Dat was een stuk minder dromerigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg half way station op een strand in drenthe
Dit nummer is ook niet zo dromerig.quote:
Flying Low.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik val erin! Zijn we bij het laatste nummer???
Bijna bij nummer 8quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Bijna bij het volgende nummer trouwens. 30 seconden nog ongeveer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Hey ik dacht dat dit harde metal was ofzo, maar dit is zwoele muziek
bijna bij #8quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ja ongeveer. Nèt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu Sparrow op staan, is dat waar we zijn?
Nog niet helemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu Sparrow op staan, is dat waar we zijn?
Niet echt hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Maar whut Dagoduck ken je Refused niet? Dan is het bijna een verplichting om die te gaan luisteren. Je was zo thuis in de Punk dacht ik?
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Old school Songs for the Deaf kan ook anders.
Ja serieus. Ik vond het typisch zo'n bandnaam voor een harde band...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat is niet veel nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet echt hoorDit is mijn digitale collectie:
[ link | afbeelding ]
Nee hoor dat was rated Rquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessie
Het begin was metalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het maar saai....
Was het begin leuker?
Hmm dat schiet niet echt op nee, al kan ik die duizenden keren luisteren. Lijkt me wel leuk om een bekend album te doen voor velen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessie
Het begin was iets langzamerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het maar saai....
Was het begin leuker?
Ik luister Mazzy ook vrij vaak in de trein idd, met een boek erbijquote:
omgquote:
Oh, ik was er niet bij toenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor dat was rated Rmaarja ik doe hierna toch niet meer mee op blockfluitrock van slappe augurk na
O dan kan het makkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor dat was rated Rmaarja ik doe hierna toch niet meer mee op blockfluitrock van slappe augurk na
Debut was death metalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
omg
Hoe zijn die oude albums van hun? in die tijd was het zeker hard??
Gaan we een knoop doorhakken dan?quote:
Nah, dan QotSA - QotSAquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gaan we een knoop doorhakken dan?
Songs for the Deaf?
Niks lekkerder dan als een mongool meedreunen op A Song for the Dead wetende dat je Fok!buddies het tegelijkertijd doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nah, dan QotSA - QotSANiet dat ik die beter vind maar SFTD kent iedereen al
Songs to Flame the Discontent of Fans.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Doe dan gewoon refused die kent dago nog niet
Vind ik ook hartstikke prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Doe dan gewoon refused die kent dago nog niet
Dan komt tricot weer in aanmerking.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Ik wil een album luisteren dat ik nog niet ken
De rest was allemaal zoals het vorige nummer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Hey lekker nummer dit. Misschien ga ik ooit toch nog het hele album luisteren
Exuma - Exuma danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Zullen we hierna een album van een half uur doen? Anders duurt het weer zo lang
Welterusten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ga nog even een stukje verder met brutal legend en dan slapen
weltrusten iedereen
Exuma is een toppertje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Exuma - Exuma dan
38.6 minuten.
Die hoor ik al zo vaak.quote:
Daar ben ik net mee begonnen. Dus dan zet ik hem op pauze.quote:
Ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Exuma - Exuma dan
38.6 minuten.
Haha, ik was natuurlijk niet serieus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik net mee begonnen. Dus dan zet ik hem op pauze.
Tijd om er verandering in te brengen dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord.
Graveyard - Lights Out, 35 min.
Heb je 'm al bijna uitgespeeld inmiddels?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
weltrusten iedereen
Truste!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
weltrusten iedereen
Exuma is sowieso een vereiste voor elke muziekliefhebber, om die een keer te horen.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Exuma is sowieso een vereiste voor elke muziekliefhebber, om die een keer te horen.
Ja ik wil het liefst wel iets hebben wat ik al heb, anders ben ik weer een half uur bezig met downloaden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Nou heb maakt me alle niks uit, kom maar op.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Mazzy Star is niet heel kut...maar ook niet heel goed....
Je bent net 3 nummers geleden binnengevallen, man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Mazzy Star is niet heel kut...maar ook niet heel goed....
Staat tricot - T H E erop? Anders Exuma als die obscuur genoeg is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
ik wil wel een obscure aanrader van Kerft doen. Maar dan moet het wel weer op Spotify staan.
Die Night EP is wel de moeite waardquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
We kunnen anders ook The Gerogerigegege - Yellow Trash Bazooka doen, 72 nummers en 12 minuten maar dat is verder niet echt de moeite waard.
Of Veel Plezier Met The Gerogerigegege dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die Night EP is wel de moeite waard
Jazekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Staat tricot - T H E erop? Anders Exuma als die obscuur genoeg is?
Ja ik wil zo graag Tricot aan andere mensen laten horen, maar ja het is Japans en dat schrikt een hoop mensen al af.quote:
Dat ik het zo snel niet kon vinden schrikt me meer af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik wil zo graag Tricot aan andere mensen laten horen, maar ja het is Japans en dat schrikt een hoop mensen al af.
Heeft verder niks van de Japanse gekheid ofzo, gewoon een goed album.
Die laatste hequote:
Exuma, The Obeah Man, an album by Exuma on Spotifyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Oke, wat doen we? Staat Exuma op Spotify?\
Staat het niet op spotify dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat ik het zo snel niet kon vinden schrikt me meer af.
O dan gaan we voor Exuma wat mij betreft.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Staat het niet op spotify dan?
Ik draai vooral die 'Art is over' plaat van hunquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Of Veel Plezier Met The Gerogerigegege dan.
Eerst nog even deze tussendoor:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O dan gaan we voor Exuma wat mij betreft.
quote:
Denk dat er voor Exuma meer animo is, je hebt nog de tijd want het album komt sowieso in mijn jaarlijst.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Norrage het volgende:
Ik wil Tricot proberen. ALs het kut is gaan we na nummer 1 naar een ander album
Alleen dit:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Staat het niet op spotify dan?
Deze moet je hebben: Exuma, The Obeah Man, an album by Exuma on Spotifyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen dit:
Reincarnation, an album by Exuma on Spotify
Album heet reincarnation. Weet niet of dat een echt album of een compilatiealbum. is.
Probeer おちゃんせんすぅす dan.quote:
Track-per-track-rating en dan gemiddelde.quote:
Jazeker, wordt Exuma dus?quote:
Goed idee.quote:
Kan altijd nog daarna voor de echte bikkels.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu als test het begin van Tricot en dat klinkt prima
Die heb ik niet op pc.quote:
YT hem snel. Exuma 1 is het.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Welke spelen we nou? Reincarnation is de enige die mag.
Ah, die werkt bij mij alleen als ik niet inlog op Spotify op de webplayer vreemd genoeg. In spotify zelf zie ik hem niet staan (of hij is niet beschikbaar).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze moet je hebben: Exuma, The Obeah Man, an album by Exuma on Spotify
Niet beschikbaar in Nederland, wellicht wel in Londen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, die werkt bij mij alleen als ik niet inlog op Spotify op de webplayer vreemd genoeg. In spotify zelf zie ik hem niet staan (of hij is niet beschikbaar).
Kwam.quote:
Kan, ik heb een Nederlands account.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet beschikbaar in Nederland, wellicht wel in Londen?
Die is ook tofquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
We hadden Sweet Smoke ook wel kunnen gaan luisteren
Ik kwam Just A Poke tegen in mn vaders platenkast.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
We hadden Sweet Smoke ook wel kunnen gaan luisteren
Die postte ik gister nog in het indie topic ^^quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kwam Just A Poke tegen in mn vaders platenkast.De ouwe hippie.
Doeidoeiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Gehenna het volgende:
Het was me weer een woest genoegen. Ik ga slapen, veel plezier nog
7.50quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Waar zitten jullie ongeveer want ik loop redelijk voor volgens mij
Niet heel erg indie lijkt me?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die postte ik gister nog in het indie topic ^^
Op het moment van 'invoeren' drukken 1:50.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Waar zitten jullie ongeveer want ik loop redelijk voor volgens mij
Daar hadden we het nog over gister, wat nou indie wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet heel erg indie lijkt me?
[..]
Op het moment van 'invoeren' drukken 1:50.
Ah, de discussie die al zo lang bestaat als de term zelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar hadden we het nog over gister, wat nou indie wasWe hadden het ook over QotSA...
Dambala is wel een anagram van Lambada.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is wel een van de minste nummers trouwens op het album.
Het is ook meer een SC....quote:
Dit is een van mijn 3 favorieten. De anderen zijn Seance in the Sixth Fret en You Don't Know What's Going On.quote:
Mooie is dat ondanks dat dit album volzit met gekte, dat Tony McKay/Exuma een zeer goede zanger is ook.quote:
Heb Exuma II wel ooit geluisterd, die heeft niet de magie van deze plaat maar is zeker niet slecht.quote:
Oh ik ben de enige dit nog niet kende?quote:
Ik heb een albumje erdoorheen gekregen dus ik ben tevreden, maakt mij niet veel uit verder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen ook een keer de rock opera Greendale van Neil Young luisteren
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik ben de enige dit nog niet kende?
O denk het niet hoor, is op RYM en onder veel muziekaddicts wel bekend, maar hier op Fok! amper volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik ben de enige dit nog niet kende?
Je wil niet weten voor wat je klaargestoomd wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
Dit album kakt wel steeds in. Dit gefluit is gewoon irritant, en saai.
Greendale duurt 78 minuten en is een verhaal over een stad in rock vorm, ik vind het zelf geweldig zo'n 10 minuten durend nummer met de hele tijd dezelfde akkoorden:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb een albumje erdoorheen gekregen dus ik ben tevreden, maakt mij niet veel uit verder.
Al vind ik wel dat Norrage het tricot album moet afluisteren een andere keer.
Ik ben helemaal geen fan meer van Neil Young eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen ook een keer de rock opera Greendale van Neil Young luisteren
Hmm dat kan ik zelf minder goed hebben, Boris - Flood is daar wel een uitzondering op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Greendale duurt 78 minuten en is een verhaal over een stad in rock vorm, ik vind het zelf geweldig zo'n 10 minuten durend nummer met de hele tijd dezelfde akkoorden:
Ik ben ook geen fan van Mazzy Star & Exuma.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan meer van Neil Young eigenlijk.
Weet je wat een seance is? Dit is een Caribbische versie ervan.quote:
Nu ik het net heb opgezocht weet ik het.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weet je wat een seance is? Dit is een Caribbische versie ervan.
Yep.quote:
Rustig maar..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nog een minuutje, een van de meest knettergekke minuten in de muziekhistorie.
Hierna ga ik geesten oproepen met uienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zullen we hierna de EP ''5 songs and a cover'' van Foo Fighters doen, duurt maar 23 minuten.
Op welke minuut gebeurt dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nog een minuutje, een van de meest knettergekke minuten in de muziekhistorie.
Zit nog een mooie boodschap in ook.
Tja toch een van mijn 17 5-sterren albums.quote:
Is nog niet echt opgeschoten in 43 jaar dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
En meteen mijn favoriete nummer, dit zou toch zo wereldberoemd kunnen worden. Dit zie ik ze wel coveren bij The Voice hoor.
Hebben we al gehad. Met dat geschreeuw.quote:
Je begrijpt wat ik bedoel haha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is nog niet echt opgeschoten in 43 jaar dan.
Ach dachten we zo allemaal niet bij de eerste keer Loveless of In The Aeroplane over the Sea?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
Er zijn echt supervette dingen, waarvan ik denk, dat ga ik vaker luisteren> Maar ook dingen die ik never nooit meer weer luisteren
Jezus, temper je fanboyism een beetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach dachten we zo allemaal niet bij de eerste keer Loveless of In The Aeroplane over the Sea?
Ik heb 1 scrobble van MBV...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach dachten we zo allemaal niet bij de eerste keer Loveless of In The Aeroplane over the Sea?
Nope ik ben net bij the number of beastsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Heb je 'm al bijna uitgespeeld inmiddels?
Young godquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan meer van Neil Young eigenlijk.
MBV vind ik nog steeds uberkut.quote:
Heb zaterdag een collega ook maar Only Shallow en When You Sleep laten horen want die dacht ook dat het screamo/emo was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was toch omdat je dacht dat het op Bullet For My Valentine leek? Was jij dat?
Dat zou best kunnen, dacht altijd dat het een emo band was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was toch omdat je dacht dat het op Bullet For My Valentine leek? Was jij dat?
5 minuten.quote:
Michael Gira.quote:
Tja ik vind het een van de beste albums ooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Kerft wel klaar is gekomen.
Mwhaha.
Of More Is Than Isn't, an album by RJD2 on Spotify, al duurt dat album misschien te lang.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Okee, hierna:
http://www.youtube.com/pl(...)EC91&feature=mh_lolz
Ja wel pas 1 keer, maar beviel me goed. Was toevallig ook een van de dingen waar ik aan dacht om te behandelen hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
Heb je Giles Corey nog geluisterd Kerft? Dat staat gewoon als similar artists bij Exuma![]()
![]()
Late! duurt 30 minuten, dan is het wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of More Is Than Isn't, an album by RJD2 on Spotify, al duurt dat album misschien te lang.
Morgen dan maar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds wel tricot of Refused gaan luisteren en de dag duurt niet lang meer. First world problems.
Dat is wel de enige obscure met 5 sterren die ik heb. En alsnog dik 1000 votes op RYM. Minste votes heeft Bill Withers in Carnegie Hall met 236.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Ik hou het voor gezien vanavond. Nog even mijn eigen muziek luisteren. Leuke ontdekking dat ExumaIk ga die obscure 5 sterren meuk van jou eens checken Kerft
Oh, Exuma is het enige album uit je 5 sterren dat ik niet kenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Ik hou het voor gezien vanavond. Nog even mijn eigen muziek luisteren. Leuke ontdekking dat ExumaIk ga die obscure 5 sterren meuk van jou eens checken Kerft
Ja ik geef niet zo snel 5 sterren. Maar weet nog wel een paar geweldige obscure albums hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh, Exuma is het enige album uit je 5 sterren dat ik niet ken
http://rateyourmusic.com/~Kerftministerquote:
Ik heb ook maar 10 5 sterren albums ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik geef niet zo snel 5 sterren. Maar weet nog wel een paar geweldige obscure albums hoor.
Bluedawn - Bluedawn bijvoorbeeld, mijn favoriete Dream-Pop album, uit Korea.Die wil ik sowieso volgend jaar meenemen vanuit Seoul.
Ik heb trouwens maar weer Tricot aangezet, krijg er geen genoeg van.
Gast, 1 ster voor Epos van Darkestrah. DOEI.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/~Kerftminister
Wel pas sinds maart bezig met raten, dus ontbreekt nog een hoop. Moet nog heel veel Hip-Hop opnieuw luisteren en raten. Ga deze week beginnen met Clipse discografie.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gast, 1 ster voor Epos van Darkestrah. DOEI.
Haha ik wel maar 1 per artiest volgens mij, op Hendrix na. Mja bij mij is alles vanaf 4 sterren zeker de moeite waard om te proberen, vind ik dan. Kan natuurlijk je genre niet zijn. Eerder op de avond een ballad-album 4 sterren gegeven, mja als je niet van de filmballads bent houdt dat al gauw op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 10 5 sterren albums ofzo.Waarvan 6x Bruce geloof ik.
Tja hysterisch geschreeuw is niet mijn favoriete muziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
4 sterren is bij mij bovengemiddeld goed. 3.5 ster zet ik het eigenlijk al nooit op. 4.5 ster heb ik nu al als criterium dat het in mijn top 100 albums staatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha ik wel maar 1 per artiest volgens mij, op Hendrix na. Mja bij mij is alles vanaf 4 sterren zeker de moeite waard om te proberen, vind ik dan. Kan natuurlijk je genre niet zijn. Eerder op de avond een ballad-album 4 sterren gegeven, mja als je niet van de filmballads bent houdt dat al gauw op.
Darkestrah, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja zoiets eigenlijk, lager dan 3.5 sterren vind ik het niet boeiend of slecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
4 sterren is bij mij bovengemiddeld goed. 3.5 ster zet ik het eigenlijk al nooit goed. 4.5 ster heb ik nu al als criterium dat het in mijn top 100 albums staaten 5 sterren is mijn top 15 ongeveer
Heb het ook alleen maar geluisterd omdat ik iets uit Kirgizie wilde, de username wilde snappen en kijken wat Black Metal eigenlijk is, was erg verhelderend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Darkestrah, nog nooit van gehoord.
Net kwam je nog klaar op hysterisch geschreeuw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja hysterisch geschreeuw is niet mijn favoriete muziek.
Dat duurde 5 seconden en had een reden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Net kwam je nog klaar op hysterisch geschreeuw.
Maar wat is jouw Rym dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Net kwam je nog klaar op hysterisch geschreeuw.
Kerftminister Album _koenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/~_koen
Ik geef toe dat ik Madvillain nog eens moet luisteren, maar Big K.R.I.T. vond ik gewoonweg niet goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kerftminister Album _koen
5.00 stars Madvillain - Madvillainy 3.00 stars
4.50 stars Big K.R.I.T. - ReturnOf4Eva 2.50 stars
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Madvillain nog eens moet luisteren, maar Big K.R.I.T. vond ik gewoonweg niet goed.
Whatever floats your boat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Big K.R.I.T. is DE man, beste rapper op het moment, dat zeg ik zomaar. Niks Kendrick Lamar.
Ja qua Hip-Hop ben ik wat elitair en kan ik me erg slecht inleven in anderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Whatever floats your boat. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |