17 minuten te vroegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef ToT het volgende:
En dat alternatief is bij deze afgelopen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
Schijt, moet ik die vis weer een trap verkopen.
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
Dit is wel een heel weird, fucked up nummer.
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zo
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?quote:
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.
Ehhhh weet ik zo gauw even niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?
Ja dat is volgens dit nummer dus de ondergang van de wereld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ik
Show ideetje voor mijquote:
Zie je wel, daardoor wist ik het dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef ToT het volgende:
Oh wacht ja: Therion heeft er een versie van. Heb ik een tijdje geleden ook al eens laten horen!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou niemand naar jou luisteren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel, daardoor wist ik het dus
Maar nee, geen hond die toch naar mij gaat luisteren, ik heb een echt erg goede uitvoering van de Carmina hier liggen. Lijkt mij wel wat 30 sec origineel en vervolgens moderne uitvoering draaien
Kwam omdat ik dat ene fucked up nummer net gemute had!quote:
Omdat iedereen na 10 minuten Carmina variaties al weer liever series gaat kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou niemand naar jou luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop