Dat was een stuk minder dromerigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg half way station op een strand in drenthe
Dit nummer is ook niet zo dromerig.quote:
Flying Low.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik val erin! Zijn we bij het laatste nummer???
Bijna bij nummer 8quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Bijna bij het volgende nummer trouwens. 30 seconden nog ongeveer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Hey ik dacht dat dit harde metal was ofzo, maar dit is zwoele muziek
bijna bij #8quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ja ongeveer. Nèt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu Sparrow op staan, is dat waar we zijn?
Nog niet helemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu Sparrow op staan, is dat waar we zijn?
Niet echt hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Maar whut Dagoduck ken je Refused niet? Dan is het bijna een verplichting om die te gaan luisteren. Je was zo thuis in de Punk dacht ik?
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
Old school Songs for the Deaf kan ook anders.
Ja serieus. Ik vond het typisch zo'n bandnaam voor een harde band...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat is niet veel nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet echt hoorDit is mijn digitale collectie:
[ link | afbeelding ]
Nee hoor dat was rated Rquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessie
Het begin was metalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het maar saai....
Was het begin leuker?
Hmm dat schiet niet echt op nee, al kan ik die duizenden keren luisteren. Lijkt me wel leuk om een bekend album te doen voor velen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar die is al geweest na het nieuwe album in een luistersessie
Het begin was iets langzamerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het maar saai....
Was het begin leuker?
Ik luister Mazzy ook vrij vaak in de trein idd, met een boek erbijquote:
omgquote:
Oh, ik was er niet bij toenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor dat was rated Rmaarja ik doe hierna toch niet meer mee op blockfluitrock van slappe augurk na
O dan kan het makkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor dat was rated Rmaarja ik doe hierna toch niet meer mee op blockfluitrock van slappe augurk na
Debut was death metalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
omg
Hoe zijn die oude albums van hun? in die tijd was het zeker hard??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |