Wekelijks een uur. i.p.v. DWDD.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Volgende zomer dagelijkse uitzendingen aub
Juist daarom moet hij blijven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Eh? Hij is niet eens grappig, alleen maar storend.
kan hij schrijven en spellen dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HarryBeenham het volgende:
Wat Roy momenteel ook allemaal op z'n publieke profiel post.. https://www.facebook.com/roy.arendsen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HarryBeenham het volgende:
Wat Roy momenteel ook allemaal op z'n publieke profiel post.. https://www.facebook.com/roy.arendsen
Leuk hij heeft ook alles en plein public staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HarryBeenham het volgende:
6 minuten geleden via mobielquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef themole het volgende:
[..]
Leuk hij heeft ook alles en plein public staan.
"En het messen trekken en gooien van bierflesje zie je niet he;) tsss "quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HarryBeenham het volgende:
quote:En het messen trekken en gooien van bierflesje zie je niet he;) tsss
quote:Tyfusbitch marjon me kinderen bekogelen met bierflesjes kut tyfus kut stinkbitch!!!
quote:En wat laten ze niet zien datber om.het hoekje gewoon nog.flesjes staan die ik er had neergezet!!! Dombo powned ass
Wat ergquote:
Ingesteld in het Engels, dus dat kloptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"see translations". Zelfs facebook ziet het het geen NL is
ik zie dat zijn vrouw ook weer genoeg geld heeft verdiend bij het Kruidvat voor een nieuwe tattoo... zij werkt namelijk wel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HarryBeenham het volgende:
Ouders hebben als Roy of Martijn vind ik ook wel zielig voor die kinderen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Zielig voor die kinderen. Dit blijft je toch je leven wel bij denk ik, zo'n "vakantie".
Verschrikkelijk dat die mongool kinderen heeft. Net als die negerin die niks kan niks wil en altijd moe is. Waarom nemen ze in godsnaam kinderen, fucking zielig gewoon.quote:
Niet iedereen met een kleurtje is een neger of negerin. Rasha zal wel roots hebben in Sri Lanka of die regio.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat die mongool kinderen heeft. Net als die negerin die niks kan niks wil en altijd moe is. Waarom nemen ze in godsnaam kinderen, fucking zielig gewoon.
heeft volgens mij de hele serie ook nog niks gezegdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap die vrouw van Roy ook niet. Het arme meisje poept kinderen uit bij de vleet en werkt daarnaast dus nog ook. Heeft m.i. weinig te vertellen thuis.
standje 69 nog wel, had ze maar geslikt....quote:
Niet iedereen kan aan het uiterlijk van een neger zien uit welk land ze vandaan komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet iedereen met een kleurtje is een neger of negerin. Rasha zal wel roots hebben in Sri Lanka of die regio.
negeriaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Niet iedereen kan aan het uiterlijk van een neger zien uit welk land ze vandaan komen
Als je dat niet ziet....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Niet iedereen kan aan het uiterlijk van een neger zien uit welk land ze vandaan komen
Een neger komt uit Afrika. Je ziet toch of iemand een Afrikaan is van origine of niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Aan de vorm van de neus ofzo? Ik zie ook nooit verschil tussen turken en marokkanen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een neger komt uit Afrika. Je ziet toch of iemand een Afrikaan is van origine of niet?
In dit geval de huidskleur en de lippen bijv. En de naam verklapt ook iets. Prem is toch ook geen neger.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Aan de vorm van de neus ofzo? Ik zie ook nooit verschil tussen turken en marokkanen.
Waarom upload je eigenlijk op youtube? Wat is er mis met uitzendinggemist?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
Daar is-ie weer, met subs.
Nu naar bed, dus caps zal iemand anders moeten maken.
Eh..hallo Roy?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Dikke Sri Lankaanse kuthoer dat ze is!
Martijn scheurt die aupair natuurlijk regelmatig uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie zou Racha tussen dr hangende vetkwabben raken?
Ze is lui als wat en wil niet eens voor haar eigen kinderen zorgen.
Zich wel lekker zwanger laten neuken door die streber Martijn, maar daarna niets meer willen doen.
Dikke villa die ze kunnen verkopen en als ze zelf voor kinderen zorgt kan de au pair ook weg.
Dikke Sri Lankaanse kuthoer dat ze is!
En toch is Roy mijn favoriete figuur, wat een baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap die vrouw van Roy ook niet. Het arme meisje poept kinderen uit bij de vleet en werkt daarnaast dus nog ook. Heeft m.i. weinig te vertellen thuis.
Betere subsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom upload je eigenlijk op youtube? Wat is er mis met uitzendinggemist?
ik vind dat bepaalde mensen zich toch aardig hebben verbeterd tegenover aflevering 1 op Roy na wat een verschrikkelijke kneus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Ik ga lachen als al die gasten van dit programma intussen brave burgers zijn geworden die nu daags in Callcenters o.i.d. werken en een 38 uren baan hebben en heel anders zijn geworden dan op tv werd getoond.
Heeft het programma toch nog zin gehad...
Ik zou mezelf eens laten onderzoeken als ik jou was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Aan de vorm van de neus ofzo? Ik zie ook nooit verschil tussen turken en marokkanen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij deze foto dacht ik heel even dat Roy iets uit z'n broek had hangen...
Roy niet neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Dit programma is veels te kort, ik heb niet het gevoel dat ze er iets van geleerd hebben
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn superquote:
IK GA STUKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hetzelfde als van alles een cap maken, En dan postenquote:
Zeik niet zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:57 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als van alles een cap maken, En dan posten
Ik had het overigens ook alleen over die rol, Ik zal na een jaar wel weer een adoratie topic maken.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:26 schreef Ondervind het volgende:
[..]
houd jij even je fokking muil dicht!
Bitch...
Donder eens opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:36 schreef Ondervind het volgende:
[..]
oh nu word gebanned? NEE IK HEB ER ZELF OM GEVRAAGT!!!
Wat is roy toch een held.
Godverquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de vraag is of het morgen komt, Nog nergens gechecked maar hoop niet op dat kansloo gevoetbal.quote:
De vraag is niet of het morgen komt, er is namelijk geen voetbal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef Ondervind het volgende:
[..]
de vraag is of het morgen komt, Nog nergens gechecked maar hoop niet op dat kansloo gevoetbal.
Dat was dus de vraag Geniusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is niet of het morgen komt, er is namelijk geen voetbal.
Stel de vraag dan gewoon direct ipv per se je mening over voetbal te moeten ventileren.quote:
Dat maak ik zelf uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stel de vraag dan gewoon direct ipv per se je mening over voetbal te moeten ventileren.
Ambr0 moet gewoon weer even zeiken en zuur doen, moet je je niet zo heel veel (lees: niks) van aantrekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf uitof gaan we power drunk zomaar even iemand bannen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
oon weer even zeiken en zuur doen, moet je je niet zo heel veel
Ben jij het Roy?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu roy er uit is hoef ik het niet meer te zien, vond het onterecht dat hij zo werd geisoleerd door de groep ipv dat hun met een positieve toon naar hem toe komen gingen ze juist terwijl ze wisten dat roy iemand was die er moeite mee had om tot 10 te tellen iedere keer lopen fitten.
Duim omhoog voor roy dus, herken mezelf wel wat in hem, op dat domme hoedje na dan.
De rest van dat zootje zijn echt simpelen en kleine kinderen verder, herkende het gedrag van dat wijf wat tegen roy tekeer ging van hoe de mensen op het internaat waren, en die waren toen 15 oid. Zij dus ook in dr bovenkamer
Kijk ff in mn fobo, ik ben Bg.quote:
Dus Roy is oke en de rest is kansloos?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu roy er uit is hoef ik het niet meer te zien, vond het onterecht dat hij zo werd geisoleerd door de groep ipv dat hun met een positieve toon naar hem toe komen gingen ze juist terwijl ze wisten dat roy iemand was die er moeite mee had om tot 10 te tellen iedere keer lopen fitten.
Duim omhoog voor roy dus, herken mezelf wel wat in hem, op dat domme hoedje na dan.
De rest van dat zootje zijn echt simpelen en kleine kinderen verder, herkende het gedrag van dat wijf wat tegen roy tekeer ging van hoe de mensen op het internaat waren, en die waren toen 15 oid. Zij dus ook in dr bovenkamer
Roy is kansloos op andere punten, zn nep lachje en zn hoedje bijv.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Platina het volgende:
[..]
Dus Roy is oke en de rest is kansloos?
Ja dat shag roken is ook ernstig maar dat deed die hele club. Maar die club bestaat dan ook uit extreem simpele kindmensen.quote:Meer mensen zoals Roy in deze maatschappij, lekker thuis op de bank shag roken en pas gaan werken als we meer dan 20 euro per uur krijgen.
Roy isoleerde zichzelf door op zijn luie reet te gaan zitten terwijl de rest wel ging werken. Ik zou niet weten waarom hij daarmee recht zou hebben op een positief geluid van de groep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij had een zwangere vrouw, kinderen die in het oog gehouden moesten worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Roy isoleerde zichzelf door op zijn luie reet te gaan zitten terwijl de rest wel ging werken. Ik zou niet weten waarom hij daarmee recht zou hebben op een positief geluid van de groep.
En hoe doen mensen dat die werken? Ik ken weinig mannen die ook thuis gaan zitten omdat hun vrouw zwanger is. Meneer bedenkt iedere week een ander smoesje. Geen werkgever wil zo iemand in dienst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij had een zwangere vrouw, kinderen die in het oog gehouden moesten worden.
Daar kan niet ff rekening mee gehouden worden, nee.. de internaat-snol komt met een ruzie toon even roy vertellen dat 'de groep hem wat te vertellen heeft'
Hoe kan hij nou van zn kinderen weg lopen terwijl zn vrouw met zwangerschaps pijn op bed ligt..
Dat hij daarna wat tactloos uit zn woorden komt is iets wat je had kunnen verwachten, moeten mensen zich niet met een sfeertje naar hem toe komen, ik had ook 'fuck off mens' gezegd als ik kinderen in mn armen had en mn vrouw met pijn lag, dan ga ik niet naar een groep die een anti-mij tendens aan het creeeren is toewaggelen om daar aan te horen hoe ik niet productief ben en hun aan het werk zijn, wat heb je daar nou aan..
Als je het op een rustig moment van de dag er op een normale manier over hebt kunnen er echt wel constructieve dingen uit voortkomen maar dit was een en al dombo modus van dat mens.
En dan als een debiel aan tafel helemaal 'internaat held' doen nadat roy al weg is met haar ge-ik maak um helumaal af!'
Als roy er nog had gestaan en er geen beveiliging aanwezig was had roy dat mens in één hoek k.o. gemept man!
Roy zit daar op vakantie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
En hoe doen mensen dat die werken? Ik ken weinig mannen die ook thuis gaan zitten omdat hun vrouw zwanger is. Meneer bedenkt iedere week een ander smoesje. Geen werkgever wil zo iemand in dienst.
Ja goed voor de teletubbie groep jaquote:Prima dat jij daar sympathie voor hebt omdat je je zelf er zo in herkent (waar ik niet heel trots op zou zijn trouwens). Maar ik vind Roy de meest kansloze van het stel. Voor de groep goed dat hij weg is. Voor de tv kijker minder.
Roy's hele leven bestaat uit vakantiequote:
Ja joh ga nog effe door met op de man spelen. Simpel hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Roy's hele leven bestaat uit vakantie... De ene keer achter gesloten deuren en de andere keer thuis. Werken kan hij niet.
Iedere maand je hand ophouden en op je luie reet zitten... dát is simpel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja joh ga nog effe door met op de man spelen. Simpel hoor.
Nog meer oneliners? Ik pak zo wel ff wat popcorn bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedere maand je hand ophouden en op je luie reet zitten... dát is simpel!
Prima hoor dat jij het probleem bagatelliseert. Roy is natuurlijk niet enig in zijn soort. Maar ik vind het zorgelijk dat zijn kinderen niet het goede voorbeeld krijgen. En zo'n voorbeeldig echtgenoot is Roy ook niet. Hij laat zijn (zwangere) vrouw werken en brengt zelf niets in. Nou respect hoor. Hoedje af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nog meer oneliners? Ik pak zo wel ff wat popcorn bij.
Dat zou tof zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Ondervind het volgende:
Zometeen!![]()
Na deze aflevering komt er nog 1 denk ik, Dan zien we (mischien) hoe het nu met hun gaat, Dit was van juni/juli maar wie weet
Het zal volgend jaar ook wel weer te spraken komen als we meer van dit satirisch spul willenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam vorige week hier al te sprake. Beetje opletten Kapi
Dit is volgens mij of de laatste of de één na laatste aflevering.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel afleveringen nog van deze topshow?
Ik dacht, en hoop, de een na laatste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is volgens mij of de laatste of de één na laatste aflevering.
Helaas.
Nou... zoveel nieuws zit er niet in, wekelijks. Het is wel aan het opraken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is volgens mij of de laatste of de één na laatste aflevering.
Helaas.
Jammer dat ze niet echt met elkaar op de vuist gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... zoveel nieuws zit er niet in, wekelijks. Het is wel aan het opraken.
V.
Bruno Martins Indiaanquote:
Ze lijken me allemaal intens kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef marcodej het volgende:
Die Marion lijkt me ook een irritant wijf.
quote:
tuurlijk, het is ook zonde om het koud te laten wordenquote:
Ja, maar dat is serieus een rare vent. Moet je maar eens Expeditie Robinson kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zo baas dat Robert gewoon heel droog door loopt te eten.
Die heeft wel erger meegemaakt in de keukenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zo baas dat Robert gewoon heel droog door loopt te eten.
Alleen Rene niet. Die is leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze lijken me allemaal intens kut.
Koffie naar de baas brengen en dan het weekend doornemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Martijn is zo type waar iedereen op de werkvloer een hekel aan heeft maar altijd tof loopt te doen.
Dat kijk ik, gelukkig is ie pleitte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is serieus een rare vent. Moet je maar eens Expeditie Robinson kijken.
Een gebit en het is een goeie kerel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
Rene is nuchter, compleet andere kerel zo.
In Africa is dat nu een trend, geen voortanden. Nederland loopt altijd voorop..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gebit en het is een goeie kerel.
Is ook heel tof om te doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me tof om een keertje te doen.
Is het ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Riviertje de Lesse in de Ardennen dan eens proberen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Of de grachten van Amsterdam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Riviertje de Lesse in de Ardennen dan eens proberen.
Overal om lachen ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen. Een enorme flapdrol.
ook een note voor jou!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |