quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:03 schreef PicoMMP het volgende:
Avondje op stap met MRN89 en Divje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu naar bed
Had nog wel door gewildquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:19 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
[..]
Had nog wel door gewildmaar zat zo weer in de SP
![]()
[ afbeelding ] bovenop de kraan vlak voor pico en ik sprongenweet niet precies wat jij toen aan t doen was
Haha, zeker wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:27 schreef MRN89 het volgende:
[..]Haha opzoek naar mijn parachute
Maar 'morgen'vast weer een nieuwe dag
[ afbeelding ]
Ja ik word er totaal niet wijs van hoe dat hoopje mens in elkaar steektquote:
De winkels dachten van Vaas3 komt eraan gauw de winkels dichtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:18 schreef Vaas3 het volgende:
ligt het aan mij of heeft rockstar alle 24/7 shops gelijkt dichtgegooid?
kan geen enkele winkel naar binnen
nee ik bedoel ivm die unlimited money cheat die hierboven was gepostquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
De winkels dachten van Vaas3 komt eraan gauw de winkels dicht![]()
Money cheat doet het echt super goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:28 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
nee ik bedoel ivm die unlimited money cheat die hierboven was gepost![]()
ja oke, maar beter dan niksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:40 schreef Vaas3 het volgende:
dat duurt wel ff met gemiddeld 2k per keer
leuk dat het werkt,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:19 schreef YepssNL het volgende:
Dit is een nieuwe manier om snel geld te krijgen
En het werkt ook nog![]()
licht eraan hoe snel je bent met de knopjes op de manier zoals op dat filmpjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef kawa4 het volgende:
[..]
leuk dat het werkt,
maar heel de tijd dat laden enzo schiet toch ook niet echt op,
en er is geen hol aan.
en je moet er maar zin in hebben om dit continu te doen om wat geld binnen te harken,
1 lap racen, bij Down the drain duurt ook 1.30 en als je wint hebt je zeker meer als 5k.
en als je laatste word hebt je zelfs nog 1.2k
en het is leuker
Heb je haast om het spel straks zat te zijn ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:42 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ja oke, maar beter dan niks
als je snel 2 miljoen wil hebben voor een titan
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Iedereen die dat soort cheats/glitches gebruikt word straks in een qeue gedropped waar je alleen nog maar samenspeelt met cheaters/glitchers, en/of gebanned van psn. Heb zonet ook al een YT report gemaakt.
Nutteloze dingen?? Dit soort crap verneukt het hele spel en haar potentieel man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]!
Je wilt niet spelen met mensen onder de 25jr, je maakt reports aan voor de meest nutteloze dingen.
Je voelt je wel echt tof of niet?
- Kap eens met je getroll de hele tijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]!
Je wilt niet spelen met mensen onder de 25jr, je maakt reports aan voor de meest nutteloze dingen.
Je voelt je wel echt tof of niet?
Ben het nog alleen tegengekomen bij sommige jobs niet bij freeroam, maar zoduur is het toch niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:10 schreef exile79 het volgende:
Kan je ook armor vinden online ipv het te moeten kopen?
Dat zal, maar ik kán het nog niet kopen. Pas level 8 ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben het nog alleen tegengekomen bij sommige jobs niet bij freeroam, maar zoduur is het toch niet?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Iedereen die dat soort cheats/glitches gebruikt word straks in een qeue gedropped waar je alleen nog maar samenspeelt met cheaters/glitchers, en/of gebanned van psn. Heb zonet ook al een YT report gemaakt.
Nee.. ik cheat niet in online games fyi. Heb ik uberhaupt nooit gedaan. Ik heb mn ps3 nieteens aan atm trouwens. Maar ik ga zo wel weer even gta5 doen denk ik moet pas om 1 uur ergens anders zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:15 schreef YepssNL het volgende:
[..]ik weet zeker dat jij nu aan het doen bent van dat filmpje
Mensen ondekken cheats/glitches in GTA Online en zetten ze dan op Youtube en het is niet de fout van de mensen die het spelen maar van Rockstar Games zelfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee.. ik cheat niet in online games fyi. Heb ik uberhaupt nooit gedaan. Ik heb mn ps3 nieteens aan atm trouwens. Maar ik ga zo wel weer even gta5 doen denk ik moet pas om 1 uur ergens anders zijn.
Sommige hebben 2 kassa'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:18 schreef kensei het volgende:
Zijn er eigenlijk stores waar je meer dan 2k kan buit maken?
triesttttttquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:42 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ja oke, maar beter dan niks
als je snel 2 miljoen wil hebben voor een titan
Triest is het niet, titan is leuk om mee te vliegen en zeker met veel mensen erin met een parachutequote:
mijn hoogste bij een winkel was meen ik iets van 7000 ofzo,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:18 schreef kensei het volgende:
Zijn er eigenlijk stores waar je meer dan 2k kan buit maken?
Dit dus, dus moeten mensen het ontmoedigd worden door hogere straffen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:23 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Mensen ondekken cheats/glitches in GTA Online en zetten ze dan op Youtube en het is niet de fout van de mensen die het spelen maar van Rockstar Games zelf![]()
En veel zoek plezier met reporten op Youtube van cheats/glitches![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb zonet rockstar support een mail gestuurd inclusief link naar video en uitleg dat ze mensen moeten straffen omdat anders types als jullie toch blijven door gaan.
yup, 2-3x ofzo. niet zo moeilijk. MAar we doen 'm niet supersnel ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:26 schreef Janeiros het volgende:
Iemand Base Invaders al gespeeld? Leuke missie en levert 25.000 op!
Het is een foutje van Rockstar en niet de fout van de mensen die het spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb zonet rockstar support een mail gestuurd inclusief link naar video en uitleg dat ze mensen moeten straffen omdat anders types als jullie toch blijven door gaan.
jij bent echt zo'n kerel met een kut of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee het is de instelling van de mensen die enkel actief zijn om glitches te abusen, waarom zijn er anders ook mensen als mij die horen dat glitches bestaan maar ze niet gebruiken omdat ze 1: het voor zichzelf niet willen verneuken qua setup/gameplay, 2: het hele spel online voor anderen niet willen verneuken qua setup/gameplay.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Het is een foutje van Rockstar en niet de fout van de mensen die het spelen
Zeg dat in mn gezicht en je krijgt een kut op je voorhoofd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:27 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kerel met een kut of niet?
doe er snel een tampon inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zeg dat in mn gezicht en je krijgt een kut op je voorhoofd.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee het is de instelling van de mensen die enkel actief zijn om glitches te abusen, waarom zijn er anders ook mensen als mij die horen dat glitches bestaan maar ze niet gebruiken omdat ze 1: het voor zichzelf niet willen verneuken qua setup/gameplay, 2: het hele spel online voor anderen niet willen verneuken qua setup/gameplay.
Had geen zin om 'm aan te klikken omdat ik er vanuit ging dat het een kut auto wasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:29 schreef Janeiros het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam er na deze foto achter dat je een gratis auto kan krijgen via je telefoon
Trollin much ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb zonet rockstar support een mail gestuurd inclusief link naar video en uitleg dat ze mensen moeten straffen omdat anders types als jullie toch blijven doorgaan:)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef Furdinand het volgende:
Baajguardian, ga hello Kitty's island adventures spelen. Meer een spel voor jou.
OH HA HE HA zo een garpigen garp..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef Furdinand het volgende:
Baajguardian, ga hello Kitty's island adventures spelen. Meer een spel voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |