Dodo = Djokovic?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Zowel Dodo als Nadal hebben weer een pract prestatie afgeleverd![]()
Djokovic - Tsonga vanaf 10:30 uurquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
Ook weer typisch Tsonga
Volgens mij moet jij niet kijken Hulkje
Juistemm, helemaal mee eens. Zal wel een straight worden voor Djoko.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
Set Djoko. Mag ie weer Rafa gaan vegen in de finaleDaar is het allemaal voor te doen
Ik hoop dat Nadal hem wint. Van mij mogen ze trouwens best voor de rest van hun carričre om en om van elke winnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
Set Djoko. Mag ie weer Rafa gaan vegen in de finaleDaar is het allemaal voor te doen
Tsonga sloeg een bal waar Djokovic niet bij kon. Hij werd uit gegeven. Tsonga challengde en de bal bleek in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:51 schreef HulkHeld het volgende:
Ja kutzooi, mis ik net dat laatste punt. Waaarom Djoko boos?
Precies, snap niet dat Djokovic er zo boos om wordt. Hij moet toch ook zelf zien dat hij ernaast zit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
Umpire 2x gelijk.
Djoko laat ze beiden lopen.
Inderdaad.quote:
Wat is de blunder? Ik denk dat je je vergist.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Duidelijk tijd bij iig die laatste. Enorme blunder van de umpire.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Duidelijk tijd bij iig die laatste. Enorme blunder van de umpire.
Als dat gebeurd was ja. Maar dat gebeurde de tweede keer niet. Duidelijk zichtbaar in de replay, ook volgens de commentatoren. Gewoon een echte grote blunder aangezien je daar spelers het voordeel moet gevenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Djoko laat ze beide lopen. Daarna komt er 2x pas een call van de lijnrechter. Eigen schuld dus. Umpire 100% gelijk.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd was ja. Maar dat gebeurde de tweede keer niet. Duidelijk zichtbaar in de replay, ook volgens de commentatoren. Gewoon een echte grote blunder aangezien je daar spelers het voordeel moet geven
Die challenge van Tsonga de volgende game was trouwens ook te laat, mijn inziens, maar dat is minder belangrijk.
Djokovic liet zijn racket zakken en draaide zich weg en pas toen kwam de call.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd was ja. Maar dat gebeurde de tweede keer niet. Duidelijk zichtbaar in de replay, ook volgens de commentatoren. Gewoon een echte grote blunder aangezien je daar spelers het voordeel moet geven
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |