oeh eens checken....quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Gehenna het volgende:
Hé en alweer een nieuwe Bardo Ponder druipt een heerlijke tsunami aan geluid mijn speakers uit
Dan moeten ze Goat maar weer terughalen naar Roadburn!quote:
Die EP van eerder dit jaar vind je vast ook wel tof, bestaat uit 2 lange covers: The Creater has a master plan & Maggot Brain (Funkadelic)quote:
Grappig de helft daarvan staat of heeft op roadburn gestaan en van roadburn zegt men nu dat ze een slechte line-up hebbenquote:
Las het ja, goeie keuzequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:53 schreef arucard het volgende:
http://burningworldrecord(...)e-at-roadburn-2013-2
Bedankt voor deze geweldige tipquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:53 schreef arucard het volgende:
http://burningworldrecord(...)e-at-roadburn-2013-2
oh die hebben hun sound behoorlijk omgegooid sinds de laatste keer dat ik checktequote:
Ik kon ze niet en was gister in de Melkweg en daar kwam dat steeds voorbij op zo'n monitor toen zat ik nog eens naar de agenda van de Melkweg te kijken net en stond er bij deze band iets met een quote van Josh Homme, ik dacht toch maar even luisterenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die hebben hun sound behoorlijk omgegooid sinds de laatste keer dat ik checkte
'Gravity X' is wel een briljant plaatje imhoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon ze niet en was gister in de Melkweg en daar kwam dat steeds voorbij op zo'n monitor toen zat ik nog eens naar de agenda van de Melkweg te kijken net en stond er bij deze band iets met een quote van Josh Homme, ik dacht toch maar even luisteren
Zal ik morgen eens luisteren!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
'Gravity X' is wel een briljant plaatje imho
Het is wel een lekker album maar wel een beetje veel van hetzelfde? Zit nu op de helft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
'Gravity X' is wel een briljant plaatje imho
ja klopt wel een beetje, maar dat is wel vaker zo met Stoner. Al wel weer een tijdje geleden dat ik 'm gehoord heb. Voor in de auto vond ik 'm wel erg fijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel een lekker album maar wel een beetje veel van hetzelfde? Zit nu op de helft.
Er staan nummers op met een wat langzamer en met een wat sneller tempo, die snellere vind ik wat lekkerderquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt wel een beetje, maar dat is wel vaker zo met Stoner. Al wel weer een tijdje geleden dat ik 'm gehoord heb. Voor in de auto vond ik 'm wel erg fijn
Misschien is Dozer's 'Throug the Eyes of Heathens' meer een plaatje voor je. Qua stijl vergelijkbaar, maar iets meer afwisselingen en vaak wat snellerquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staan nummers op met een wat langzamer en met een wat sneller tempo, die snellere vind ik wat lekkerder
Ik heb deze plaat hier liggen:quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Misschien is Dozer's 'Throug the Eyes of Heathens' meer een plaatje voor je. Qua stijl vergelijkbaar, maar iets meer afwisselingen en vaak wat sneller
Dat klinkt zwaar tofquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze plaat hier liggen:
Vooral dit nummer is lekker:
Ook wel lekker, maar dat is wat meer richting de hardrock a la Wolfmother/Black Sabbath met psychedelic invloeden.
quote:Vorige week begonnen met Kyuss te luisteren
Ik heb ze toen live gezien hier, was echt strak.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat klinkt zwaar tofmaar die vocalen
Die trek ik echt niet
quote:Op zondag 24 november 2013 15:16 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik zal wel spuit11 zijn maar sweet baby jesus on a cracker wat is Godhead - Sandrider een zieke, zieke plaat zeg
Ruiner
http://sandrider.bandcamp.com/track/ruiner
ja zit nu op de site...quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef thewallsareshifting het volgende:
DB's is een van de tofste tenten in Utrecht. Roadburn-achtige dingen qua line-up (laatst nog acid mothers temple daar gezien)
Ja heel erg makkelijk. Ligt buiten het centrum, hebben eigen parkeerplaatsen die gratis zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja zit nu op de site...
nog nooit van gehoord...en vanuit deventer prima te berijden?
ken je dr makkelijk parkeren?
Top! Die ga ik checken... AMTquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef trebremmit het volgende:
Had ik al gezegd dat de nieuwe Acid Mothers echt briljant is?
http://parallaxsoundsrecords.bandcamp.com/album/doobie-wonderland
Ohja wanneer was dat ook alweer daar wil ik ook erg graag heenquote:
Uit mijn hoofd 10 juni.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja wanneer was dat ook alweer daar wil ik ook erg graag heen
Een dag voor mijn verjaardag prima dag om naar melt banana te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |