abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132058982
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

oneliners afsluiten met :')
...wat half FOK! doet, en mijn punt nog steeds niet ontkracht.

:')
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_132060053
Vanmorgen vroeg in de file ( ja,heus!) een bestuurder in de auto naast mij die allerlei rare bewegingen met zijn hoofd zit te maken schijnbaar op het ritme van de muziek die ogenschijnlijk hard staat want zijn mond bewoog mee. Voor een buitenstaander die geen muziek hoort doet het erg aan de spartelende vissenkop aan. :D

Mooie was dat hij niet door had dat hij mocht doorrijden (ging zo op in zijn muzieknummer) want de wagen achter hem toeterde om hem erop attent te maken te "moven."

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 09:00:46 ]
pi_132065092
Vroeger woonde ik vlak bij deze straat in de buurt.. https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,318.05,,1,-1.9

Dat je in een woonwijk 30km/h mag, oké.. Maar hier??
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:01:24 #29
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132065544
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:59 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg in de file ( ja,heus!) een bestuurder in de auto naast mij die allerlei rare bewegingen met zijn hoofd zit te maken schijnbaar op het ritme van de muziek die ogenschijnlijk hard staat want zijn mond bewoog mee. Voor een buitenstaander die geen muziek hoort doet het erg aan de spartelende vissenkop aan. :D
Dat doe ik ook weleens hoor in de file, keihard meezingen en als je ziet dat iemand je raar aankijkt nog even extra gek doen en je duim opsteken. Helemaal als het van die stresskippen zijn die te laat zijn voor een meeting ofzo. :+
pi_132065681
Van de week reed ik 80,85 op een provinciale weg. Waar je dus 80 mag.
Komt er een "dame" achter mij rijden die vond dat ik wel wat harder mocht.
Na een tijdje bumperkleven haalde ze in over de dubbele doorgetrokken streep (zonder richting te geven, uiteraard).
Even later bij het spoor gingen de bomen dicht en stond ze voor mij te wachten op een goederentrein met 40 wagons, ik kon m'n lach niet inhouden.
Vooral omdat ik deze "dame" wel vaker op m'n route tegenkom, en dit niet de eerste actie is die ik van haar zie.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:12:25 #31
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_132065859
Ik had vanmorgen trouwens twee oudere mensen (70+) in een Fiat voor me die niet harder durfden dan 30-35 km/h op een overzichtelijke 50-weg. De bestuurder merkte het niet eens dat ik hem inhaalde, recht vooruit starend met witte knokkels van het knijpen in z'n stuur. "Maar een herkeuring is niet nodig hoor, nee echt niet, ik kan nog prima rijden". :')
pi_132067548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Chiocat het volgende:
Vroeger woonde ik vlak bij deze straat in de buurt.. https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,318.05,,1,-1.9

Dat je in een woonwijk 30km/h mag, oké.. Maar hier??
Tis een niet al te brede weg, dus ja er is wel iets voor te zeggen. Ook al ben ik meer van laat mensen eens hun gezond verstand gebruiken, maar dat laatste is niet voor iedereen weggelegd.

ow en wss ook op verzoek aanwonenden
pi_132068333
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef spoorrails het volgende:

[..]

ow en wss ook op verzoek aanwonenden
Die er waarschijnlijk allemaal zelf te hard rijden...
pi_132068555
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die er waarschijnlijk allemaal zelf te hard rijden...
vanzelfsprekend
pi_132074621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html

Die mag vast wel hier geplakt worden?
De bestuurder heeft al zijn kant van het verhaal gemaild.

Conclusie: Het is hullie hun schuld, niet de mijne...
pi_132074638
Kan je aangifte doen tegen een mongool die je van de weg drukt?

Zit er zwaar over na te denken namelijk.

Ik sta voor stoplicht. Linkerstrook. Naast mij een slome auto. Daarachter stond de eikel.
Licht gaat op groen, ik rijd weg... Kerel gaat om slome auto heen, geeft flink gas, gaat mij rechts voorbij omdat ik links bleef omdat er op de rechterstrook alweer een mini file stond voor het volgende stoplicht. Kerel drukt mij van mijn strook omdat ie anders zelf tegen die file rijdt....

Wat een graf mongool..... :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132074665
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Spezza19 het volgende:

Ik sta voor stoplicht. Linkerstrook. Naast mij een slome auto. Daarachter stond de eikel.
Licht gaat op groen, ik rijd weg... Kerel gaat om slome auto heen, geeft flink gas, gaat mij rechts voorbij omdat er op de rechterstrook alweer een mini file stond voor het volgende stoplicht. Kerel drukt mij van mijn strook omdat ie anders zelf tegen die file rijdt....

Alleen als het een gevalletje expres is. Maar zie dat maar eens te bewijzen zonder dashcam.
pi_132074750
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:59 schreef Iwanius het volgende:

Mooie was dat hij niet door had dat hij mocht doorrijden (ging zo op in zijn muzieknummer) want de wagen achter hem toeterde om hem erop attent te maken te "moven."
Zo herkenbaar..... :@
(heb dat ook altijd)
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_132074951
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Alleen als het een gevalletje expres is. Maar zie dat maar eens te bewijzen zonder dashcam.
Expres was het wel, maar geen bewijs inderdaad. Ach ja, het is weekend.... Let go let go.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132076675
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Spezza19 het volgende:

Licht gaat op groen, ik rijd weg... Kerel gaat om slome auto heen, geeft flink gas, gaat mij rechts voorbij omdat ik links bleef omdat er op de rechterstrook alweer een mini file stond voor het volgende stoplicht. Kerel drukt mij van mijn strook omdat ie anders zelf tegen die file rijdt....

0900-8844 en kenteken, locatie en situatieomschrijving doorgeven. Wordt geregistreerd en bij een aanhouding of iets dergelijks komen dat soort meldingen dan boven. ^O^
  FOK!fotograaf vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:05:31 #41
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_132087343
Irritatie van mezelf... Aanhanger gehaald, aangekoppeld, moest wat verhuizen... Rondje doen. Kerstboom. Zit dus een massaprobleem in mijn autocontactdoos. Van de week nog even zeker testen met een fietsendrager en anders dat ding open trekken... Grrr. Gelukkig zit de autoverlichting dusdanig hoog dat die gewoon over de aanhanger heen scheen, maar fijn is anders...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:22:57 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_132091525
Als je je irriteert aan medeweggebruikers is het in elk geval zeker dat je oplet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_132091659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Van de week reed ik 80,85 op een provinciale weg. Waar je dus 80 mag.
Komt er een "dame" achter mij rijden die vond dat ik wel wat harder mocht.
Na een tijdje bumperkleven haalde ze in over de dubbele doorgetrokken streep (zonder richting te geven, uiteraard).
Even later bij het spoor gingen de bomen dicht en stond ze voor mij te wachten op een goederentrein met 40 wagons, ik kon m'n lach niet inhouden.
Vooral omdat ik deze "dame" wel vaker op m'n route tegenkom, en dit niet de eerste actie is die ik van haar zie.
Best herkenbaar...
pi_132091756
Had donderdag weer een ergenis die ik al vaker heb meegemaakt..

Je hebt vaak een afslag met 2 rijstroken. De 1e rijstrook begint dan bijv. op 750m van tevoren, de 2e rijstrook begint 150m van te voren.

Tussen de 2 rijstroken van de afslag heb je een doorgetrokken streep. Je mag dus nietvan de meest rechtste rijstrook doorrijden op de linker rijstrook van de afslag!!!!

Wat doen een hoop sukkels dus, die rijden wel door op de rijstrook waardoor ze van rechts naar links gaan + over de doorgetrokken streep!!

Vooral als het druk is erg irritant.

Als je links rijdt kun je dus vaak niet rechts op de linker rijstrook omdat die andere sukkels niet snappen hoe de weg werkt..
pi_132092756
Inhalende vrachtwagens terwijl 1 van de 3 rijstroken dicht is en ik de cruisecontrol op 200 heb staan :(

Lekker de dichte rijstrook gepakt.
I feel kinda Locrian today
pi_132092771
Mensen die hem op het allerlaatste moment nog even voor je auto pleuren :r
pi_132092807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 03:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die hem op het allerlaatste moment nog even voor je auto pleuren :r
Ook fijn ja, het liefst zonder richting aan te geven ook nog.
I feel kinda Locrian today
pi_132092913
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 03:05 schreef starla het volgende:
Inhalende vrachtwagens terwijl 1 van de 3 rijstroken dicht is en ik de cruisecontrol op 200 heb staan :(

Lekker de dichte rijstrook gepakt.
Duitsland?
pi_132093020
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 05:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Duitsland?
Als er een rijstrook dicht is mag je daar niet onbeperkt.
pi_132093784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 05:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Duitsland?
Trollland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')