...wat half FOK! doet, en mijn punt nog steeds niet ontkracht.quote:
Dat doe ik ook weleens hoor in de file, keihard meezingen en als je ziet dat iemand je raar aankijkt nog even extra gek doen en je duim opsteken. Helemaal als het van die stresskippen zijn die te laat zijn voor een meeting ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:59 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg in de file ( ja,heus!) een bestuurder in de auto naast mij die allerlei rare bewegingen met zijn hoofd zit te maken schijnbaar op het ritme van de muziek die ogenschijnlijk hard staat want zijn mond bewoog mee. Voor een buitenstaander die geen muziek hoort doet het erg aan de spartelende vissenkop aan.
Tis een niet al te brede weg, dus ja er is wel iets voor te zeggen. Ook al ben ik meer van laat mensen eens hun gezond verstand gebruiken, maar dat laatste is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Chiocat het volgende:
Vroeger woonde ik vlak bij deze straat in de buurt.. https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,318.05,,1,-1.9
Dat je in een woonwijk 30km/h mag, oké.. Maar hier??
Die er waarschijnlijk allemaal zelf te hard rijden...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef spoorrails het volgende:
[..]
ow en wss ook op verzoek aanwonenden
vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die er waarschijnlijk allemaal zelf te hard rijden...
De bestuurder heeft al zijn kant van het verhaal gemaild.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html
Die mag vast wel hier geplakt worden?
Alleen als het een gevalletje expres is. Maar zie dat maar eens te bewijzen zonder dashcam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
Kan je aangifte doen tegen een mongool die je van de weg drukt?
Zit er zwaar over na te denken namelijk.
Ik sta voor stoplicht. Linkerstrook. Naast mij een slome auto. Daarachter stond de eikel.
Licht gaat op groen, ik rijd weg... Kerel gaat om slome auto heen, geeft flink gas, gaat mij rechts voorbij omdat er op de rechterstrook alweer een mini file stond voor het volgende stoplicht. Kerel drukt mij van mijn strook omdat ie anders zelf tegen die file rijdt....
Wat een graf mongool.....
Zo herkenbaar.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:59 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg in de file ( ja,heus!) een bestuurder in de auto naast mij die allerlei rare bewegingen met zijn hoofd zit te maken schijnbaar op het ritme van de muziek die ogenschijnlijk hard staat want zijn mond bewoog mee. Voor een buitenstaander die geen muziek hoort doet het erg aan de spartelende vissenkop aan.
Mooie was dat hij niet door had dat hij mocht doorrijden (ging zo op in zijn muzieknummer) want de wagen achter hem toeterde om hem erop attent te maken te "moven."
Expres was het wel, maar geen bewijs inderdaad. Ach ja, het is weekend.... Let go let go.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen als het een gevalletje expres is. Maar zie dat maar eens te bewijzen zonder dashcam.
0900-8844 en kenteken, locatie en situatieomschrijving doorgeven. Wordt geregistreerd en bij een aanhouding of iets dergelijks komen dat soort meldingen dan boven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
Kan je aangifte doen tegen een mongool die je van de weg drukt?
Zit er zwaar over na te denken namelijk.
Ik sta voor stoplicht. Linkerstrook. Naast mij een slome auto. Daarachter stond de eikel.
Licht gaat op groen, ik rijd weg... Kerel gaat om slome auto heen, geeft flink gas, gaat mij rechts voorbij omdat ik links bleef omdat er op de rechterstrook alweer een mini file stond voor het volgende stoplicht. Kerel drukt mij van mijn strook omdat ie anders zelf tegen die file rijdt....
Wat een graf mongool.....
Best herkenbaar...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Van de week reed ik 80,85 op een provinciale weg. Waar je dus 80 mag.
Komt er een "dame" achter mij rijden die vond dat ik wel wat harder mocht.
Na een tijdje bumperkleven haalde ze in over de dubbele doorgetrokken streep (zonder richting te geven, uiteraard).
Even later bij het spoor gingen de bomen dicht en stond ze voor mij te wachten op een goederentrein met 40 wagons, ik kon m'n lach niet inhouden.
Vooral omdat ik deze "dame" wel vaker op m'n route tegenkom, en dit niet de eerste actie is die ik van haar zie.
Ook fijn ja, het liefst zonder richting aan te geven ook nog.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die hem op het allerlaatste moment nog even voor je auto pleuren
Duitsland?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:05 schreef starla het volgende:
Inhalende vrachtwagens terwijl 1 van de 3 rijstroken dicht is en ik de cruisecontrol op 200 heb staan
Lekker de dichte rijstrook gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |