Haha Knut rijdt op een driewieler.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zo 3 banden wisselen voordat ik een rondje kan fietsen![]()
FML
... Zijwieltjes?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zo 3 banden wisselen voordat ik een rondje kan fietsen![]()
FML
XDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha Knut rijdt op een driewieler.
ook goed. alleen het verkeer gaat traag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor vandaag ben ik vrolijk.
En met jou?
Mooi zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook goed. alleen het verkeer gaat traag.
mwao. tis nog redelijk vroeg maar ik denk dat er een ongeluk is geweest.quote:
Ohja dat is waar ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwao. tis nog redelijk vroeg maar ik denk dat er een ongeluk is geweest.
Ik uh..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Aah, ik zie dat ik ook op je zwarte lijst sta?
Triest GGMM, heel triest. Puur vooroordelen weer. Zum kotzen.
rotterdam?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Zo maar weer eens richting beschaafde wereld vertrekken.
hou t maar gewoon bij bier drinken kut roepenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
wtf, op de planning staat eerst bier drinken kut roepen in leiden, dan door naar rotterdam om af te sluiten in breda
Nee, absoluut niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.Als je zeker wil zijn dat dat niet gebeurt kun je maar het beste "I love Japan" bij je profiel zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Of 'I love Utrecht' in het Japans.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zeker wil zijn dat dat niet gebeurt kun je maar het beste "I love Japan" bij je profiel zetten.
Dat is nog beter, dan kun je nooit mer bij hem stuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of 'I love Utrecht' in het Japans.
私はユトレヒトが大好きquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nog beter, dan kun je nooit mer bij hem stuk.
Ik hoop het maar. Ik zou niets liever willen dat dat we weer op dezelfde manier verder zouden kunnen gaan als voor dit vervelende incident.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |