die kan je zeker tunenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die grote variant toch? Ziet er wreed uit, maar heeft weinig power manKan je die ook tunen?
Lekker overal overheen crossenquote:
ligt aan de keuze bij de tweede heistquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Je moet toch voor een missie naar dat fort toe? Had ik tenminste wel.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ligt aan de keuze bij de tweede heist
ik wel, proberen om een straaljager te jatten. nog best lastigquote:
Yep... om wat mee te nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Je moet toch voor een missie naar dat fort toe? Had ik tenminste wel.
Gewoon niet doen. Daar is al genoeg bagger.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit verhaal met gefingeerde namen in KLB posten
Hahaha, dat eerste stukje.. dat ie die agent wegsleeptquote:
hoop dingen had ik al gezien, maar er zaten wel wat nieuwe tussenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:45 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahaha, dat eerste stukje.. dat ie die agent wegsleepten racen voor een stoplicht
Jaa klopt.. dat heb ik dus gemist, ga hem nog wel een keer overnieuw spelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hoop dingen had ik al gezien, maar er zaten wel wat nieuwe tussen
ook bijvoorbeeld in het begin van de game, als Franklin Jimmy's auto moet ophalen, en Michael op de achterbank ligt. Dat ie je onder schot houdt. Als je op B drukt (of waarschijnlijk rondje op PS3) om naar cinematic-view te switchen, gaat de camera naar een reversed-hood-cam.
Je kijkt dan dus de auto in. Michael die het pistool tegen Franklin's hoofd houdt, en Franklin die af en toe angstig in de binnenspiegel naar Michael kijkt. Heerlijk, dat soort details. En dat terwijl een groot deel van de spelers (op dat moment) niet eens die cinematic-view gebruiken en dat hele detail dus gaan missen... geweldig oog voor detail bij R*
Ik zou zeggen eerst heel weinig... want nieuwe console.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:03 schreef Differ het volgende:
[..]
Jaa klopt.. dat heb ik dus gemist, ga hem nog wel een keer overnieuw spelen![]()
Ben ook benieuwd naar de nieuwe GTA (GTA 6 ??) als die er komt en dan op die nieuwe consoles.. Wat gaan we dan wel niet meemaken allemaal
hoezo mindere GTA4 ??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen eerst heel weinig... want nieuwe console.
De stijgende lijn van GTA3, VC en SA werd ook onderbroken door het toch wat mindere GTA4. Nu is GTA5 helemaal geweldig. Nieuwe console, eerste weer matig, daarna weer geweldig.
Maar ja, GTA5 gaat misschien ook nog wel naar de nieuwe generatie consoles. Dus doen ze daar al ervaring op. Dat helpt dan misschien wel weer.
Wel tof, want opzich zorgen dit soort details natuurlijk voor "mindere" graphics... rekenkracht kan je maar 1x gebruiken. Maar ik denk dat ze hier in GTA5 toch wel de bijna perfecte compromis gevonden hebben tussen scherm-vulling/gameplay/sfeer/graphics
Voor mij persoonlijk wel in ieder geval.
Ik vond 4 echt minder dan San Andreas. En ja, spel ervaring telt voor mij meer dan graphics.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoezo mindere GTA4 ??
spel ervaring was mischien wat minder, maar om GTA4 nou "slechter"te vinden![]()
ik heb er wel vertrouwen in dat GTA6 wel weer helemaal de shit word over een jaartje of 5
wist je dat als je lang een burnout maakt, je banden klappenquote:
Ja, die wist ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:16 schreef spenky het volgende:
[..]
wist je dat als je lang een burnout maakt, je banden klappen
Het blijft net een game hè, heel gek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die wist ik.
En dat je een benzinespoor kan aansteken met de vlammen uit je uitlaat. En als je dat op die manier doet, krijg je geen sterren.
Wat dan echter wel krom is... ik had een auto waar geen vlammen uit de uitlaat kwamen. Dus ik dacht, ik rook ff de banden op. Banden klappen, velgen op de grond, overal vonken... die ontsteken de benzine echter niet
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het blijft net een game hè, heel gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Ik vond deel 4 qua verhaal na Vice City (in mijn ogen nog steeds de beste gta buiten V om) het leukst. Als een arme oost Europeaan naar Amerika gaan om het daar te gaan maken maar totaal niet verwachten dat het zo moeilijk was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vond 4 echt minder dan San Andreas. En ja, spel ervaring telt voor mij meer dan graphics.
4 zag er bijzonder goed uit, maar het kon me niet boeien. Het verhaal niet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef Cryothic het volgende:
even een vraagje voor de mensen die voorbij die missie van Madrazo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef Timmos het volgende:
[..]Hm, dan moet ik daar maar snel voorbij dan... Maak nu behoorlijk winst met m'n aandelen... als ze opeens inkakken ben ik de sjaak als ik niet bij m'n characters kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Hoeveel dollar winst?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:36 schreef Cryothic het volgende:
en pisswasser naar 53 dollar (dat is dan al bijna 40 dollar winst per aandeel)
Pisswasser, gekocht voor 14$ per aandeel, staat nu op bijna 54$ per aandeel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel dollar winst?
Ik zit nog steeds te wachten totdat CluckinBell naar de 8 dollar stijgt (is al wel in de 5 beland), heb er ruim 60 miljoen inzitten met alle drie.
Heb trouwens ook een paar aandelen Pisswasser en die is ook flink gestegen, waarschijnlijk ga ik daar eens een paar miljoen op inzetten voor de lange termijn.
Da's nog geen 2 ton met M, dacht dat je toch minstens 1 miljoen x3 erin had gestopt. Die aandelen op BAWSAQ zijn trouwens wel erg duur, volgens mij was Hawk&Little het goedkoopst dat ik van de week zag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Pisswasser, gekocht voor 14$ per aandeel, staat nu op bijna 54$ per aandeel.
En M, F en T hebben respectievelijk 12.000, 4.500 en 5.500 aandelen ongeveer
Hawk&Little stonds 2 weken terug op minder dan 1 dollar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's nog geen 2 ton met M, dacht dat je toch minstens 1 miljoen x3 erin had gestopt. Die aandelen op BAWSAQ zijn trouwens wel erg duur, volgens mij was Hawk&Little het goedkoopst dat ik van de week zag.
Het heeft een high van 140 en staat nu op bijna 54... maar het zijn aandelen, dus garanderen kan niemand.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Pisswasser een gegarandeerd succes?
Denk dat ik daar dan met Franklin al mijn geld op ga zetten. Heb eigenlijk alles al met Franklin behalve de golfbaan.
Sommige aandelen worden beinvloed door het verhaal/missies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het waar dat je de waarde van de aandelen zelf kunt beïnvloeden?
Maar in iedere game zijn de aandelen gevarieerd begrijp ik? Heb de main story volledig uit dus veranderen de koersen dan nog flink in een game?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het heeft een high van 140 en staat nu op bijna 54... maar het zijn aandelen, dus garanderen kan niemand.
Kan morgen stijgen naar 60 of hoger... kan ook opeens helemaal instorten.
[..]
Sommige aandelen worden beinvloed door het verhaal/missies.
Maar het is niet zo dat (zoals in het begin geroepen werd) aandelen van vliegmaatschappij X meer waard worden als je vliegtuigen van maatschappij Y uit de lucht schiet.
Nou, de missie bij LifeInvader heeft de LifeInvader aandelen beinvloed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar in iedere game zijn de aandelen gevarieerd begrijp ik? Heb de main story volledig uit dus veranderen de koersen dan nog flink in een game?
Ik snap er de ballen niet van. vanavond maar eens een tutorial opzoeken denk ik.
Ja. Kijk maar naar World Online.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het waar dat je de waarde van de aandelen zelf kunt beïnvloeden?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar naar World Online.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/World_Online
Wel briljant als je in één dag 1 miljard bij kan schrijven op je rekening. Sowieso eeuwige kudo's voor die actie, wat men ook zegt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar naar World Online.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/World_Online
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij is de bug waarbij auto's verdwijnen uit garages opgelost
[ afbeelding ]
Heb ik idd ook al een keer gehad!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Kearl, hoever ben jij?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar vind je deze vent dan?quote:
Net overnieuw begonnenquote:
Dat was echt het eerste wat ik deed toen Franklin een beetje geld had, dat groene ding was zo lelijk. Kappen en tassen eraf en in midnight blue gespoten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik wist niet dat je motors ook kunt tunen
Hangt er vanaf welke het zijn, voor die epsilon missies moet je bijv. eerst hun website bezoeken en een vragenlijstje invullen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:51 schreef AF_ het volgende:
ik mis nog een aantal S&F missies. ik zie via socialclub ook welke, maar hoe kom ik er nu bij?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef budvar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke het zijn, voor die epsilon missies moet je bijv. eerst hun website bezoeken en een vragenlijstje invullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef AF_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef budvar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Geen probleem.quote:
Inddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef Koopsie het volgende:
Vast wel een keer gepost, maar sommige dingen had ik echt niet door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Damn wat ziet dat er briljant uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef Koopsie het volgende:
Vast wel een keer gepost, maar sommige dingen had ik echt niet door
Klopt, dan verschijnt er een wietblad logo maar ik heb het ook nog niet gezien. Als het goed is komt 1x per maand(ingame tijd).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het nu met die weed-farm zitBen er al 2 keer geweest maar er was niks haha. Er schijnt een random event te zjin, waar je een ton ofzo kunt verdienen?
Je kan gelijk supermarkten overvallen hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik snel geld verdiend. Ik kan nog geen supermarkt of bank overvallen.
Wanneer kan ik wel een supermarkt of winkel overvallen?
Chillquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef J03llV het volgende:
Hier een linkje voor degenen : http://www.rockstargames.com/newswire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waddup waddup homies
I`m stuck on tha GTA ya dig
help a nigger outSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef budvar het volgende:
[..]nah ik heb geen gele dingetje daar om de missie te triggerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Hmm vaag, ook niet voor zijn huis op straat? En kan je ook niet eerst D doen of heb je die al gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah ik heb geen gele dingetje daar om de missie te triggeren
Wat moet je met dat geld dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dus een nieuwe game begonnen en ga het nu allemaal perfect doen, perfecte heist crew members kiezen, eerst die chauffeur van 5% vinden in het noordoosten, niet vergeten de gevallen geld zak op te pikken bij de eerste heist enz enz. Als het goed is eindig je zo met 2000m per persoon aan t eind![]()
http://slumz.boxden.com/f(...)h-character-1983076/
Golfclub kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet je met dat geld dan?
Niks, maar het kan, dus waarom nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je met 2 miljard per personage.
Ik zag het, haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ah man, zat net lekker in een survival online, valt de verbinding weg. Driall, nice gespeeld
Trevor wordt bij mij altijd dronken wakkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
Kan je eigenlijk meedoen aan die reality show(s)? Toen ik naar Trevor schakelde werd ie wakker op een eiland en had ie (weer) gewonnen bij zo'n deathmatch. Lijkt me wel tof om te doen..
Haha, baal er wel van dat ik me tessaap heb genoemd (is me psn naam), had me beter gewoon pizzapuntje kunnen noemen in gtaquote:
Nja, neem aan dat je al wat langer je PSN hebt ofniet? Ik in ieder geval een stuk langer voordat op ik FOK! ging. Je zal wel Tessa hetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, baal er wel van dat ik me tessaap heb genoemd (is me psn naam), had me beter gewoon pizzapuntje kunnen noemen in gta
Haha ja klopt ;p Maar dan zouden mensen als ze fok erachter zien staan meteen weten dat ik het was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, neem aan dat je al wat langer je PSN hebt ofniet? Ik in ieder geval een stuk langer voordat op ik FOK! ging. Je zal wel Tessa heten
Het is de bedoeling dat je voertuigen opblaast. 150 per voertuig krijg je danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:24 schreef Meike26 het volgende:
In het vorige topic is het ook al gevraagd zonder duidelijk antwoord: Wat is nu precies de bedoeling met die scrapyard ?
Ik heb het geld van de 1e missie niet opgepakt, en heb de 5% chauffeur pas voor de allerlaatste heist opgezocht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dus een nieuwe game begonnen en ga het nu allemaal perfect doen, perfecte heist crew members kiezen, eerst die chauffeur van 5% vinden in het noordoosten, niet vergeten de gevallen geld zak op te pikken bij de eerste heist enz enz. Als het goed is eindig je zo met 2000m per persoon aan t eind![]()
http://slumz.boxden.com/f(...)h-character-1983076/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |