Wauw. Ik kom net dit topic binnenwandelen en krijg meteen een ijzersterke anekdote voor mijn kiezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik had van mijn moeder een fiets gekregen zodat ik voortaan naar de uni kon fietsen. Dus was afgelopen week helemaal in mijn element naar de universiteit gefietst, voor het eerst. Maar dat viel een beetje tegen, was nogal bergop en die fiets fietste nogal zwaar.. Dus ik had de fiets geinspecteerd en kwam tot de conclusie dat de achterband een beetje zacht was.
Nu heb ik dus de afgelopen dagen naar meerdere winkels geweest om een fietspomp te kopen maar nergens gevonden. Mensen fietsen hier heel weinig dus voor fietsattributen is ook weinig animo blijkbaar. Maar vandaag was er een of ander fietsevenement in het centrum waar je je fiets kon laten nakijken. Dus ik fiets daar naartoe, en toen zat ik op de fiets tegen mijn huisgenoot te tetteren over hoe raar het is dat die fiets toch zo zwaar trapt. En toen keek ik eens op het stuur en zag dat hij op de 5e versnelling stond![]()
Ja hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wel goed voor de beenspieren Njo![]()
Toevallig dat er net een fietsevenement was, alsof je het zo had uitgekozen.
Ik dacht ik trap eens af. Probeer maar verhaal maar eens te overtreffen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Wauw. Ik kom net dit topic binnenwandelen en krijg meteen een ijzersterke anekdote voor mijn kiezen.
Tja als er sowieso weinig gefietst wordt. Dan is dat niet zo heel gek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he
Was wel weinig publiek helaas, niet echt een groot succes.
Dat zal moeilijk worden vrees ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht ik trap eens af. Probeer maar verhaal maar eens te overtreffen!
Nee, was ook een poging om het te promoten. Weet niet of het gewerkt heeft want iedereen die er kwam fietste al, had ik het idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als er sowieso weinig gefietst wordt. Dan is dat niet zo heel gek.
Nee, in Brussel.quote:
Ik trek altijd bekijksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Dus je trekt wel wat bekijks op je fietsje
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Latert het volgende:
Heeft iemand dit pareltje al gelezen?
SEX / Vriend maagd
Yep, ze heeft een nieuw pareltje uitgebrachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt had
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt had
Een echte like is veel leukerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
sjonge jonge.. een facebook like van een leuke jongen is belangrijk.. wtf ?
lazer toch op met dat nep facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |