Oke ik heb 3 keer op nieuw geprobeerd maar dit gaat 'm niet wordenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil er wel even iets tussen stoppen
Teken het FC Emmen logo
Omgquote:
Als je mijn UI tekent, ben ik nummer vier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha je bent godverdomme al de 3e die een tekening als UI neemtGeniaal
Maar ik kan geen bewegende tekeningen makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je mijn UI tekent, ben ik nummer vier.
Je kan toch wel 14 losse tekeningen maken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ik kan geen bewegende tekeningen maken
Teken een Turkse mama in de aldi.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oke ik heb 3 keer op nieuw geprobeerd maar dit gaat 'm niet wordenNieuwe suggestie graag.
linker zijaanzicht, vooraanzicht en rechterzijaanzicht oke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan toch wel 14 losse tekeningen maken?
Is het linker en rechtzijaanzicht niet hetzelfde?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
linker zijaanzicht, vooraanzicht en rechterzijaanzicht oke?
Is echt vertieft moeilijk, ik heb ook geen enkel wiskundig inzicht of hoe je dat ook noemt dus alleen de voorkant is geluktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is het linker en rechtzijaanzicht niet hetzelfde?
Als je schuinlinks en schuinrechts bedoelde, dan wel. Zal ik er zelf een gifje van maken.
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef Scootmobiel het volgende:
Tof topic dit!![]()
Kan je een scootmobiel voor me tekenen?
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je mijn UI tekent, ben ik nummer vier.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef pepper_961 het volgende:
Mijn man is heul blij met zn "rat op scooter" plaatje en zou heel graag ook nog een kameel uitgerust mèt imperiaal èn trekhaak willen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |