1,45 miljard/squote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koekjes klikken lijkt me nuttiger
Wat ik heb begrepen is dat hij een voorsein zou hebben aangezien voor een hoofdsein.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel STS dus. Alleen dacht hij dat het groen was. Of zo
pff, er is geen dealtje mogelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Ireyon het volgende:
Dus ik vraag bij de Starbucks wat nou een hele cake zou moeten kosten (omdat Toffee Apple Cake echt fucking lekker is).. 42 euro. Ja doei.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Ireyon het volgende:
Ja gewoon de prijs van alle losse stukken samen. 1 stuk is ¤3.50, 1 cake is 12 stukken.
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, er is geen dealtje mogelijk?
Maar daar zit geen logo Starbucks op ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
3,50 voor een plakkie cakedaar koop je bij de lidl een pallet cake voor
vlaai en slagroom komen en dan uit protest op het starsuckslogo drukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
12 voor de prijs van 11 is wel het minste wat je zou mogen verwachten ja. Naja gelukkig zit er aan Eindhoven buskant een goeie vlaaiboer.
Een klassieker:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
![]()
Parallelfahrt
![]()
[ afbeelding ]
Via Railcolor
De eerste rit op het traject ICE Bonn/Siegburg - Frankfurt was ook een parallelfahrt, ik kan daar alleen geen filmpje van vindenquote:
me wants itquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is op DSO ook zo'n foto met 2 kruisende ICE's met een relatieve snelheid van ruim 500 km/h dfie perfect op het juiste moment geschoten is
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.quote:
thx!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
nou dat zal volle zalen trekkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
joepie. Alphen - Gouda wordt openbaar aanbesteed. De nieuwe vervoerder moet er vanaf december 2016 rijden.
http://www.alphens.nl/nie(...)ct-alphen-gouda.html
Ik hoop ooit 4 treinen op de Darwindreef te platen als ik daar in de buurt moet zijn, ben stop ik altijd mijn TZ20 in de jaszak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas moeten mirroren omdat de originele baas hem helaas op PlaatjesSchuur geplaatst had. En dat kan natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |