Echt welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
CA en ik zitten nog in de 1,5 jaar pure verliefdheidsperiode. Hardcore genieten is dat.
Alweer een heel matige gif in deze situatie. Sommige users hebben de gave om het perfect passende gifje in ieder gesprek neer te plempen en zo de discussie een hilarische wending te geven. Helaas schiet jij hier ernstig tekort Rens. Maar blijf oefenen.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Rens, totale wankeldebiel die je me daar bent. Beetje topic jatten van een gerespecteerd user.
Oh het moet niet grappig overkomen hoor Knut. Ik geef laat mijn mening zien via plaatjes/gifs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alweer een heel matige gif in deze situatie. Sommige users hebben de gave om het perfect passende gifje in ieder gesprek neer te plempen en zo de discussie een hilarische wending te geven. Helaas schiet jij hier ernstig tekort Rens. Maar blijf oefenen.
Ah. Je geeft laat je mening zien. Ook daar kan je nog wat aandacht aan besteden dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het moet niet grappig overkomen hoor Knut. Ik geef laat mijn mening zien via plaatjes/gifs.
En geef toe die tegen Kapi was gepast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Je geeft laat je mening zien. Ook daar kan je nog wat aandacht aan besteden dan.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Je geeft laat je mening zien. Ook daar kan je nog wat aandacht aan besteden dan.
Nee. Ongepast. Net als je gedrag tegenover mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En geef toe die tegen Kapi was gepast.
Wat ga je eraan doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ongepast. Net als je gedrag tegenover mij.
Ik zet m op mijn to do lijstje kapi.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, luister deze versie eens met de talkbox. Echt enorm vet.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks. Ik wou je gewoon even op je tekortkomingen wijzen.
Jullie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Rens, waarom hebben jullie eigenlijk geen Fries nationaal voetbalteam?
Daar is niks mis mee.twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 10-10-2013 om 12:01:49Opstelling Jong Oranje: Hahn; Brenet, Van der Hoorn, Denswil, Aké; Ebecilio, Maher, Vilhena; Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Eh, ja? Doordat ik er nog achter post "fries nationaal voetbalteam" leek het me wel duidelijk op wie dat sloeg.quote:
Ik woon niet in Friesland dus heb geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, ja? Doordat ik er nog achter post "fries nationaal voetbalteam" leek het me wel duidelijk op wie dat sloeg.
Ah, gaan we ineens geografisch de grenzen bepalen. Als Heerenveener op plasafstand van de friese grens ben jij gewoon een fries. Of iig weet je er genoeg van om er een mening over te hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland dus heb geen idee.
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, gaan we ineens geografisch de grenzen bepalen. Als Heerenveener op plasafstand van de friese grens ben jij gewoon een fries. Of iig weet je er genoeg van om er een mening over te hebben.
F'noord fans, als ze lid zijn van de plaatselijke sjoelclub hoor je er niks over hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef Elan het volgende:
http://www.at5.nl/bureau-(...)handelen-twee-mannen
Lopen in je eigen stad
Jammer dat we niks beters hebben dan Castaignos en Vilhena.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is niks mis mee.twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 10-10-2013 om 12:01:49Opstelling Jong Oranje: Hahn; Brenet, Van der Hoorn, Denswil, Aké; Ebecilio, Maher, Vilhena; Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Is er ook geen Friese selectie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.
Geen idee. Denk het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook geen Friese selectie?
Dat heb je allemaal 'van horen zeggen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.
Vaag man. Zelfs in Zeeland is er een zeeuwse selectie. Je zou verwachten met die nationalistische inborst van de Friezen dat ze hier wel werk van zouden maken.quote:
Ja in het stadion.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal 'van horen zeggen'.
Minpunten idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat we niks beters hebben dan Castaignos en Vilhena.
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:15:4714. Boëtius scoort bij zijn rentree, op aangeven van Promes. Heerlijke start voor #jongoranje in Georgië. reageer retweet
Hij heeft m'n topic gejat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kapi wat doe je vervelend tegen Rens
Is het nog live te volgen op een stream?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minpunten idd.twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:15:4714. Boëtius scoort bij zijn rentree, op aangeven van Promes. Heerlijke start voor #jongoranje in Georgië. reageer retweet
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het nog live te volgen op een stream?
doet ut nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Rens is een beetje in de war.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je dat woord nog verkeerd weet te gebruiken.![]()
Klinkt als metal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje My Dying Bride luisteren op deze zonnige herfstdag. Niks mis mee.
Genre heet doommetal:quote:
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar metalmuziek luisteren hebben vaak een kleine piemel.
Ze hebben wel lang haar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Stanley mesje ernaast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje My Dying Bride luisteren op deze zonnige herfstdag. Niks mis mee.
Waarschijnlijk ook de reden dat ze zo vaak zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik ja, tot op m'n schoudersquote:
Dat doen emo'squote:
Origineel zeg.quote:
quote:
Dat je er naar kunt luisteren zeg.quote:
Haha ok.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:51 schreef sausagin het volgende:
Adnan Januzaj die voor 7 landen kan kiezen![]()
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:47:33In een lastige fase voor rust komt #jongoranje in blessuretijd op 0-2 tegen Georgië. Luc Castaignos maker van de goal. #geoned reageer retweet
De Feyenoorders moeten de eikels weer eens uit het vuur pissen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:47:33In een lastige fase voor rust komt #jongoranje in blessuretijd op 0-2 tegen Georgië. Luc Castaignos maker van de goal. #geoned reageer retweet
Volgens mij nemen ze ons in de maling.twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:06:3648. Castaignos met z'n tweede van de middag in Georgië. Vanaf hoekvlag zeilt zijn voorzet zomaar binnen, over keeper heen: 0-3! #jongoranje reageer retweet
Ze vergeten een 'w'. Amateurs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat je een beetje in een baldadige bui bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik doe net alsof. Lepeltjes lucht. Heerlijk.
Ik hou wel van een beetje baldadige buienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je een beetje in een baldadige bui bent.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij nemen ze ons in de maling.twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:06:3648. Castaignos met z'n tweede van de middag in Georgië. Vanaf hoekvlag zeilt zijn voorzet zomaar binnen, over keeper heen: 0-3! #jongoranje reageer retweet
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:25:14Ook aanvaller nummer drie komt op het scoreformulier bij #jongoranje. Quincy Promes maakt in zijn vierde interland zijn eerste treffer. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:25:14Ook aanvaller nummer drie komt op het scoreformulier bij #jongoranje. Quincy Promes maakt in zijn vierde interland zijn eerste treffer. reageer retweet
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:29:2471. Promes met zijn tweede treffer. Met opnieuw een assist van Castaignos. 0-5, wat een weelde. #jongoranje reageer retweet
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:36:15Castaignos met zijn derde van de middag, ditmaal op aangeven van invaller Hupperts. Heerlijke middag voor #jongoranje. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik doe net alsof. Lepeltjes lucht. Heerlijk.
Lekker met Guuske Hupperts spelen jatog.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef Typisch het volgende:
Kunnen beter Jong Oranje naar Brazilië sturen, met Robben en Van Persie er bij dan.
Denswil is al beter dan de Vrij en BMI.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef Typisch het volgende:
Kunnen beter Jong Oranje naar Brazilië sturen, met Robben en Van Persie er bij dan.
Hihahoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denswil is al beter dan de Vrij en BMI.
Dafuqquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:29:2471. Promes met zijn tweede treffer. Met opnieuw een assist van Castaignos. 0-5, wat een weelde. #jongoranje reageer retweet
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:36:15Castaignos met zijn derde van de middag, ditmaal op aangeven van invaller Hupperts. Heerlijke middag voor #jongoranje. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |