Nou het is zo'n lichtbruine kameel maar mijn vader heeft ook allerhande kleuren spuitbussen in de garage staan dus dat moet ook lukkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef pepper_961 het volgende:
Hij roept deal!!Hij wil alleen nog weten of het een witte kameel is. "Als het een witte kameel is hebben we een deal zegt ie" ( noouuwwww, ik wil niet verkocht worden!
![]()
)
Psst... Witte kameel kopen met trekhaak en imperiaal ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef pepper_961 het volgende:
Niks ervan! Ik zeg hem gewoon dat het een bruine is.
Ik zal hem wel even bellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef pepper_961 het volgende:
Niks ervan! Ik zeg hem gewoon dat het een bruine is.
Goudvisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Jongens, ik laat die grotere tekeningen even achterwege, mijn stift geeft het echt bijna op
Ik wil geen witte kameel met imperiaal en trekhaak hoor. Daarvoor moet je bij m'n man zijn en die heeft geen fok account.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Psst... Witte kameel kopen met trekhaak en imperiaal ?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heb alleen de opdekopstaan-post over 't hoofd gezien, sorry
Huh, ik zie het. Wat raar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:20 schreef banapples het volgende:
Ik wilde je tekening als UI gaan instellen maar het plaatje doet het niet meer. Heb je hem nog?
ONZ / Dearest tekent wat jij wil!
Als jij het zolang vol kan houden, waarom niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:33 schreef Dearest het volgende:
Wat vinden jullie trouwens, moet dit een reeks worden?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh, ik zie het. Wat raar.
[ afbeelding ]
Here ya go.
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Een pikachu :3 . Als je stift het weer doet , met een hartje eromheen en Dearest erin verwerkt.
Ja sorry maar ik weet gewoon niet wat je er mee bedoeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als jij het zolang vol kan houden, waarom niet?
Owja, verander dan wel de TT, want ik heb mijn simpele tekening nog niet ontvangen
Waar woon je! Dan kom ik snel een stift brengen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net toen ik weer vertrouwen kreeg in de stift...
[..]
[ afbeelding ]
Gebeurde er dit
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
Teken een training van de Nederlandse ploeg van het WK Sint-Juttemis vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |