Nee.quote:
voor jou knul,schijn je nodig te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee.
Rockstar support kun je zo op google vinden.
En dat doe je bij alle games?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee.
Rockstar support kun je zo op google vinden.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
voor jou knul,schijn je nodig te hebben
[ afbeelding ]
OH HA HE HA egte goede sgoolololbroek jyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee alleequote:
trouwens, noem je moeder knul. Ik ben geheid 2x zo oud als jij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet te zien aan je postgedrag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens, noem je moeder knul. Ik ben geheid 2x zo oud als jij.
dan ben ik wel benieuwd hoe oud je bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee allee
[..]
30.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan ben ik wel benieuwd hoe oud je bent.
zit mobiel...(ben aan het werk.)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
30.
klik dan ook op me fobo ofzo..
bij de crew sta ik ook nog steeds als rang 1 en 0 minuten speel tijd,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
playtime op socialclub staat ineens op 0sy rockstar
had ik gister ook.. Vreemd, want in de ranking stond het wel goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij de crew sta ik ook nog steeds als rang 1 en 0 minuten speel tijd,
maar bij mn career staat er 21 h en rang 23
Ja dat ik een andere tijdsgeest heb die nog fatsoen kent.quote:
Dat je al bijna gaat huilen dat mensen gaan glitchen of cheatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat ik een andere tijdsgeest heb die nog fatsoen kent.
iemand vind het sneu dat men gebruik maakt van glitches en mogelijkheden snel geld te verdienen en report dit bij Rockstar. De rest vind dat dan weer sneu.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van dit basisschool ruzietje?
Singleplayer staat nu ook alles even op 0, kwartier terug nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
pffquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Als jij het inzicht niet hebt te begrijpen dat glitchen en cheaten not done is in een online game mag je diequote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat je al bijna gaat huilen dat mensen gaan glitchen of cheaten
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
iemand vind het sneu dat men gebruik maakt van glitches en mogelijkheden snel geld te verdienen en report dit bij Rockstar. De rest vind dat dan weer sneu.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij het inzicht niet hebt te begrijpen dat glitchen en cheaten not done is in een online game mag je dieop je spiegel plakken.
of over moeders begint stakkerig ventjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat je al bijna gaat huilen dat mensen gaan glitchen of cheaten
Mocht je de tampon er al in hebben gedaan, haal hem er dan even uit en ga even je vagina spoelen met water, volgens mij zit er nog zand in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij het inzicht niet hebt te begrijpen dat glitchen en cheaten not done is in een online game mag je dieop je spiegel plakken.
uhm okequote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:46 schreef YepssNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wilt zeggen dat je alles volgens de regels doet?
zorgen dat je altijd met 4 speeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
SURVIVAL!
Tips voor the industrial plant?
joh, volgens mij kan je in GTA online niet eens cheaten... En hoezo zou een job vaak achter elkaar doen glitchen zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gisteren gedaan, echt geniaal, maar ik kan geen goede schuilplek vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
SURVIVAL!
Tips voor the industrial plant?
Ik zit op het dak nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gisteren gedaan, echt geniaal, maar ik kan geen goede schuilplek vinden.
Mochten wij dezelfde map hebben, pas op voor de helikopters straks. Ik schuilde in de schuur, maar dan komen ze ook van twee kanten.quote:
en in die latere levels spawnen ze gewoon naast je zowat daar binnen, helemaal kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:50 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mochten wij dezelfde map hebben, pas op voor de helikopters straks. Ik schuilde in de schuur, maar dan komen ze ook van twee kanten.
Nee, dan doe jij een ander... maar die doe ik veel liever die jij doetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:50 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mochten wij dezelfde map hebben, pas op voor de helikopters straks. Ik schuilde in de schuur, maar dan komen ze ook van twee kanten.
Oeh wij kwamen niet verder dan lvl 7, toch een leuke 12000 binnen gehaald? En nieuwe wapens met wat ammo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en in die latere levels spawnen ze gewoon naast je zowat daar binnen, helemaal kut
dat is wel chill danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Oeh wij kwamen niet verder dan lvl 7, toch een leuke 12000 binnen gehaald? En nieuwe wapens met wat ammo.
Zaten wij bij elkaar? Volgens mij had ik die map. Goede schuilplekken waren lastig daar. Twee keer Wave 4.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gisteren gedaan, echt geniaal, maar ik kan geen goede schuilplek vinden.
Triest dat jij leeftijd zo ongelofelijk belangrijk vindtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee allee
[..]
Je mag ook schietwapens gebruiken he..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zaten wij bij elkaar? Volgens mij had ik die map. Goede schuilplekken waren lastig daar. Twee keer Wave 4.
Ahhh, zal proberen het niet te vergetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je mag ook schietwapens gebruiken he..
1 die advocaat vermoorden en de ander met een heli vast naar dat huisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:09 schreef tonic1 het volgende:
9k verdienen in 2 min en 30 seconden en het enige dat je hoeft te doen is 1 advocaat neer te schieten , en een stukje rijden.
pics???quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verliefd op mijn (GTA V) auto
Gewoon een ubermacht oraclequote:
hoe kwam je aan die heli ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 die advocaat vermoorden en de ander met een heli vast naar dat huisben je zo klaar. Zo deden wij het tenminste bij die 10k missie die ook zoiets voorstelde, weet niet of het bij die van jou ook zo kan. If so wel het proberen waard als het wat tijd scheelt
oh zie nu 2 min 30dan is dat vast niet nodig bij die missie
heli veldje dichtbijquote:
Oh shit man, wat een bak!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie is protectedbydurex? Gaat er mooi met mijn auto vandoor
Dan maar instellingen op alleen ik zetten
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh shit man, wat een bak!
Ik wist niet dat die van jouw was, dacht gewoon nav die missie van Trevor.
niet doodgaan ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je verliest nog steeds een hoop geld als je doodgaat
dan nog 2k per keer kwijt, al 150k door kwijt of meer zelfs nuquote:
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat alsnog geld af als je dood gaat.
precies 2k. misschien bij lage levels wat minder. Moet je ff bij je transaction log kijken op je mobiel, zie je het staan als je doodgegaan bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:31 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dus als je $0,- cash op zak hebt en je gaat dood, dan kost het nog steeds geld? Hoeveel dan ongeveer?
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Divje het volgende:
Ik kan die 'rekening' niet eens meer dokken na al m'n uitgavenheb nog maar iets van 2k
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als je niks meer hebt
Was gelul ik heb het getestquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Maar niemand hier weet iets van een garage waar je die dure auto's kan verpatsen? 't is geen LSC.. Of het was gewoon gelul
Hmm jammer.quote:
Gestolen goederenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm jammer.Volgens mij kan je ook gestolen goederen bij TP Industries verpatsen. Maar die heb ik niet kunnen vinden. Dat vertelde die Ron over de telefoon..
Ja, zo'n beetje alles wat je steelt lijkt me ?quote:
Ja maar wat valt er dan te stelen? Het enige wat je kan stelen is geld, wapens of auto'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje alles wat je steelt lijkt me ?Vertaal het even letterlijk vanuit dat gesprekje: 'stolen goods'
Dat is alles wat je steelt iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar wat valt er dan te stelen? Het enige wat je kan stelen is geld, wapens of auto's
Ttijdens alle filmpjes zegt je character helemaal niksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar wat moet ik naar Trevor brengen of doen na dit filmpje:
Ik krijg namelijk er niets voor terug op mijn map... of ik zit niet op te letten
Locationsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Divje het volgende:
Heb deze nog nooit ingame gezienniet in de SP en Online. Terwijl ik 'm wil tunen tot bazenbus..
[ afbeelding ]
staan meerdere vans schuintegenover simeons dealership bij de vapid garagequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Locations
Commonly seen driving around and parked in Los Santos.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, zou je zeggen.
Ik ben gisteren op jacht geweest naar de Rat-loader... maar nog niet kunnen vinden.
Die komt sporadisch voor in Sandy Shores of dat plaatsje erboven. Moet je volgens mij wel in een muscle-car rijden.. Maar heb 'm ook nog niet gevonden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Locations
Commonly seen driving around and parked in Los Santos.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, zou je zeggen.
Ik ben gisteren op jacht geweest naar de Rat-loader... maar nog niet kunnen vinden.
de pest is natuurlijk ook dat er meerdere busjes zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Die komt sporadisch voor in Sandy Shores of dat plaatsje erboven. Moet je volgens mij wel in een muscle-car rijden.. Maar heb 'm ook nog niet gevonden.
Zal voor dat busje toch beter uit m'n doppen kijken dan. Kan me niet herinneren 'm ook maar 1 keer tegen te zijn gekomen
Ja idd, en ik wil specifiek deze omdat die bijna alle tuning mogelijkheden heeftquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de pest is natuurlijk ook dat er meerdere busjes zijn.
Die RatLoader schijnt populair te zijn in heel Blain Country las ik.
Maar goed, gisteren alleen SP gezocht.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja idd, en ik wil specifiek deze omdat die bijna alle tuning mogelijkheden heeft
Mooi crew-busje van maken ofzo
Echt tof diequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die DuneLoader is ook tof, maar minder hotrod... en nog veeeeel zeldzamer
niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik was bezig met die 'survival' missie waarbij je gigantisch veel wapens kunt krijgen. Als ik echter stop met spelen en later weer online ga ben ik mijn wapens kwijt. Is dit te voorkomen?
Daarom moet je zelf praten dan beweegt zijn mond ook in de filmpjes mee. Hi-la-risch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ttijdens alle filmpjes zegt je character helemaal niks
ow, bizar... dan klopte de tekst niet die ik gelezen heb... of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt tof die
Duneloader? Heb ik érg vaak zien rijden in Sandy Shores.
Middenin zo'n rode cirkel gaan staan. Dan komen ze vanzelfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef over_hedge het volgende:
hoe kan je een gangwar starten? ik ben level 27
Ah dat zijn die rode cirkels! tnxs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Middenin zo'n rode cirkel gaan staan. Dan komen ze vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |