Louis vond het een "emotioneel moment" dus laten we ons daar maar bij aansluiten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Derksen is toch ook voorzitter van de Van Persie fanclub. Dus dit zal wel erg mooi en respectvol zijn naar de oud recordhouder.
Hij stond gisteren wel tequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem, heb je van de week nog wat voetbal gekeken?
[..]
Louis vond het een "emotioneel moment" dus laten we ons daar maar bij aansluiten.
Daar zijn ook beelden vanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij stond gisteren wel te
[ afbeelding ]
Vooral het commentaar van Johannes zelf bij de fragmenten op sigaarblogcom vond ik erg boeiendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:38 schreef satecl het volgende:
Op zaterdag kijk ik altijd de aflevering van de vrijdagavond terug.... Helaas. KUT interlands. Dus even top 10 van Johannes-vermeer terugkijken. Niks mis mee. Wot?
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral het commentaar van Johannes zelf bij de fragmenten op sigaarblogcom vond ik erg boeiend
Is die top 10 misschien even terug te halen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:38 schreef satecl het volgende:
Op zaterdag kijk ik altijd de aflevering van de vrijdagavond terug.... Helaas. KUT interlands. Dus even top 10 van Johannes-vermeer terugkijken. Niks mis mee. Wot?
Ik kan wel tien prachtige fragmentjes uitkiezen,zonder een gigantisch kutverhaal erbij te vertellen. Slaat echt kant noch wal, als je ook zo lult voordat je gaat neuken. Ligt je vrouwtje al te slapen man.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral het commentaar van Johannes zelf bij de fragmenten op sigaarblogcom vond ik erg boeiend
Wonderbaarlijk dat ik een quote alert krijg voor dit bericht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan wel tien prachtige fragmentjes uitkiezen,zonder een gigantisch kutverhaal erbij te vertellen. Slaat echt kant noch wal, als je ook zo lult voordat je gaat neuken. Ligt je vrouwtje al te slapen man.
Rare jongen die Johannes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:14 schreef forzaudinese het volgende:
Maandag zal meneer Derksen wel weer wat vinden om over te klagen, als hij sportief is dan geeft hij toe dat Nigel de Jong de missende schakel was in het Nederlands elftal en er voor zorgt dat er weer balans is in het elftal met hem erbij.
En als ze eerlijk zijn dan geven ze ook nog toe dat we best de halve finale kunnen halen op het WK met dit sterke middenveld + aanval !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swagg
Ik heb vijf minuten Telstar - Helmond gekeken. Ik moest huilen.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom ben je niet geslaagd als cabaretier.
En die band is er nooit gekomen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem, heb je van de week nog wat voetbal gekeken?
Blijft om te gil-lenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij stond gisteren wel te
[ afbeelding ]
Genee mot hem helemaal openrijtenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme morgen Willem aan tafel. Neeeeeeeee!!!!!!
Allemaal de schuld van: Johan &....
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genee mot hem helemaal openrijten
feestje
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Van Hanegem niet kunnen waarderen
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind dat zo'n chagerijn geworden.
Jammer hoor. Had liever een ander aan die tafel gehad
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef Slobeend het volgende:
Onderweg in het vliegtuig veel bananenschuimpjes gegeten zo te zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SwaggReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan hebben Derksen en Genee straks weer onenigheden in hun huwelijk, of beter gezegd Derksen met Genee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genee mot hem helemaal openrijten
feestje
Winnaar NS publiekprijs 2014quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw boekie weer, lekker toch, niet dan?
Die twee schijnen het anders best goed met elkaar te kunnen vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.
Twee types die mensenschuw zijn, trekken elkaar aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die twee schijnen het anders best goed met elkaar te kunnen vinden
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was ie altijd al. Hij heeft ook geen chemie met René, kan totaal niet omgaan met Wilfred en is afhankelijk van inkoppertjes die Johan hem aan moet geven.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is toch niet te geloven, van die gasten die potdimme net om de hoek komen kijken, die gaan lopen zaniken over Willem van Hanegem. Dan denk ik bij me eigen van hoe is het in godsnaam mogelijk weet je niet? In mijn tijd was dat ondenkbaar, dat je ging lopen zaniken over wie er op de TV kwam. Je was in wezen al blij als je uberhaupt een kanaal kon ontvangen weet je niet. Maar als ik dan nu mensen hoor praten van "die gozert die vanavond op kanaal 7 aanschuift die mot ik niet", dan denk ik bij me eigen van waar maak je je in vredesnaam druk om man.
Een soort Sighthorson dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |