1,45 miljard/squote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koekjes klikken lijkt me nuttiger
Wat ik heb begrepen is dat hij een voorsein zou hebben aangezien voor een hoofdsein.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel STS dus. Alleen dacht hij dat het groen was. Of zo
pff, er is geen dealtje mogelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Ireyon het volgende:
Dus ik vraag bij de Starbucks wat nou een hele cake zou moeten kosten (omdat Toffee Apple Cake echt fucking lekker is).. 42 euro. Ja doei.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Ireyon het volgende:
Ja gewoon de prijs van alle losse stukken samen. 1 stuk is ¤3.50, 1 cake is 12 stukken.
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, er is geen dealtje mogelijk?
Maar daar zit geen logo Starbucks op ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
3,50 voor een plakkie cakedaar koop je bij de lidl een pallet cake voor
vlaai en slagroom komen en dan uit protest op het starsuckslogo drukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten ja. Naja gelukkig zit er aan Eindhoven buskant een goeie vlaaiboer.
Een klassieker:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
![]()
Parallelfahrt
![]()
[ afbeelding ]
Via Railcolor
De eerste rit op het traject ICE Bonn/Siegburg - Frankfurt was ook een parallelfahrt, ik kan daar alleen geen filmpje van vindenquote:
me wants itquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is op DSO ook zo'n foto met 2 kruisende ICE's met een relatieve snelheid van ruim 500 km/h dfie perfect op het juiste moment geschoten is
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.quote:
thx!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
nou dat zal volle zalen trekkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
joepie. Alphen - Gouda wordt openbaar aanbesteed. De nieuwe vervoerder moet er vanaf december 2016 rijden.
http://www.alphens.nl/nie(...)ct-alphen-gouda.html
Ik hoop ooit 4 treinen op de Darwindreef te platen als ik daar in de buurt moet zijn, ben stop ik altijd mijn TZ20 in de jaszak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
dan moet je wel heel veel mazzel hebben. De IC uit Amersfoort moet dan iets te laat zijn. De stopper naar Zwolle moet kruipen, terwijl de IC naar Amersfoort bovenlangs voorbij zoeft en dan moet je ook nog eens een trein uit de richting Hilversum treffen. Het kan, maar vaak loopt het net misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef bork het volgende:
[..]
Ik hoop ooit 4 treinen op de Darwindreef te platen als ik daar in de buurt moet zijn, ben stop ik altijd mijn TZ20 in de jaszak.
Ik vind die van die 2 ICE's ook al een verschrikkelijke bazenplaat hoor. Ga maar na hoeveel ruimte er is voor afwijkingen. Dat houdt met een kwart seconde maximaal echt op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel mazzel hebben. De IC uit Amersfoort moet dan iets te laat zijn. De stopper naar Zwolle moet kruipen, terwijl de IC naar Amersfoort bovenlangs voorbij zoeft en dan moet je ook nog eens een trein uit de richting Hilversum treffen. Het kan, maar vaak loopt het net mis
Why?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:50 schreef b2py het volgende:
Ik moet wachten met boeken trein naar Berlijn tot 15 oktober voor ene trip rond de kerst..
twitter:AlexMedia twitterde op donderdag 10-10-2013 om 22:23:43@DB_Bahn Hi, would you happen to have video footage of the Parallelfahrt on the Köln - Frankfurt high speed line? http://t.co/n7Q6EUmMQE reageer retweet
Verder heb ik nog twee plaatjes:twitter:DB_Bahn twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 06:02:27@AlexMedia We didn't have any video footage of the Parallelfahrt. Pictures of trains you find here -> http://t.co/KTODbx0AUr /mi reageer retweet
zou ik aan die twitterlui ook kunnen vragen of de HAFAS voor volgend jaar weer gratis is? en zoja, waneer die release is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:50 schreef James1988 het volgende:
twitter:AlexMedia twitterde op donderdag 10-10-2013 om 22:23:43@DB_Bahn Hi, would you happen to have video footage of the Parallelfahrt on the Köln - Frankfurt high speed line? http://t.co/n7Q6EUmMQE reageer retweet
Verder heb ik nog twee plaatjes:twitter:DB_Bahn twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 06:02:27@AlexMedia We didn't have any video footage of the Parallelfahrt. Pictures of trains you find here -> http://t.co/KTODbx0AUr /mi reageer retweet
[ afbeelding ]
Stop, kijk en luister. Er kan zo een trein komen.
[ afbeelding ]
Twee HST's van First Great Western kruisen elkaar kort voor Didcot.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:57 schreef James1988 het volgende:
Gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
twitter:arthur_mlv twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 09:03:25@DB_Bahn @DB_Bahn Savez-vous si le HAFAS Offline planificateur 2013/2014 sera encore disponible en ligne gratuitement? et si oui, quand? reageer retweet
Wat, de HAFAS is in het Fransquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:05 schreef James1988 het volgende:
Ja, want Frans gaan die Duitsers echt snappen ja
Je bent zelf Frans. Mijn HAFAS is Engelstaligquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat, de HAFAS is in het Frans
Vaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bent zelf Frans. Mijn HAFAS is Engelstalig
Zo tevreden Snorremans?quote:
twitter:arthur_mlv twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 09:09:29@DB_Bahn Weißen Sie, ob die HAFAS Offline-Planer 2013/2014 noch kostenlos verfügbar sein wird nline? und wenn ja, wann? reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zo tevreden Snorremans?twitter:arthur_mlv twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 09:09:29@DB_Bahn Weißen Sie, ob die HAFAS Offline-Planer 2013/2014 noch kostenlos verfügbar sein wird nline? und wenn ja, wann? reageer retweet
SteinkohlenDeutsch...
Dat klopt maar het kan theoretischquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel mazzel hebben. De IC uit Amersfoort moet dan iets te laat zijn. De stopper naar Zwolle moet kruipen, terwijl de IC naar Amersfoort bovenlangs voorbij zoeft en dan moet je ook nog eens een trein uit de richting Hilversum treffen. Het kan, maar vaak loopt het net mis
thx, dw waarom zijn daar geen filmopnames vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
zou ik aan die twitterlui ook kunnen vragen of de HAFAS voor volgend jaar weer gratis is? en zoja, waneer die release is?
Kekke kiekjes trouwens :p
Ik mag met the missus naar Keulen voor mijn verjaardag op 17-12, een weekje uitgesteld vanwege haar agenda, dus aftellen tot de 15e oktober, gaat problemen geven denk ik. Vorig jaar kon ik 's nachts een minuut na 12 nog alleen maar voor een fantsoenlijke prijs 1e klas kaartjes kopen naar Freiburg met kerst ipv 2e klas. Al die tokoos als de treinreiswinkel enzo doen dan hun bestellingen die ze al hebben klaarstaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:50 schreef b2py het volgende:
Ik moet wachten met boeken trein naar Berlijn tot 15 oktober voor ene trip rond de kerst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |