quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Van Hanegem niet kunnen waarderen
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind dat zo'n chagerijn geworden.
Jammer hoor. Had liever een ander aan die tafel gehad
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef Slobeend het volgende:
Onderweg in het vliegtuig veel bananenschuimpjes gegeten zo te zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SwaggReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan hebben Derksen en Genee straks weer onenigheden in hun huwelijk, of beter gezegd Derksen met Genee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genee mot hem helemaal openrijten
feestje
Winnaar NS publiekprijs 2014quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw boekie weer, lekker toch, niet dan?
Die twee schijnen het anders best goed met elkaar te kunnen vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.
Twee types die mensenschuw zijn, trekken elkaar aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die twee schijnen het anders best goed met elkaar te kunnen vinden
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is toch niet te geloven, van die gasten die potdimme net om de hoek komen kijken, die gaan lopen zaniken over Willem van Hanegem. Dan denk ik bij me eigen van hoe is het in godsnaam mogelijk weet je niet? In mijn tijd was dat ondenkbaar, dat je ging lopen zaniken over wie er op de TV kwam. Je was in wezen al blij als je uberhaupt een kanaal kon ontvangen weet je niet. Maar als ik dan nu mensen hoor praten van "die gozert die vanavond op kanaal 7 aanschuift die mot ik niet", dan denk ik bij me eigen van waar maak je je in vredesnaam druk om man.
Een soort Sighthorson dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |