meerderequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Er was toch al een wafelijzer-Thalys ofzo?
Ik waan we me in een Zeeman filiaal, maar ja ach wie ben ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Zit nu voor het eerst in een DDZ, verwachtte eigenlijk een SGM maar dit ding dook op. Mooi spul is dat geworden zeg.
Dat ding onder de prullenbak vind ik zwaar irritant. Ik zit het liefste bij het raam op de benedenverdieping, maar ik kan mijn benen niet goed kwijt door dat ding.quote:
quote:Klapstoeltjes in de 1e klas kan echt niet idd. Toonbeeld nummer 78658764 van hoe hard NS zijn reet veegt met reizigers. Kankerbedrijf.
En nou is het niet alsof jij 2 meter 15 bentquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:59 schreef James1988 het volgende:
ik kan mijn benen niet goed kwijt door dat ding.
Je doet gewoon nog niet autistisch genoeg om er knap in te gaan zitten man!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:29 schreef James1988 het volgende:
ICRm heeft ook zo'n balk, maar daar zit hij zo ver aan de zijkant dat ik er geen last van heb
Ik moet daar met mijn 2 meter echt in een vage bocht gaan zitten om mijn benen kwijt te kunnen. Eigenlijk kan er dan niet eens iemand naast mij zitten omdat ik scheef zit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef James1988 het volgende:
Ik vind de stoelen bij het raam op de benedenverdieping verrot door die gekke balk aan de zijkant
[ afbeelding ]
De klapzitting 1e klas is ook wel redelijk kansloos...
Me 2!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:41 schreef _JdM_ het volgende:
Ik vind het wel fijn om met een poot op die balk te zetten eigenlijk. Bij Vtjes mis ik die balk eigenlijk...
Het is hoe dan ook 100 keer beter dan de muffe groene bankjes in een claustrofobische ruimtequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:29 schreef bork het volgende:
[..]
Ik waan we me in een Zeeman filiaal, maar ja ach wie ben ik
Dat zeker, echt een flinke verbetering.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook 100 keer beter dan de muffe groene bankjes in een claustrofobische ruimte
En echt geleerd hebben ze ook niet. Deuren ''waaien'' nog steeds open wanneer de trein optrekt.
ja, maar de NS heeft nu te veel IC-materieel en te weinig stoptreinmaterieel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zeker, echt een flinke verbetering.
Overigens wel apart dat die dingen op veel trajecten gewoon de stoptreindienst rijden die ze vroeger ook reden. Ik dacht toch dat ze ze alleen als IC in wouden zetten? Daar is het interieur iig wel op gebouwd.
fixed that for you.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar de NS heeft nu te veel IC-materieel en te weinig stoptreinmaterieel.
Waarschijnlijk alle station waar een trein kan doorglijden op de overweg. Bunnik, Bilthoven, Veenendaal-West, en zo zijn er vast nog wel meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:49 schreef bork het volgende:
Spoorbomen Driebergen-Zeist langer dicht vanwege het herfstweer, naast deze doet prorail ook die bij Den Dolder langer dicht, ik vraag me dan af waar de andere zeer beperkt aantal overwegen zijn die ook langer dicht blijven.
Lijkt me inderdaad wel zo logisch, ik kwam ook Soest tegen, ken de situatie station/overweg daar alleen nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alle station waar een trein kan doorglijden op de overweg. Bunnik, Bilthoven, Veenendaal-West, en zo zijn er vast nog wel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |