Mental imagesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenminste iemand die me uit elkaar trekt, hehe.
Ok, leave the tea.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ontzettend goor.
Aluin thee is wel wat voor jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mij ook welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukje chocola met melkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook wel
een stukje chocolade met een kopje thee is dan wel weer echt zooooo heerlijk
nu heb ik daar zin inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij ook wel
een stukje chocolade met een kopje thee is dan wel weer echt zooooo heerlijk
warme melk dan wel hoop ik?quote:
Beetje chocoladesause over een mooie borstquote:
Met slagroomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chocoladesause over een mooie borst
nu doe je er zelf aan meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow god jullie zitten er wel lekker in de laatste tijd
Zat ik er maar lekker in hihahoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
M'n aluin grap werd niet begrepen?Ik vond 'm wel goed eigenlijk
In cartoons zie je dat wel eens verschijnen. Dan eten ze iets met aluin erin, en dan trekt heel die mond dichtquote:
Jamaar tettersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
"Thee drinken". Sure.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg CL, wanneer gaan wij weer eens een kopje thee drinken?
Laos, Vietnam en Cambodja begin november. De volgende weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gaat je volgende reis worden?
Oh tof!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Laos, Vietnam en Cambodja begin november. De volgende weet ik nog niet.
Groep. Drie weken. Langer kan ik niet vrij krijgen en met een groep kan je toch meer in minder tijd zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh tof!Met een groep weer? Of zelf?
En hoe lang ga je?
Was 2012 al weer Sri Lanka?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Groep. Drie weken. Langer kan ik niet vrij krijgen en met een groep kan je toch meer in minder tijd zien.
Ben wel toe aan vakantie, laatste keer dat ik een hele werkweek vrij ben geweest was september 2012.
Vorig jaar Peru. De route ga ik hier op mn iphone even niet uittypen. Fok is hier nog steeds geblokkeerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was 2012 al weer Sri Lanka?
Wat is de route? Voor mijn gevoel kort de tijd idd maar dat komt omdat ik zeeën van tijd had en alleen in Vietnam al 36 dagen was.
waarom zijn die eng?quote:
alleen Noord Vietnam? Ttot aan hoi-An? of helemaal naar het zuiden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar Peru. De route ga ik hier op mn iphone even niet uittypen. Fok is hier nog steeds geblokkeerd.
Gisteren maar eens mn Peru-fotoboek gemaakt.
Weet niet, zou liever de andere kant op gaanquote:
Geef de link van de reisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar Peru. De route ga ik hier op mn iphone even niet uittypen. Fok is hier nog steeds geblokkeerd.
Gisteren maar eens mn Peru-fotoboek gemaakt.
maar dat maakt ze toch niet eng?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet, zou liever de andere kant op gaan
Nou ja, sommige landen trekken me wel, maar Vietnam en Cambodja niet echt.
Ik vind alles eng.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat maakt ze toch niet eng?
En dus vanmiddag weekend!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed nieuws
morgen is het alweer vrijdag
dit jaquote:
huh? maar de dag moet nog beginnen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
Echt even vol houden. En ik ben nu al kei productief geweest
Go me!
Ik ben al 2 uur bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
huh? maar de dag moet nog beginnen!
Dat deed ik 3 uur geleden ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Strebers.
Ik ben wakker geworden, opgestaan, gedouched, aangekleed en naar mijn werk gegaan, meer dan zal voor nu.
quote:
Slaaf van het systeemquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat deed ik 3 uur geleden ook.
ik ben ongeveer halverwege die laatste stap nu.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Strebers.
Ik ben wakker geworden, opgestaan, gedouched, aangekleed en naar mijn werk gegaan, meer dan zal voor nu.
Ik heb hier gewoon bier op de kamer in de koelkastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jij nog zit te zwoegen voor HeatWave B.V. hang ik al aan het bier vanmiddag.
En tegen de tijd dat het een beetje gezellig begint te worden ga je weer naar bed? :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jij nog zit te zwoegen voor HeatWave B.V. hang ik al aan het bier vanmiddag.
Opgestaan en aan het werk gegaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat deed ik 3 uur geleden ook.
Zo is het levenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat het een beetje gezellig begint te worden ga je weer naar bed? :p
Pics.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opgestaan en aan het werk gegaan.
Moet nog douchen
prima, maar dan dus ook nooit en nooit klagen over dat het zo oneerlijk is dat vrouwen minder snel carriere maken etcquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie mezelf later ook geen 5 dagen werken hoor
4 is wel mijn max
Ik werk 5 dagen. En gemiddeld 9 a 10 uur per dag. Oh, en in het weekend soms.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
4 is wel mijn max
hoezo? Vanwege mijn persoonlijke beslissin mag ik nooit meer zeuren over een tendens in Nederland? Apartquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima, maar dan dus ook nooit en nooit klagen over dat het zo oneerlijk is dat vrouwen minder snel carriere maken etc
Dat dacht ik vroeger ook altijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
4 is wel mijn max
Ja dat is nou net het probleemquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook altijd.
Op zich is het werken wel te doen, alleen het gebrek aan vrije tijd is irritant.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
Vroeg op 4 dagen en op vrijdag vrij!![]()
4x9
Ik zit dan ook nu ergens anders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de week was de vraag al... je was je baan toch kwijt?
Intern.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok! intern? Of ben je inhuur? Intern heb je het snel gedaan
Tof! Bevalt dus wel? In de buurt ook?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:03 schreef Pheno het volgende:
Vlak voor mijn vakantie getekend, dus per 1 oktober begonnen. Dus ja, andere kwijt, maar gelukkig vrij rap iets nieuws gevonden. En ze werken hier zo'n stuk beter dan bij het vorige. Nieuwer, niet zo ambetnaar "huu, nieuwe techniek, dus niet doen", etc. Dus hopelijk kom ik mijn proeftijd door
Ietsje verder dan voorheen, maar dat scheelt tien minuten rijden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof! Bevalt dus wel? In de buurt ook?
Dat lijkt me te overzien 10 min extra voor zo snel weer een baanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ietsje verder dan voorheen, maar dat scheelt tien minuten rijden.
Dat was ook niet heel lang nadenken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt me te overzien 10 min extra voor zo snel weer een baan
10 minuten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ook niet heel lang nadenken.
Ik ook sinds ik geen FOK! meer heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
Echt even vol houden. En ik ben nu al kei productief geweest
Go me!
Je was okayquote:
Leugensch!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niet slim he. Nu geef je het signaal af dat die policy nut heeft!
Ze kunnen hier toch niet meelezen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niet slim he. Nu geef je het signaal af dat die policy nut heeft!
Weet je het zeker?quote:
Sony!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Sony komt met verkleinde Xperia Z1
Babs! Je droomtelefoon!
Heb je al meer dan 1 ziel?quote:
Is nog niet te koop toch? En ik ben echt net begonnen in GTA5 dus ... dat lijkt me sterk dat die er (snel) komt.quote:
O nee, morgen pasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is nog niet te koop toch? En ik ben echt net begonnen in GTA5 dus ... dat lijkt me sterk dat die er (snel) komt.
Gisteren in de VS dacht ik en morgen hier. Iets tragerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, morgen pas
Ik zag de review nl overal komen
Gemengde recenies, maar dat heb je met dat soort spellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren in de VS dacht ik en morgen hier. Iets trager
Ik wacht vanwege tijd. Het is te druk!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemengde recenies, maar dat heb je met dat soort spellen.
Ik wacht
Mja, ik heb alleen nog Twee Zielen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wacht vanwege tijd. Het is te druk!
Zoveel keuzes. Wilde al bijna PS4 afzeggen. Maar laat hem toch staan en laat hem denk ik komen.
CoD ghosts toch maar bestellen ook.![]()
En watch dogs.
Dan zit ik klem met Twee zielen en de laaste van ons
Lekker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik heb alleen nog Twee Zielen.
En alle Uncharteds
Waarom had je geen thee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik heb weer thee. Hou de wc vrij.
Kon daar geen thee in?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik net een smoothie had.
Soort thee frappu mokka china chai dinges?quote:
Dat soort onzin drink ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort thee frappu mokka china chai dinges?
Tal! Hoe is het?quote:
Nee jij bent van de champoepel onzinquote:
Hij gaat lekker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tal! Hoe is het?
2 kids en sex nog een beetje te combineren
Heb je weer een baan?
Waarom ben je hier zo weinig?
Ik kreeg net te horen van mijn man dat ik een fles champagne krijg als mijn werkgever akkoord gaat met mijn voorstelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij bent van de champoepel onzin
En spa rood. Veel spa roodquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat lustte ik vroeger nooit, te bitter. Nu welquote:
Al ga ik vanavond wel champagne drinkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je! Decahetero!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al ga ik vanavond wel champagne drinken
Good 4 u! A life!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat lekker!
Seks en 2 kinderen combineren is een beetje raar
Maar seks kan heel goed nog steeds als je 2 kinderen hebt
Ik heb nog steeds mijn oude baan, nou ja ik zit nog steeds thuis, want mijn werkgever heeft blijkbaar een probleem met mij ofzo. Dus het komt nu voor de kantonrechter.
Mijn advocaat is er mee bezig.
En juist die seks, 2 kinderen, mn werk en vorige maand is mijn opleiding begonnen. Daarom ben ik er zo weinig
Nee hoor niet eens. Ik kwam er toevallig langsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Good 4 u! A life!
En wel tijd voor dat stomme sex forum!
Het leven? Opeens! BAM! Een leven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet eens. Ik kwam er toevallig langs
Dat hoeft niet hoor. Weet je tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven? Opeens! BAM! Een leven.
Kinderen gaan niet opeens zo BAM? Daar komt oefenen, ranzige sex, geluk en uithoudings vermogen bij kijken toch?
Uhu. I see what you did there!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was wel lang geleden
![]()
Stom toevallig dat ik dat vanavond drink.
De eerste is via de dokter. De tweede is via seks maar of het via een lange ranzige partij was weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring in dus ik wete het niet
Nee? Weet je dat niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef Tally het volgende:
eerste is via de dokter. De tweede is via seks maar of het via e
Bananen thee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
He gatver. Bij m'n muesli, mango en banaan?
Bestaat vast. Bananenbier ookquote:
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg godt, dit knopje al eens geprobeerd? [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuy, die heb ik geen!quote:
Op de zwarte markt of zo?quote:
Dat was mijn hart ook, die sloeg een slag over.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een hart van een zwarte is te lui
Weten we ook eens hoe Q zich voeltquote:
Praat jij ook wel eens met mensen face-to-face? Of is het dan direct batsen?quote:
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weten we ook eens hoe Q zich voelt
Met vrienden onder werktijd praat ik zelden face to face.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Praat jij ook wel eens met mensen face-to-face? Of is het dan direct batsen?
Ja, dat vind ik best raar eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vrienden onder werktijd praat ik zelden face to face.
Gek he? Ze komen niet eens zomaar op de koffie op m'n werk of zo!
Ik zal het hier eens gaan eisen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik best raar eigenlijk
Heb je gejongd?quote:
whahaha ik vond hem grappigquote:
quote:
Wij zijn solidair.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:31 schreef Q. het volgende:
Toch fijn om te zien dat het hier ook is uitgestorven en ik weinig mis.
Jij bent part-time solidair.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:04 schreef HeatWave het volgende:
's avonds en in het weekend ben ik er vrijwel nooit.
Net als met feminisme, solidair, tot het een beetje moeilijk wordtquote:
Gelijke rechten, prima. Maar ze moeten wel bier blijven brengenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als met feminisme, solidair, tot het een beetje moeilijk wordt.
Moet jij ons vandaag niet iets vertellen? Of telt "nationaal" voor jou niet als je in Malta zit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelijke rechten, prima. Maar ze moeten wel bier blijven brengen
Mis ik wat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet jij ons vandaag niet iets vertellen? Of telt "nationaal" voor jou niet als je in Malta zit?
En de was doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelijke rechten, prima. Maar ze moeten wel bier blijven brengen
Je moet uit de kast komen vandaagquote:
Je maakt wat meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Eerste tram die ik zag rijden vanochtend, had een regenboogvlaggetje op het dak.
:'D
Ik moet niksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet uit de kast komen vandaag
Welke radiozender had vandaag dat je kon bellen om op de radio uit de kast te komen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Eerste tram die ik zag rijden vanochtend, had een regenboogvlaggetje op het dak.
:'D
Whehe, christus. Nu ga ik er dus op letten he!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Christus ik ben door mijn wekker heen geslapen en nu mis ik het zwemuurtje
Die debiele zwembaden zijn ook altijd veel te kort open
het bekt zo lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, christus. Nu ga ik er dus op letten he!
Heb je niet liever frikandellen? Met de nadruk op dellen, voor zover daar mannelijke varianten van rondlopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, het is bijna kroketjes tiiiiiiiijd!!!!!
Heb jij met christus lopen bekken?!quote:
Uuuhm, ja die schuiven er ook wel lekekr in jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb je niet liever frikandellen? Met de nadruk op dellen, voor zover daar mannelijke varianten van rondlopen.
Ja, ik weet van Christus niet of het een hem of een haar is, dus HET kan ook. Het bekt lekker!quote:
Nee. Da's geen foutje, dat kan allebei. Het is nl Patat Frites en de ene gebruikt het eerste stukje en de ander het tweede.quote:
Frikandel kan ook gewoonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Da's geen foutje, dat kan allebei. Het is nl Patat Frites en de ene gebruikt het eerste stukje en de ander het tweede.
Alleen maar omdat ze het opgegeven hebben met corrigerenquote:
quote:Een frikandel (tot 2005 in het Nederlands officieel gespeld als frikadel)
Dat zou je kunnen zeggen van vrijwel iedere wijziging qua spelling, ouwe lul!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze het opgegeven hebben met corrigeren
[..]
Bezuinigen op productiviteit van de werknemers, hier ook erg populair.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Q. het volgende:
Zo, lekker doodgevroren op het werk.Volgens mij moeten we ergens op bezuinigen.
Jep. Over 5 jaar schrijven we "echt" als "egt" en "schatje: wordt "sgatjuh"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen van vrijwel iedere wijziging qua spelling, ouwe lul!
Dat zijn totale verkrachtingen of afkortingen. Frikandel is simpelweg het accepteren van een veel gebruikte maar alternatieve spelling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Over 5 jaar schrijven we "echt" als "egt" en "schatje: wordt "sgatjuh"
Zelfs de overheid gebruikt nu "appen" in een campagnequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Over 5 jaar schrijven we "echt" als "egt" en "schatje: wordt "sgatjuh"
Gewoon 5 man op 2 m2 kantoorruimte zetten werkt blijkbaar ook erg goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bezuinigen op productiviteit van de werknemers, hier ook erg populair.
Frikandel is net als sgatju geen alternatieve spelling geweest. Het was fout. Het is NU een alternatieve spellingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat zijn totale verkrachtingen of afkortingen. Frikandel is simpelweg het accepteren van een veel gebruikte maar alternatieve spelling.
Ik zit vandaag weer eens met een 4U server waarvan de ventilatoren maar één stand hebben (standje Katrina) in mijn oor. Ook zo fijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon 5 man op 2 m2 kantoorruimte zetten werkt blijkbaar ook erg goed.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit vandaag weer eens met een 4U server waarvan de ventilatoren maar één stand hebben (standje Katrina) in mijn oor. Ook zo fijn.
ik ben weer op dieetquote:
Wel degelijk. Ik heb frikandel nog nooit ergens als 'frikadel' gezien. Voor mij is het laatste de alternatieve spelling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Frikandel is net als sgatju geen alternatieve spelling geweest. Het was fout. Het is NU een alternatieve spelling
Een belangrijke competentie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga zo proberen te roken zonder direct te stikken.
De afgelopen dagen was het echt triest. Als een junk toch m'n nicotine proberen binnen te krijgen ondanks enorme hoestbuien.quote:
zo ben ik ooit gestoptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was het echt triest. Als een junk toch m'n nicotine proberen binnen te krijgen ondanks enorme hoestbuien.Maar dat was thuis, vandaag toch maar gaan werken.
Ja precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ben ik ooit gestopt
ik dacht wtf doe ik, ik kan niet eens roken en toch maar door proberen te doen
Zeg. Zoek het anders ff opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ik heb frikandel nog nooit ergens als 'frikadel' gezien. Voor mij is het laatste de alternatieve spelling.
Mijn wil is toch wel wet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Zoek het anders ff op
Het is echt niet zo.
Not in my backyard!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mijn wil is toch wel wet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed, als we in jouw achtertuin zijn zullen we voortaan frikadel zeggen.
Honing erin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
De suiker is op. Nu smaakt mijn thee niet naar limonade.
Gadver, hoe zoet drink jij het wel niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
De suiker is op. Nu smaakt mijn thee niet naar limonade.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef Seikcid het volgende:
Als ik thee drink dan ook liever lekker zoet. Anders had ik wel koffie genomen.
Is online nog een beetje leuk? Ik zit nog volop in de SP, die wil ik eerst uitspelen maar de komende tijd weinig tijd daarvoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:54 schreef Seikcid het volgende:
Heb de afgelopen dagen wel (te)veel GTA online kunnen doen. Heb al een sjiek appartementje gekocht.
Ik vermaak me prima maar je komt heel moeilijk aan geld, waarschijnlijk bewust.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Is online nog een beetje leuk? Ik zit nog volop in de SP, die wil ik eerst uitspelen maar de komende tijd weinig tijd daarvoor.
Hihi, je zei tetjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, alsof dat te vinden is hier in dit kantoor/werkplaats achtige ruimtetje.
http://tweakers.net/nieuw(...)t-virtueel-geld.htmlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima maar je komt heel moeilijk aan geld, waarschijnlijk bewust.Dus je komt wat traag op gang.
Gelezen inderdaad. Maar wat ik bedoel is structureel, door allerlei beperkingen kom je niet zo gemakkelijk aan geld en ze hebben gezorgd voor genoeg verleidingen om toch snel geld te willen hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)t-virtueel-geld.html
Microtransacties!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gelezen inderdaad. Maar wat ik bedoel is structureel, door allerlei beperkingen kom je niet zo gemakkelijk aan geld en ze hebben gezorgd voor genoeg verleidingen om toch snel geld te willen hebben.
Het magische woord inderdaad.quote:
Is dat zoiets als Simdollars?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb 20+ miljoen in de SP, maar online begin je met 12 kogels ofzo.
Geen idee, Sims heb ik echt nooit gespeeldquote:
Zullen we het maar inflatie noemen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb 20+ miljoen in de SP, maar online begin je met 12 kogels ofzo.
...dus ze hebben het spel eigenlijk zo ingericht dat je eigenlijk per definitie verliest zodat je maar weer echt geld uit moet geven?quote:
Dat gaat wat ver maar als je weinig tijd hebt en/of geen geduld is de verleiding erg groot.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dus ze hebben het spel eigenlijk zo ingericht dat je eigenlijk per definitie verliest zodat je maar weer echt geld uit moet geven?
Helemaal niksquote:
Katquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
zullen we voor de vorm even een kat/hond, randstad/brabant, apple/windows discussie doen?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
zullen we voor de vorm even een kat/hond, randstad/brabant, apple/windows discussie doen?
Het is inmiddels duidelijk dat Den Haag boven Utrecht gaat en geschoren boven een ontplofte mol.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ontplofte egels, Air. Egels.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels duidelijk dat Den Haag boven Utrecht gaat en geschoren boven een ontplofte mol.
Ik heb er nog nooit één met stekels gezien. Wat zegt dit over jouw (ontplofte) egel?quote:
Een ontplofte mol is gewoon een bloederige massa, zoveel haar hebben mollen nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit één met stekels gezien. Wat zegt dit over jouw (ontplofte) egel?
Het is ook niet letterlijk bedoeld denk ik. Toch? Of zou iemand een strijker in de anus van een mol hebben gestopt en toen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Een ontplofte mol is gewoon een bloederige massa, zoveel haar hebben mollen niet
Vast welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook niet letterlijk bedoeld denk ik. Toch? Of zou iemand een strijker in de anus van een mol hebben gestopt en toen...
En dat één van die berbers toen zei 'wollah, da's net de doos van mijn moeder, je weet'. Waarop die andere berber zegt 'doos isch ontplofte mol'.quote:
Hai!quote:
Hoe is het met jou?quote:
Goed. Nou ja, net terug van drie weken vakantie. Was 25+ graden en als je dan zo thuis komt valt het toch weer ff tegen. Nu dus nog ff het vakantiegevoel vasthouden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef L-E het volgende:
Met mij is het goed Air, dank je. Hoe is het met jou?
Klinkt goed! Waar ging de reis naartoe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Nou ja, net terug van drie weken vakantie. Was 25+ graden en als je dan zo thuis komt valt het toch weer ff tegen. Nu dus nog ff het vakantiegevoel vasthouden.
Spanje, eerst twee weken bij familie in de buurt van Barcelona en aansluitend een midweek in Madrid.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef L-E het volgende:
Klinkt tof!Nu weer genieten van het Heerlijk Hollands Herfstweer.
Vrij nemen en oppas/pension. Opgelost.quote:
Een beroerde manier om te zeggen dat je geen zin hebt om het te regelen.quote:
Je hebt je vriend toch?quote:
Dat is veel te engquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef L-E het volgende:
Alleen op vakantie gaan! Met niemand rekening houden.. nieuwe mensen ontmoeten.. de badkamer niet delen..
Dan ga ik wel mee.quote:
mijn monsters gaan naar een vakantieopvangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |