klopt. Diverse treinen hebben ze er al tussenuit gegooid, voordat ze het helemaal platlegden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed trouwens dat het een storing is geweest die in de spits er in is gekomen en dat ze maar hebben gewacht tot na de spits om het baanvak dicht te gooien..
het is een tag van iemand wiens aars met verf volgespoten moet wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:06 schreef GlenSpey het volgende:
Waarschijnlijk het verkeerde topic, maar weet iemand wat deze '8' in graffiti betekend? Ik ben dit cijfer/logo nou onderhand al zovaak tegengekomen langs of bij het spoor.... het staat ook echt door het hele land heen...
[ afbeelding ]
Oh, is dat van gangs of groeperingen ofzo die op die manier 'hun territorium' markeren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een tag van iemand wiens aars met verf volgespoten moet worden
het is zien en gezien wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, is dat van gangs of groeperingen ofzo die op die manier 'hun territorium' markeren?
Koekjes klikken lijkt me nuttigerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is zien en gezien worden
1,45 miljard/squote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koekjes klikken lijkt me nuttiger
Wat ik heb begrepen is dat hij een voorsein zou hebben aangezien voor een hoofdsein.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel STS dus. Alleen dacht hij dat het groen was. Of zo
pff, er is geen dealtje mogelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Ireyon het volgende:
Dus ik vraag bij de Starbucks wat nou een hele cake zou moeten kosten (omdat Toffee Apple Cake echt fucking lekker is).. 42 euro. Ja doei.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Ireyon het volgende:
Ja gewoon de prijs van alle losse stukken samen. 1 stuk is ¤3.50, 1 cake is 12 stukken.
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, er is geen dealtje mogelijk?
Maar daar zit geen logo Starbucks op ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
3,50 voor een plakkie cakedaar koop je bij de lidl een pallet cake voor
vlaai en slagroom komen en dan uit protest op het starsuckslogo drukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten ja. Naja gelukkig zit er aan Eindhoven buskant een goeie vlaaiboer.
Een klassieker:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
![]()
Parallelfahrt
![]()
[ afbeelding ]
Via Railcolor
De eerste rit op het traject ICE Bonn/Siegburg - Frankfurt was ook een parallelfahrt, ik kan daar alleen geen filmpje van vindenquote:
me wants itquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is op DSO ook zo'n foto met 2 kruisende ICE's met een relatieve snelheid van ruim 500 km/h dfie perfect op het juiste moment geschoten is
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.quote:
thx!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
nou dat zal volle zalen trekkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
joepie. Alphen - Gouda wordt openbaar aanbesteed. De nieuwe vervoerder moet er vanaf december 2016 rijden.
http://www.alphens.nl/nie(...)ct-alphen-gouda.html
Ik hoop ooit 4 treinen op de Darwindreef te platen als ik daar in de buurt moet zijn, ben stop ik altijd mijn TZ20 in de jaszak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |