jij ook niet zoveel aan dit topic toe hoor. Je denkt misschien dat je het jezelf kunt permitteren om de populaire jongen uit te hangen, maar dat is een misvatting. Niemand zegt het rechtstreeks tegen je, maar ik word dagelijks aangesproken door mensen die jouw een geweldige paardenlul vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek het lekker uit drollenvanger. Wij hebben unaniem gestemd. En je moet weg. Dag.
Jammer dat de spellingscontrole het dan niet doet he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Buiten het feit dat jij een partij gifjes verzameld hebt waar een paard de hik van krijgt voeg jij ook niet zoveel aan dit topic toe hoor. Je denkt misschien dat je het jezelf kunt permitteren om de populaire jongen uit te hangen, maar dat is een misvatting. Niemand zegt het rechtstreeks tegen je, maar ik word dagelijks aangesproken door mensen die jouw een geweldige paardenlul vinden.
Ik vind het niet zo rullevant hoor, of ik wel of niet een lettertje verkeerd in mijn post heb gezet. Al zal jouw dat vermoedelijk niet gauw overkomen, aangezien je louter nietszeggende gifjes over ons uitstort waar geen hond op zit te wachten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat de spellingscontrole het dan niet doet he?
Heb je nou je post geëdit om er een smiley aan toe te kunnen voegen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat de spellingscontrole het dan niet doet he?![]()
Je hangt toch wel een beetje de aangeklede aap uit.quote:
Ja. Bij nader inzien was het zo´n kansloze vertoningen, dat het wel een smilie verdiend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je nou je post geëdit om er een smiley aan toe te kunnen voegen?
Lachwekkend.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo maar polls starten tegen andere users, pure stemmingsmakerij inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:20 schreef satecl het volgende:
Zipportal wat heb jij tegen Lokale_Notabele? Maak je niet zo druk joh, met zo'n polletje.
Dit idee heb ik laatst nog geopperd, toch netjes van Fox dat ze luisteren naar een user met visie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde soort cursus, zelfde stemgedrag, misschien hebben we meer gemeen als ik gedacht had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zo'n poll is bijzonder onzinnig.
Maar desondanks heb ik op 'hij is een paardelul' gestemd.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Poll: Lokale_Notabele heeft geen mening
• Ja
• Nee
• Hij is gewoon een paardenlul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat de spellingscontrole het dan niet doet he?![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo rullevant hoor, of ik wel of niet een lettertje verkeerd in mijn post heb gezet. Al zal jouw dat vermoedelijk niet gauw overkomen, aangezien je louter nietszeggende gifjes over ons uitstort waar geen hond op zit te wachten.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je nou je post geëdit om er een smiley aan toe te kunnen voegen?
Lachwekkend.
quote:maandag 14 oktober 2013 15:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:[/b]
[..]
Buiten het feit dat jij een partij gifjes verzameld hebt waar een paard de hik van krijgt voeg jij ook niet zoveel aan dit topic toe hoor. Je denkt misschien dat je het jezelf kunt permitteren om de populaire jongen uit te hangen, maar dat is een misvatting. Niemand zegt het rechtstreeks tegen je, maar ik word dagelijks aangesproken door mensen die jouw een geweldige paardenlul vinden.
Ehh, Turkije - Nederland, ehh wat gaat het worden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek het lekker uit drollenvanger. Wij hebben unaniem gestemd. En je moet weg. Dag.
Persoonlijk vond ik het ook weinig met profvoetbal te maken hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kieft heeft vast wat kritische noten over Nederland - Hongarije.
Wel Willem.quote:
Ja, sorry ik heb geen tweede scherm zoals bij Andries en Knevel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo maar polls starten tegen andere users, pure stemmingsmakerij inderdaad.
Waar slaat dit op, waar gaat dit over?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Als jullie Lokale_Notable echt een fijne user vinden, kun je 'm hier sponsoren.
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=366859
Of gaat de clubliefde niet zo ver?
Mensen die peilingen houden nemen wij toch totaal niet serieus. Laat gaan joh. Ik vind je zo'nquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
Is je eigen polletje zo onduidelijk dan? De voorlopige tussenstand laat een duidelijke voorkeur voor de optie "hij is gewoon een paardenlul" zien.
Klasse Mortaxxie. Niet dat ik onder de indruk ben hoor, van de meninkjes van een stel nobuddies, maar zo'n overweldigende nederlaag in een polletje maakt je toch onzeker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die peilingen houden nemen wij toch totaal niet serieus. Laat gaan joh. Ik vind je zo'nkerel. Ook al ben je van de verkeerde club
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die peilingen houden nemen wij toch totaal niet serieus. Laat gaan joh. Ik vind je zo'nkerel. Ook al ben je van de verkeerde club
Je lijkt Hans Van Breukelen wel, die werd ook altijd onzeker van polletjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klasse Mortaxxie. Niet dat ik onder de indruk ben hoor, van de meninkjes van een stel nobuddies, maar zo'n overweldigende nederlaag in een polletje maakt je toch onzeker.
Robben scoort er 2 met van persie erbij dus zou zeggen 0-3 of 0-4quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ehh, Turkije - Nederland, ehh wat gaat het worden?
Verschil is dat Lokale_Notabele niet met de KLB Hooligans geassocieerd wil worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij loopt met zijn eigen domheid te koop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je lijkt Hans Van Breukelen wel, die werd ook altijd onzeker van polletjes.
Dit zijn een stel jonge honden, als die het woord paardenlul alleen al zien worden die opgewonden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klasse Mortaxxie. Niet dat ik onder de indruk ben hoor, van de meninkjes van een stel nobuddies, maar zo'n overweldigende nederlaag in een polletje maakt je toch onzeker.
Misschien wil Louis Van Gaal je wel inhuren als hij een persconferentie geeft bij een nieuwe club.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn een stel jonge honden, als die het woord paardenlul alleen al zien worden die opgewonden.
Eigenlijk moet ik zulke geweldige rijmpjes voor vkwillemvissers bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |