Wil je nou een stift of nietquote:
Ja hij doet het blijkbaar weer dus laat maarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Wil je nou een stift of niet. En hosselen doe ik op mijn leeftijd al lang niet meer.
Heel mijn hossel misluktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja hij doet het blijkbaar weer dus laat maar
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:50 schreef smegmanus het volgende:
Wil je voor mij een tekening maken van een oude gepensioneerde piraat die zijn alpaca uitlaat?
Ik weet het, ik ben best gemeen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik weet gewoon niet wat je er mee bedoeltAls je me een voorbeeld laat zien wil ik het best natekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:12 schreef Furdinand het volgende:
Teken een oude gepensioneerde alpaca die zijn dolfijn uitlaat.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben best gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:04 schreef knoffel het volgende:
Haha briljant topic dit. Teken voor mij een duikboot op het droge met Patrick zeester als kapitein!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:39 schreef 98010378 het volgende:
Helden Topic!
Ik wil graag een Clown zien.quote:
i still see your shadows in my room
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |