Daar is niks mis mee.twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 10-10-2013 om 12:01:49Opstelling Jong Oranje: Hahn; Brenet, Van der Hoorn, Denswil, Aké; Ebecilio, Maher, Vilhena; Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Eh, ja? Doordat ik er nog achter post "fries nationaal voetbalteam" leek het me wel duidelijk op wie dat sloeg.quote:
Ik woon niet in Friesland dus heb geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, ja? Doordat ik er nog achter post "fries nationaal voetbalteam" leek het me wel duidelijk op wie dat sloeg.
Ah, gaan we ineens geografisch de grenzen bepalen. Als Heerenveener op plasafstand van de friese grens ben jij gewoon een fries. Of iig weet je er genoeg van om er een mening over te hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland dus heb geen idee.
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, gaan we ineens geografisch de grenzen bepalen. Als Heerenveener op plasafstand van de friese grens ben jij gewoon een fries. Of iig weet je er genoeg van om er een mening over te hebben.
F'noord fans, als ze lid zijn van de plaatselijke sjoelclub hoor je er niks over hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef Elan het volgende:
http://www.at5.nl/bureau-(...)handelen-twee-mannen
Lopen in je eigen stad
Jammer dat we niks beters hebben dan Castaignos en Vilhena.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is niks mis mee.twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 10-10-2013 om 12:01:49Opstelling Jong Oranje: Hahn; Brenet, Van der Hoorn, Denswil, Aké; Ebecilio, Maher, Vilhena; Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Is er ook geen Friese selectie?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.
Geen idee. Denk het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook geen Friese selectie?
Dat heb je allemaal 'van horen zeggen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat er nog steeds wat mensen zijn bij de oudere generatie Frieze die niks met Nederland te maken willen hebben. En ook tegen het Nederlands elftal zijn.
Vaag man. Zelfs in Zeeland is er een zeeuwse selectie. Je zou verwachten met die nationalistische inborst van de Friezen dat ze hier wel werk van zouden maken.quote:
Ja in het stadion.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal 'van horen zeggen'.
Minpunten idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat we niks beters hebben dan Castaignos en Vilhena.
twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:15:4714. Boëtius scoort bij zijn rentree, op aangeven van Promes. Heerlijke start voor #jongoranje in Georgië. reageer retweet
Hij heeft m'n topic gejat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kapi wat doe je vervelend tegen Rens
Is het nog live te volgen op een stream?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minpunten idd.twitter:OnsOranje twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:15:4714. Boëtius scoort bij zijn rentree, op aangeven van Promes. Heerlijke start voor #jongoranje in Georgië. reageer retweet
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.htmlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het nog live te volgen op een stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |